Νέες επενδύσεις στη στεριά και ειδικότερα στα logistics υλοποιούν μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών που είδαν τα κέρδη του το 2021 να καταγράφουν πρωτοφανέρωτα ρεκόρ.
Μετά τις MSC που ενδιαφέρεται μέχρι και για αεροπορική εταιρεία (εξετάζει την εξαγορά της πρώην Alitalia, της ITA Airways) την Maersk που απέκτησε πρόσφατα την Senator International Freight Forwarding Group και την LF Logistics, και την CMΑ CGM που ίδρυσε τη δική της εταιρεία αεροπορικών μεταφορών, τη CMA CGM Air Cargo, ήρθε η σειρά της γερμανικής Hapag-Lloyd η οποία αγοράζει μερίδιο 49% στον ιταλικό όμιλο logistics Spinelli Group.
Διαβάστε επίσης: Alphaliner: Μειώθηκαν τα περιθώρια λειτουργικού κέρδους στους 7 από τους 10 liners [πίνακες]
Η οικογένεια Σπινέλι θα συνεχίσει να κατέχει πλειοψηφικό μερίδιο 51% όταν κλείσει η συναλλαγή, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Για την Hapag-Lloyd, η οποία πρόκειται να σημειώσει ετήσια κέρδη ρεκόρ φέτος στην περιοχή των 18 δισεκατομμυρίων ευρώ, η συμμετοχή στον Ιταλικό όμιλο logistics είναι μια κίνηση ανάλογων άλλων που πραγματοποίησα οι ανταγωνιστές της, όπως η Maersk, η MSC και η CMA CGM, που κινήθηκαν και διέθεσαν μέρος των απίστευτων κερδών τους, για να αποκτήσουν υποδομές logistics και όχι στην αγορά πλοίων.
Τα κέρδη των 11 μεγαλύτερων ναυτιλιακών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 240 δις. δολ το 2022 έναντι 190 δις. δολ το 2021, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Latest News
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι