
Νέες επενδύσεις στη στεριά και ειδικότερα στα logistics υλοποιούν μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών που είδαν τα κέρδη του το 2021 να καταγράφουν πρωτοφανέρωτα ρεκόρ.
Μετά τις MSC που ενδιαφέρεται μέχρι και για αεροπορική εταιρεία (εξετάζει την εξαγορά της πρώην Alitalia, της ITA Airways) την Maersk που απέκτησε πρόσφατα την Senator International Freight Forwarding Group και την LF Logistics, και την CMΑ CGM που ίδρυσε τη δική της εταιρεία αεροπορικών μεταφορών, τη CMA CGM Air Cargo, ήρθε η σειρά της γερμανικής Hapag-Lloyd η οποία αγοράζει μερίδιο 49% στον ιταλικό όμιλο logistics Spinelli Group.
Διαβάστε επίσης: Alphaliner: Μειώθηκαν τα περιθώρια λειτουργικού κέρδους στους 7 από τους 10 liners [πίνακες]
Η οικογένεια Σπινέλι θα συνεχίσει να κατέχει πλειοψηφικό μερίδιο 51% όταν κλείσει η συναλλαγή, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Για την Hapag-Lloyd, η οποία πρόκειται να σημειώσει ετήσια κέρδη ρεκόρ φέτος στην περιοχή των 18 δισεκατομμυρίων ευρώ, η συμμετοχή στον Ιταλικό όμιλο logistics είναι μια κίνηση ανάλογων άλλων που πραγματοποίησα οι ανταγωνιστές της, όπως η Maersk, η MSC και η CMA CGM, που κινήθηκαν και διέθεσαν μέρος των απίστευτων κερδών τους, για να αποκτήσουν υποδομές logistics και όχι στην αγορά πλοίων.
Τα κέρδη των 11 μεγαλύτερων ναυτιλιακών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 240 δις. δολ το 2022 έναντι 190 δις. δολ το 2021, σύμφωνα με τους αναλυτές.


Latest News

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Πάνω από 30 οι τραυματίες

Και η Royal Caribbean στη καινοτόμα πρωτοβουλία για τη μείωση του Μεθανίου στη Ναυτιλία
Η Royal Caribbean μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, έγινε το τελευταίο μέλος που προσχώρησε στη διακλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση του μεθανίου

CMA CGM: Οι Γάλλοι του ΟΛΘ επενδύουν 20 δισ. στα λιμάνια των ΗΠΑ - Τι είπε ο Τραμπ
Στα σχέδια της CMA CGM και ναυπηγικό πρόγραμμα σε ναυπηγεία των ΗΠΑ - Αναμένεται να δημιουργηθούν 10.000 νέες θέσεις εργασίας

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού