Ξεκίνησε η απελευθέρωση των πληρωμάτων των δύο ελληνικών δεξαμενόπλοιων, που κρατούνται από τις 27 Μαΐου, καθώς αναχώρησε για την Ελλάδα ο Έλληνας ανθυποπλοίαρχος του τάνκερ «Delta Poseidon».
Πρόκειται για το ένα από τα δύο υπό ελληνική σημαία τάνκερ που κρατούνται στο Ιράν μετά το ρεσάλτο των Φρουρών της Επανάστασης και ενώ τα δύο πλοία έπλεαν στον Περσικό κόλπο. Το άλλο πλοίο είναι το «Prudent Warrior» της Polembros Shipping. Όπως έγινε γνωστό το Ιράν θα απελευθερώσει τους ναυτικούς που είναι εγκλωβισμένοι και θα αντικατασταθούν από άλλους.
Διαβάστε επίσης: Αντίστροφη μέτρηση για την απελευθέρωση των Ελλήνων ναυτικών από το Ιράν
«Μετά απο μακρά και συστηματική προσπάθεια της Ελληνικής Κυβέρνησης, αναχώρησε ήδη για την Ελλάδα ο Έλληνας ναυτικός του πλοίου Delta Poseidon το οποίο, όπως είναι γνωστό, κρατείται παράνομα στο Ιράν. Καλή επιστροφή», ανέγερε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης.
Μετά απο μακρά και συστηματική προσπάθεια της Ελληνικής #Κυβέρνησης, αναχώρησε ήδη για την #Ελλάδα ο Έλληνας ναυτικός του πλοίου Delta Poseidon το οποίο, όπως είναι γνωστό, κρατείται παράνομα στο #Ιράν. Καλή επιστροφή.#ΥΝΑΝΠ @naftilias @HCoastGuard
— Giannis Plakiotakis (@G_Plakiotakis) September 12, 2022
Latest News
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι