Η Carrefour συνεχίζει το πλάνο ανάπτυξής της στην Ελλάδα, με την έναρξη λειτουργίας του πρώτου Carrefour Market στην Αττική, το οποίο αποτελεί και το 13ο κατάστημα που εγκαινιάζεται από τον περασμένο Μάιο, όταν και σηματοδοτήθηκε η επάνοδος της γαλλικής εταιρείας στην ελληνική αγορά, με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην Χαλκιδική.
Το νέο κατάστημα Carrefour, το οποίο ξεκίνησε πιλοτικά να λειτουργεί τον Αύγουστο και βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία από τις αρχές Σεπτεμβρίου, βρίσκεται στο κέντρο του Πειραιά και αποτελεί το πρώτο εταιρικό κατάστημα της εταιρείας, ενώ ανήκει στον τύπο Carrefour Market, City concept, τα καταστήματα δηλαδή της εταιρείας που λειτουργούν σε αστικές περιοχές και κεντρικούς οδικούς άξονες, διαθέτοντας στους καταναλωτές μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, κατάλληλα προσαρμοσμένων στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής.
13 + 8 καταστήματα
«Μέσα σε λιγότερο από πέντε μήνες, βρισκόμαστε ήδη σε 8 διαφορετικές περιοχές ανά την Ελλάδα, με 13 καταστήματα, δύο διαφορετικών τύπων. Επιπλέον, η σύνδεση των καταναλωτών με το brand Carrefour, αποτυπώθηκε πλήρως στη δυναμική που έχουν ήδη αναπτύξει τα καταστήματά μας στις τοπικές αγορές.
Το επιχειρηματικό μας πλάνο συνεχίζεται απαρέγκλιτα, θέλοντας να έχουμε ολοκληρώσει την πρώτη φάση ανάπτυξής μας μέχρι το τέλος του έτους. Η έναρξη λειτουργίας του καταστήματος του Πειραιά είναι το δεύτερο σημαντικό βήμα για εμάς, μετά τη δημιουργία του πρώτου καταστήματος, δεδομένου ότι αποτελεί το πρώτο μας εταιρικό κατάστημα στην Αττική», σημειώνει ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Carrefour στην Ελλάδα.
Στόχος της εταιρείας, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση, είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει, καταστήματα, διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς, ενώ για το επόμενο διάστημα έχει ήδη δρομολογηθεί η λειτουργία 8 νέων καταστημάτων.
Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται στην Ελλάδα από την Retail and More, θυγατρική του Ομίλου Globalsat-Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην Ελληνική αγορά.
Ο όμιλος εταιρειών Globalsat – Teleunicom, δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών και παράλληλα αναπτύσσει και παρέχει εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.
Latest News
Οι μαρίνες το next big thing στο shopping – Τι σχεδιάζεται
Οι επενδύσεις που δρομολογούνται στις μαρίνες στην Αττική και σε δημοφιλή νησιά αλλάζουν το τοπίο και στο λιανικό εμπόριο
SATO: Από τα τρίποντα των «χρυσών» 90’s στην εκκαθάριση και πάλι απ’ την αρχή
Τα έπιπλα, τα ακίνητα, το μπάσκετ και το γκολ που δεν μπήκε – Το τέλος και η αρχή της SATO της οικογένειας Θεοδωρίδη
Οριστικό τέλος για τη Tupperware στην Ελλάδα - Παραγγελίες μέχρι τις 8 Ιανουαρίου για τα θρυλικά ταπεράκια
Η (πολύ) δύσκολη επόμενη μέρα της Tupperware μέσω της εταιρείας Party Products LLC - Η κατάρρευση του ελληνικού τζίρου μετά το λουκέτο στο εργοστάσιο της Θήβας
HELLENiQ ENERGY – Motor Oil: Ρίχνουν άλλα 4 δισ. για πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό
Τα ελληνικά διυλιστήρια των HELLENiQ ENERGY και Motor Oil, συνεχίζουν τον μετασχηματισμό τους με συνολικές επενδύσεις 4 δισ. ευρώ έως το 2030
Η τραπεζική πυξίδα στο Χρηματιστήριο δείχνει τον… Βορρά
Οι τράπεζες, σύμφωνα με αναλυτές, θα συνεχίσουν και το 2025 να δίνουν τον τόνο στο Χρηματιστήριο Αθηνών αλλά και στις οικονομικές επιδόσεις συνολικά της αγοράς
Έλληνας ο κορυφαίος ελαιοπαραγωγός στον κόσμο το 2024
Μεγάλη επιτυχία για το ελληνικό ελαιόλαδο - Νο.1 ελαιοπαραγωγός χώρα διεθνώς η Ελλάδα στα γαστρονομικά ελαιόλαδα
Τζίρος 5,8 δισ. ευρώ από τις 2.000 ελληνικές εταιρείες στη Ρουμανία
Στα 4,2 δισ. το απόθεμα άμεσων ξένων επενδύσεων - Ποιες επιχειρήσεις ξεχωρίζουν
Νέες αυξήσεις φωτιά στα ασφάλιστρα υγείας – Τα funds που φεύγουν, το ολιγοπώλιο και η Επιτροπή Ανταγωνισμού
Αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και το 2025 – Η πολιτική αντιπαράθεση και η εκκρεμής έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Εκπτώσεις πριν τις… εκπτώσεις από μεγάλες αλυσίδες
Στη «μάχη» των προσφορών οι μεγάλοι λιανέμποροι πριν την επίσημη πρεμιέρα των εκπτώσεων στις 13/1 - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα - Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές
Πότε «βλέπει» το επιτόκιο της ΕΚΤ στο 2% ο Στουρνάρας
Ο κ. Στουρνάρας ανέφερε ότι «έχουμε κάνει τέσσερις μειώσεις στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, έχουμε πέσει από το 4% που ήταν το Ιούνιο σε 3%»