Νέες επενδύσεις με στόχο να δημιουργήσεις ένα πιο πράσινο στόχο δρομολογεί ο όμιλος της Attica Group. Μετά την επένδυση ύψους 21 εκατ. ευρώ ναυπήγησης των τριών σύγχρονων ταχυπλόων τύπου Aero Catamaran, τα οποία δρομολογήθηκαν στον Αργοσαρωνικό και παρουσιάσθηκαν επίσημα την προηγούμενη Πέμπτη, η Attica Group προωθεί επενδύσεις αρχικού ύψους 120 εκατ.. Ευρώ για ενεργειακές βελτιώσεις σε όλα τα υφιστάμενα πλοία της.
Το management του Ομίλου έγκαιρα κατέθεσε τα επενδυτικά σχέδια στο Ταμείο Ανάκαμψης, προσδοκώντας στην στήριξη ενός σχεδίου που ξεκινά με έργα ενεργειακής αναβάθμισης των πλοίων του αλλά στην όλη εξέλιξη του φτάνει όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Group κ. Σπύρος Πασχάλης και στην σταδιακή αντικατάσταση σε βάθος δεκαετίας των παλαιότερων πλοίων του στόλου της.
Η διοίκηση της Attica Group τρέχει τα νέα επενδυτικά σχέδια ενώ παράλληλα αναμένει και την ολοκλήρωση της συμφωνίας απορρόφησης της ANEK η οποία φαίνεται ότι έχει συμφωνηθεί μεταξύ των τραπεζών. Ωστόσο την ολοκλήρωση της στελέχη της την συνδέουν και με την αποπληρωμή μισθωμάτων αγόνων γραμμών ύψους 46 εκατ. ευρώ που οφείλει το Υπουργείο Ναυτιλίας στην εταιρεία.
Τα επόμενα επενδυτικά σχέδια της Attica προβλέπουν και την περαιτέρω επέκτασή της στο ξενοδοχειακό τομέα καθώς αυτή την περίοδο εξετάζει μια-δυο ακόμη περιπτώσεις ξενοδοχείων για εξαγορά, μετά τις δυο πρώτες μονάδες που απέκτησε.
Όσον αφορά το μεταφορικό της έργο να σημειωθεί ότι το 2022 η διακίνηση επιβατών κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα ωστόσο ήταν τουλάχιστον 8-9% κάτω σε σύγκριση με το 2019, ενώ μεγάλο αγκάθι αποτελεί όπως και για το σύνολο του ακτοπλοϊκού κλάδου το αυξημένο κόστος καυσίμων.
Ο όμιλος της Attica Group είναι ο μεγαλύτερο ακτοπλοϊκός όμιλος της χώρας και καταλαμβάνει την Τρίτη θέση στη Μεσόγειο και την δέκατη στην Ευρώπη όσον αφορά το μεταφορικό έργο με 7 εκατ. επιβάτες και ένα εκατ. οχήματα.
Latest News
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι