Η Carrefour συνεχίζει το πλάνο ανάπτυξής της στην Ελλάδα, με την έναρξη λειτουργίας του πρώτου Carrefour Market στην Αττική, το οποίο αποτελεί και το 13ο κατάστημα που εγκαινιάζεται από τον περασμένο Μάιο, όταν και σηματοδοτήθηκε η επάνοδος της γαλλικής εταιρείας στην ελληνική αγορά, με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην Χαλκιδική.
Το νέο κατάστημα Carrefour, το οποίο ξεκίνησε πιλοτικά να λειτουργεί τον Αύγουστο και βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία από τις αρχές Σεπτεμβρίου, βρίσκεται στο κέντρο του Πειραιά και αποτελεί το πρώτο εταιρικό κατάστημα της εταιρείας, ενώ ανήκει στον τύπο Carrefour Market, City concept, τα καταστήματα δηλαδή της εταιρείας που λειτουργούν σε αστικές περιοχές και κεντρικούς οδικούς άξονες, διαθέτοντας στους καταναλωτές μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, κατάλληλα προσαρμοσμένων στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής.
13 + 8 καταστήματα
«Μέσα σε λιγότερο από πέντε μήνες, βρισκόμαστε ήδη σε 8 διαφορετικές περιοχές ανά την Ελλάδα, με 13 καταστήματα, δύο διαφορετικών τύπων. Επιπλέον, η σύνδεση των καταναλωτών με το brand Carrefour, αποτυπώθηκε πλήρως στη δυναμική που έχουν ήδη αναπτύξει τα καταστήματά μας στις τοπικές αγορές.
Το επιχειρηματικό μας πλάνο συνεχίζεται απαρέγκλιτα, θέλοντας να έχουμε ολοκληρώσει την πρώτη φάση ανάπτυξής μας μέχρι το τέλος του έτους. Η έναρξη λειτουργίας του καταστήματος του Πειραιά είναι το δεύτερο σημαντικό βήμα για εμάς, μετά τη δημιουργία του πρώτου καταστήματος, δεδομένου ότι αποτελεί το πρώτο μας εταιρικό κατάστημα στην Αττική», σημειώνει ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Carrefour στην Ελλάδα.
Στόχος της εταιρείας, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση, είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει, καταστήματα, διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς, ενώ για το επόμενο διάστημα έχει ήδη δρομολογηθεί η λειτουργία 8 νέων καταστημάτων.
Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται στην Ελλάδα από την Retail and More, θυγατρική του Ομίλου Globalsat-Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην Ελληνική αγορά.
Ο όμιλος εταιρειών Globalsat – Teleunicom, δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών και παράλληλα αναπτύσσει και παρέχει εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.
Latest News
Στον Τέλη Μυστακίδη ο έλεγχος της AB Bank - Πράσινο φως από ΕΚΤ και ΤτΕ
Ο Τέλης Μυστακίδης εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς το διοικητικό συμβούλιο, τη διοικητική ομάδα και τους εργαζόμενους της ABBank
Κληρώνει… για την αναδιάρθρωση της Intrum – Τι υποστηρίζει για Ελλάδα ο όμιλος
Πηγές της Intrum αναφέρουν πως οι ελληνικές αρχές είναι ενήμερες για κάθε βήμα τις διαδικασίας - Το ιστορικό
Ανοίγουν οι λαϊκές αγορές για τους αγρότες - Το απογευματινό ωράριο
Βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος του υπουργείου για την αύξηση της συμμετοχής των παραγωγών στις λαϊκές αγορές
Νέα προγράμματα για ΜμΕ -Οι προκηρύξεις έως το τέλος του 2024
Τα επενδυτικά σχέδια θα έχουν προϋπολογισμό από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ και το ποσοστό επιδότησης θα είναι 70%
Η Black Friday στην αγορά Ι.Χ. αυτοκινήτων
Μπαράζ προσφορών στο πλαίσιο της Black Friday από τις αντιπροσωπείες – Όφελος έως 12.000 ευρώ – Μειώσεις στον ΦΠΑ
Τι συμβαίνει με τις μπίζνες της οικογένειας Φιλίππου στην Ελλάδα;
Πώς ξαναμοιράζεται η «τράπουλα» στις επιχειρήσεις της οικογένειας Φιλίππου – Τι συμβαίνει σε ΦΑΓΕ, Elbisco, EMFI, HQF και ΒΙΣ
Τράπεζες: Αύξηση κερδών στο 9μηνο - Ανεβάζουν τον πήχη οι ξένοι οίκοι
Οι ξένοι επενδυτικοί οίκοι ανανεώνουν την «ψήφο» εμπιστοσύνης στις ελληνικές τράπεζες και αυξάνουν τις τιμές- στόχους
Επί ποδός η αγορά για Black Friday και Cyber Monday - Πώς θα κινηθούν οι τιμές
Η μάχη των λιανεμπόρων για το μερίδιο αγοράς και οι προωθητικές κινήσεις ενόψει Black Friday
Σε «επιφυλακή» η αγορά – Γιατί έρχεται «ψαλίδι» στην κερδοφορία
Οι επιχειρήσεις βλέπουν επιδείνωση των συνθηκών λόγω του αυξημένου κόστους λειτουργίας – Προβληματισμός για την αβεβαιότητα στο διεθνές περιβάλλον
Νέα «προίκα» για την McDonalds’s στην Ελλάδα και ο στόχος για 50 εστιατόρια
Ενισχύονται οι υποδομές της McDonanld’s στην ελληνική αγορά – Πώς προχωρά το σχέδιο της Premier Capital που έχει τα δικαιώματα της αμερικανικής αλυσίδας