
Νέες επενδύσεις στη στεριά και ειδικότερα στα logistics υλοποιούν μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών που είδαν τα κέρδη του το 2021 να καταγράφουν πρωτοφανέρωτα ρεκόρ.
Μετά τις MSC που ενδιαφέρεται μέχρι και για αεροπορική εταιρεία (εξετάζει την εξαγορά της πρώην Alitalia, της ITA Airways) την Maersk που απέκτησε πρόσφατα την Senator International Freight Forwarding Group και την LF Logistics, και την CMΑ CGM που ίδρυσε τη δική της εταιρεία αεροπορικών μεταφορών, τη CMA CGM Air Cargo, ήρθε η σειρά της γερμανικής Hapag-Lloyd η οποία αγοράζει μερίδιο 49% στον ιταλικό όμιλο logistics Spinelli Group.
Διαβάστε επίσης: Alphaliner: Μειώθηκαν τα περιθώρια λειτουργικού κέρδους στους 7 από τους 10 liners [πίνακες]
Η οικογένεια Σπινέλι θα συνεχίσει να κατέχει πλειοψηφικό μερίδιο 51% όταν κλείσει η συναλλαγή, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Για την Hapag-Lloyd, η οποία πρόκειται να σημειώσει ετήσια κέρδη ρεκόρ φέτος στην περιοχή των 18 δισεκατομμυρίων ευρώ, η συμμετοχή στον Ιταλικό όμιλο logistics είναι μια κίνηση ανάλογων άλλων που πραγματοποίησα οι ανταγωνιστές της, όπως η Maersk, η MSC και η CMA CGM, που κινήθηκαν και διέθεσαν μέρος των απίστευτων κερδών τους, για να αποκτήσουν υποδομές logistics και όχι στην αγορά πλοίων.
Τα κέρδη των 11 μεγαλύτερων ναυτιλιακών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 240 δις. δολ το 2022 έναντι 190 δις. δολ το 2021, σύμφωνα με τους αναλυτές.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»