Νέες επενδύσεις με στόχο να δημιουργήσεις ένα πιο πράσινο στόχο δρομολογεί ο όμιλος της Attica Group. Μετά την επένδυση ύψους 21 εκατ. ευρώ ναυπήγησης των τριών σύγχρονων ταχυπλόων τύπου Aero Catamaran, τα οποία δρομολογήθηκαν στον Αργοσαρωνικό και παρουσιάσθηκαν επίσημα την προηγούμενη Πέμπτη, η Attica Group προωθεί επενδύσεις αρχικού ύψους 120 εκατ.. Ευρώ για ενεργειακές βελτιώσεις σε όλα τα υφιστάμενα πλοία της.
Το management του Ομίλου έγκαιρα κατέθεσε τα επενδυτικά σχέδια στο Ταμείο Ανάκαμψης, προσδοκώντας στην στήριξη ενός σχεδίου που ξεκινά με έργα ενεργειακής αναβάθμισης των πλοίων του αλλά στην όλη εξέλιξη του φτάνει όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Group κ. Σπύρος Πασχάλης και στην σταδιακή αντικατάσταση σε βάθος δεκαετίας των παλαιότερων πλοίων του στόλου της.
Η διοίκηση της Attica Group τρέχει τα νέα επενδυτικά σχέδια ενώ παράλληλα αναμένει και την ολοκλήρωση της συμφωνίας απορρόφησης της ANEK η οποία φαίνεται ότι έχει συμφωνηθεί μεταξύ των τραπεζών. Ωστόσο την ολοκλήρωση της στελέχη της την συνδέουν και με την αποπληρωμή μισθωμάτων αγόνων γραμμών ύψους 46 εκατ. ευρώ που οφείλει το Υπουργείο Ναυτιλίας στην εταιρεία.
Τα επόμενα επενδυτικά σχέδια της Attica προβλέπουν και την περαιτέρω επέκτασή της στο ξενοδοχειακό τομέα καθώς αυτή την περίοδο εξετάζει μια-δυο ακόμη περιπτώσεις ξενοδοχείων για εξαγορά, μετά τις δυο πρώτες μονάδες που απέκτησε.
Όσον αφορά το μεταφορικό της έργο να σημειωθεί ότι το 2022 η διακίνηση επιβατών κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα ωστόσο ήταν τουλάχιστον 8-9% κάτω σε σύγκριση με το 2019, ενώ μεγάλο αγκάθι αποτελεί όπως και για το σύνολο του ακτοπλοϊκού κλάδου το αυξημένο κόστος καυσίμων.
Ο όμιλος της Attica Group είναι ο μεγαλύτερο ακτοπλοϊκός όμιλος της χώρας και καταλαμβάνει την Τρίτη θέση στη Μεσόγειο και την δέκατη στην Ευρώπη όσον αφορά το μεταφορικό έργο με 7 εκατ. επιβάτες και ένα εκατ. οχήματα.
Latest News
Η ΕΕΕ τίμησε τους ναυτικούς για την Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας
Η Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Μελίνα Τραυλού απένειμε την Τιμητική Διάκριση Ναυτοσύνης σε δύο ναυτικούς
Η «έξυπνη» ναυτιλία μειώνει και τους ρύπους
Στο 23ο Συνέδριο Navigator συζητήθηκαν τα φλέγοντα ζητήματα για το χώρο της ναυτιλίας
Πόσο μεταβλήθηκε η δύναμη του εμπορικού στόλου τον Ιούνιο
Τι δείχνουν τα αναλυτικά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ
Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας: Πρώτα η ασφάλεια το “δόγμα” Στυλιανίδη
Η τελευταία εβδομάδα του Σεπτεμβρίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας
ΟΛΘ: Αύξηση κατά 62,3% στα καθαρά κέρδη α΄εξαμήνου
Σημαντική αύξηση εσόδων, κατά 16,7%, παρουσίασε ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ - Τρέχει πρόγραμμα αναβάθμισης του λιμανιού
Capital Link Forum: Το στοίχημα της βιώσιμης ναυτιλίας
Οι προκλήσεις της απαλλαγής της ναυτιλίας από τον άνθρακα, η πράσινη μετάβαση και η ψηφιοποίηση απασχόλησαν το «14th Annual Operational Excellence in Shipping Forum» της Capital Link
Μπλόκο στο λιμάνι της Μασσαλίας λόγω των κρουαζιερόπλοιων
Ακτιβιστές διαμαρτυρόμενοι για τη ρύπανση και τον υπερτουρισμό απέκλεισαν επί δίωρο το πρωί του Σαββάτου το μεγαλύτερο λιμάνι της Γαλλίας
Επιχείρηση «καθαρά καύσιμα» στη ναυτιλία – Η συμμαχία εφοπλιστών και παραγωγών πράσινης ενέργειας
Στη ναυτιλία εφοπλιστές και παραγωγοί υδρογόνου, μεθανόλης, βιοκαυσίμων και ΑΠΕ στήνουν πλατφόρμα για καθαρά καύσιμα στα πλοία
Μπαίνει μπροστά η αντικατάσταση του στόλου της ακτοπλοΐας για μείωση του αποτυπώματος CO2
Η προμελέτη έχει ορίζοντα υλοποίησης οκτώ μηνών, με προϋπολογισμό 1.171.555,10 ευρώ
Νέα μείωση στις εσωτερικές πλωτές εμπορευματικές μεταφορές το 2023
Κατά την τελευταία δεκαετία, η δραστηριότητα στις εμπορευματικές μεταφορές μέσω εσωτερικών πλωτών οδών στην ΕΕ ήταν ασταθής