Η αντιπρόσωπος των ΗΠΑ για το εμπόριο (USTR) Κάθριν Τάι συναντήθηκε χθες, με τον Ευρωπαίο ομόλογό της στη Γερμανία και οι δύο τους συμφώνησαν να συνεχίσουν τις συζητήσεις σχετικά με τις φοροαπαλλαγές για τα ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ που έχουν προκαλέσει την οργή Ευρωπαίων αξιωματούχων.
Η Τάι συναντήθηκε με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Βάλντις Ντομπρόβσκις στο περιθώριο της διάσκεψης των υπουργών Εμπορίου της Ομάδας G7 συζητώντας διάφορα θέματα, συμπεριλαμβανομένων και των διαπραγματεύσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη μεταξύ των ΗΠΑ και της ΕΕ για τον χάλυβα και το αλουμίνιο, σύμφωνα με την USTR.
Διαβάστε ακόμα: Το «φρένο» στις παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων, «έριξε» τις μετοχές των κινεζικών εταιρειών
«Οι δύο αξιωματούχοι συμφώνησαν να συνεχίσουν τις συζητήσεις για τις φοροαπαλλαγές των ηλεκτρικών οχημάτων που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο για τη μείωση του πληθωρισμού», δήλωσε η USTR αναφερόμενη στο νομοσχέδιο των 430 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το κλίμα, την υγεία, και τη φορολογία που υπογράφτηκε σε νόμο από τον πρόεδρο Τζο Μπάιντεν τον προηγούμενο μήνα.
Η ΕΕ και η Νότια Κορέα εξέφρασαν τις ανησυχίες τους τον προηγούμενο μήνα σχετικά με τις φοροαπαλλαγές για τις αγορές ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν συμπεριληφθεί πλέον στον αναφερόμενο αμερικανικό νόμο για τις οποίες, υποστηρίζουν ότι είναι ενδεχόμενο να αποτελούν διάκριση κατά των οχημάτων που παράγονται εκτός των ΗΠΑ, παραβιάζοντας τους κανόνες του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ).
Ο νόμος, αναδιαρθρώνει την υπάρχουσα φοροαπαλλαγή των 7.500 δολαρίων για την αγορά καινούργιων ηλεκτρικών οχημάτων και την έκπτωση 4.000 δολαρίων για την αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων. Παράλληλα, συμπεριλαμβάνει τη διάθεση δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων για νέα δάνεια, φορολογικές απαλλαγές και προγράμματα επιχορηγήσεων για τους κατασκευαστές οχημάτων, ώστε να κατασκευάσουν φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Εκτίναξη 50% των εκπομπών CO2 σε μια τετραετία από τις ιδιωτικές πτήσεις
Οι ιδιωτικές πτήσεις παρήγαν αθροιστικά περίπου 15,6 εκατομμύρια τόνους σε άμεσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα το 2023
Το 2024 θα είναι «σχεδόν σίγουρα» η πιο ζεστή χρονιά στην ιστορία
Το 2024 αναμένεται να αναδειχθεί ως η θερμότερη χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής υπηρεσίας Κοπέρνικος.
Στην πρίζα… η ζήτηση για αυτοπαραγωγή ενέργειας – Τα στοιχεία του GreenTank
Αφορούν σε έργα για αυτοπαραγωγή ενέργειας από πολίτες, επιχειρήσεις, αγρότες, δήμους, ενεργειακές κοινότητες και άλλους φορείς, ισχύος 133 MW
Χατζηγάκης για Τραμπ: Ισως καθυστερήσει τη μετάβαση στις ΑΠΕ αλλά το megatrend δεν αλλάζει
Ο Μικέλης Χατζηγάκης εκτίμησε ότι η εκλογή του νέου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ δεν είναι μια καλή εξέλιξη για τις ΑΠΕ
Η εκλογή Τραμπ «ρίχνει» τις μετοχές των εταιρειών καθαρής ενέργειας
Οι μετοχές των εταιρειών με δραστηριότητα στην καθαρή ενέργεια πέφτουν με την εκλογή Τράμπ καθώς έχει δεσμευτεί ότι θα καταργησει τα υπεράκτια αιολικά πάρκα
Ανησυχία στους αρχιτέκτονες της συμφωνίας του Παρισιού για την εκλογή Τραμπ ενόψει της COP29
Ο Τραμπ, γνωστός αρνητής της κλιματικής κρίσης, την έχει αποκαλέσει «μια από τις μεγάλες απάτες»
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959