Νέες επενδύσεις με στόχο να δημιουργήσεις ένα πιο πράσινο στόχο δρομολογεί ο όμιλος της Attica Group. Μετά την επένδυση ύψους 21 εκατ. ευρώ ναυπήγησης των τριών σύγχρονων ταχυπλόων τύπου Aero Catamaran, τα οποία δρομολογήθηκαν στον Αργοσαρωνικό και παρουσιάσθηκαν επίσημα την προηγούμενη Πέμπτη, η Attica Group προωθεί επενδύσεις αρχικού ύψους 120 εκατ.. Ευρώ για ενεργειακές βελτιώσεις σε όλα τα υφιστάμενα πλοία της.
Το management του Ομίλου έγκαιρα κατέθεσε τα επενδυτικά σχέδια στο Ταμείο Ανάκαμψης, προσδοκώντας στην στήριξη ενός σχεδίου που ξεκινά με έργα ενεργειακής αναβάθμισης των πλοίων του αλλά στην όλη εξέλιξη του φτάνει όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Group κ. Σπύρος Πασχάλης και στην σταδιακή αντικατάσταση σε βάθος δεκαετίας των παλαιότερων πλοίων του στόλου της.
Η διοίκηση της Attica Group τρέχει τα νέα επενδυτικά σχέδια ενώ παράλληλα αναμένει και την ολοκλήρωση της συμφωνίας απορρόφησης της ANEK η οποία φαίνεται ότι έχει συμφωνηθεί μεταξύ των τραπεζών. Ωστόσο την ολοκλήρωση της στελέχη της την συνδέουν και με την αποπληρωμή μισθωμάτων αγόνων γραμμών ύψους 46 εκατ. ευρώ που οφείλει το Υπουργείο Ναυτιλίας στην εταιρεία.
Τα επόμενα επενδυτικά σχέδια της Attica προβλέπουν και την περαιτέρω επέκτασή της στο ξενοδοχειακό τομέα καθώς αυτή την περίοδο εξετάζει μια-δυο ακόμη περιπτώσεις ξενοδοχείων για εξαγορά, μετά τις δυο πρώτες μονάδες που απέκτησε.
Όσον αφορά το μεταφορικό της έργο να σημειωθεί ότι το 2022 η διακίνηση επιβατών κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα ωστόσο ήταν τουλάχιστον 8-9% κάτω σε σύγκριση με το 2019, ενώ μεγάλο αγκάθι αποτελεί όπως και για το σύνολο του ακτοπλοϊκού κλάδου το αυξημένο κόστος καυσίμων.
Ο όμιλος της Attica Group είναι ο μεγαλύτερο ακτοπλοϊκός όμιλος της χώρας και καταλαμβάνει την Τρίτη θέση στη Μεσόγειο και την δέκατη στην Ευρώπη όσον αφορά το μεταφορικό έργο με 7 εκατ. επιβάτες και ένα εκατ. οχήματα.
Latest News
Κέρδη αυξημένα μέχρι και 1000% για τους liners
Η ναυτιλία τακτικών γραμμών αναμένεται να «γράψει» το 2024 την πιο κερδοφόρα χρονιά της εκτός της εποχής του κορωνοϊού
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου