Νέες επενδύσεις στη στεριά και ειδικότερα στα logistics υλοποιούν μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών που είδαν τα κέρδη του το 2021 να καταγράφουν πρωτοφανέρωτα ρεκόρ.
Μετά τις MSC που ενδιαφέρεται μέχρι και για αεροπορική εταιρεία (εξετάζει την εξαγορά της πρώην Alitalia, της ITA Airways) την Maersk που απέκτησε πρόσφατα την Senator International Freight Forwarding Group και την LF Logistics, και την CMΑ CGM που ίδρυσε τη δική της εταιρεία αεροπορικών μεταφορών, τη CMA CGM Air Cargo, ήρθε η σειρά της γερμανικής Hapag-Lloyd η οποία αγοράζει μερίδιο 49% στον ιταλικό όμιλο logistics Spinelli Group.
Διαβάστε επίσης: Alphaliner: Μειώθηκαν τα περιθώρια λειτουργικού κέρδους στους 7 από τους 10 liners [πίνακες]
Η οικογένεια Σπινέλι θα συνεχίσει να κατέχει πλειοψηφικό μερίδιο 51% όταν κλείσει η συναλλαγή, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Για την Hapag-Lloyd, η οποία πρόκειται να σημειώσει ετήσια κέρδη ρεκόρ φέτος στην περιοχή των 18 δισεκατομμυρίων ευρώ, η συμμετοχή στον Ιταλικό όμιλο logistics είναι μια κίνηση ανάλογων άλλων που πραγματοποίησα οι ανταγωνιστές της, όπως η Maersk, η MSC και η CMA CGM, που κινήθηκαν και διέθεσαν μέρος των απίστευτων κερδών τους, για να αποκτήσουν υποδομές logistics και όχι στην αγορά πλοίων.
Τα κέρδη των 11 μεγαλύτερων ναυτιλιακών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 240 δις. δολ το 2022 έναντι 190 δις. δολ το 2021, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη