Η αντιπρόσωπος των ΗΠΑ για το εμπόριο (USTR) Κάθριν Τάι συναντήθηκε χθες, με τον Ευρωπαίο ομόλογό της στη Γερμανία και οι δύο τους συμφώνησαν να συνεχίσουν τις συζητήσεις σχετικά με τις φοροαπαλλαγές για τα ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ που έχουν προκαλέσει την οργή Ευρωπαίων αξιωματούχων.
Η Τάι συναντήθηκε με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Βάλντις Ντομπρόβσκις στο περιθώριο της διάσκεψης των υπουργών Εμπορίου της Ομάδας G7 συζητώντας διάφορα θέματα, συμπεριλαμβανομένων και των διαπραγματεύσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη μεταξύ των ΗΠΑ και της ΕΕ για τον χάλυβα και το αλουμίνιο, σύμφωνα με την USTR.
Διαβάστε ακόμα: Το «φρένο» στις παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων, «έριξε» τις μετοχές των κινεζικών εταιρειών
«Οι δύο αξιωματούχοι συμφώνησαν να συνεχίσουν τις συζητήσεις για τις φοροαπαλλαγές των ηλεκτρικών οχημάτων που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο για τη μείωση του πληθωρισμού», δήλωσε η USTR αναφερόμενη στο νομοσχέδιο των 430 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το κλίμα, την υγεία, και τη φορολογία που υπογράφτηκε σε νόμο από τον πρόεδρο Τζο Μπάιντεν τον προηγούμενο μήνα.
Η ΕΕ και η Νότια Κορέα εξέφρασαν τις ανησυχίες τους τον προηγούμενο μήνα σχετικά με τις φοροαπαλλαγές για τις αγορές ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν συμπεριληφθεί πλέον στον αναφερόμενο αμερικανικό νόμο για τις οποίες, υποστηρίζουν ότι είναι ενδεχόμενο να αποτελούν διάκριση κατά των οχημάτων που παράγονται εκτός των ΗΠΑ, παραβιάζοντας τους κανόνες του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ).
Ο νόμος, αναδιαρθρώνει την υπάρχουσα φοροαπαλλαγή των 7.500 δολαρίων για την αγορά καινούργιων ηλεκτρικών οχημάτων και την έκπτωση 4.000 δολαρίων για την αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων. Παράλληλα, συμπεριλαμβάνει τη διάθεση δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων για νέα δάνεια, φορολογικές απαλλαγές και προγράμματα επιχορηγήσεων για τους κατασκευαστές οχημάτων, ώστε να κατασκευάσουν φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Όμιλος ΟΤΕ: Πάνω από 90% η εταιρική χρήση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2028
Ο Όμιλος ΟΤΕ στοχεύει στην επίτευξη κλιματικής ουδετρότητας έως το 2040 - Θα διαθέτει 828 νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για τεχνικούς έως τις αρχές του 2025
Οι προοπτικές των ΑΠΕ μετά το deal της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - Συνάντηση Σκυλακάκη με Περιστερη και Al Ramahi
Αφορμή για τη συνάντηση στάθηκε η πρόσφατη ολοκλήρωση της απόκτησης του 70% των μετοχών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και λοιπών μετόχων της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Θα πιάσουν οι μεγαλύτερες εταιρείες τους στόχους μηδενικού άνθρακα; [γραφήματα]
Τι δείχνει η μελέτη της Accenture για τις εκπομπές άνθρακα - Πώς η άνθηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) έχει δυσμενείς συνέπειες
Το αστρονομικό κόστος των ξηρασιών – Κίνδυνος ερημοποίησης της Ελλάδας
H έλλειψη νερού και η συρρίκνωση καλλιεργούμενων εκτάσεων κοστίζει ήδη 300 δισ. δολάρια τον χρόνο
Νέο δικαστικό «όχι» στον Μασκ για τα 56 δισ. που θα λάμβανε από την Tesla
Μια δικαστής του Ντέλαγουερ αποφάσισε ότι ο Ιλον Μασκ εξακολουθεί να μην δικαιούται να λάβει το παχυλό πακέτο αποζημίωσης
Μαύρος (ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ): Στο επόμενο διάστημα παραδίδουμε τα πρώτα μας έργα ΑΠΕ σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης
Ο CEO της ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ παρομοίασε με τον ελέφαντα στο δωμάτιο, το πρόβλημα της χωρητικότητας των ηλεκτρικών δικτύων
H Τeslα πάτησε... γκάζι στην αξία της με τον πιο γρήγορο ρυθμό παγκοσμίως [πίνακας]
Η κεφαλαιοποίηση της Tesla αυξήθηκε κατά 38,1%, στα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια - Ποιες εταιρείες αποτελούν την πρώτη 20άδα
Σκληρό παζάρι στη Βρετανία για φθηνά δάνεια και μικρότερα πρόστιμα στις βιομηχανίες για τα EV
Οι προκλήσεις της αγοράς στη Βρετανία καθιστούν το οικονομικό καθεστώς γύρω από τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα «ανεφάρμοστο»
Το λόμπι των πετροχημικών «μπλοκάρει» τη διεθνή συμφωνία για τα πλαστικά
Ενώ η διεθνής σύνοδος του ΟΗΕ για τα πλαστικά οδεύει στο τέλος της, οι ισχυρές πετρελαιοπαραγωγοί χώρες μπλοκάρουν τη λήψη απόφασης
Δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Επαναδιατέθηκαν 4 εκατ. ευρώ για νέες αιτήσεις φυσικών προσώπων για το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3