
Μετά τις επαφές που είχε με ισχυρούς παίκτες της αγοράς σε Γερμανία και Αυστρία ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας συνεχίζει τα ταξίδια του σε Γαλλία, Σουηδία και άλλες χώρες της βόρειας και κεντρικής Ευρώπης με στόχο την προσέλκυση ταξιδιωτών, κυρίως συνταξιούχων.
Όπως υπογράμμισε ο ίδιος, τα κίνητρα για τις αεροπορικές εταιρείες που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης από το βήμα της ΔΕΘ και η συνδιαφήμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος από τον ΕΟΤ, τις αεροπορικές εταιρείες και τους tour operators για το χρονικό διάστημα Νοέμβριος 2022- Μάρτιος 2023 αναμένεται να φέρουν καρπούς για πρώτη φορά σε περίοδο off season.
Την ίδια στιγμή, τα στοιχεία που έρχονται αναφορικά με τις αφίξεις και τα ταξιδιωτικά έσοδα, αλλά και ο προγραμματισμός των αεροπορικών εταιρειών για το επόμενο διάστημα αποτυπώνουν την επιτυχία της φετινής τουριστικής σεζόν.
Ο υπουργός Τουρισμού, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, δήλωσε ότι η βρετανική αεροπορική εταιρεία JET2 αύξησε φέτος τις αεροπορικές θέσεις για τα νησιά του ΝΑ Αιγαίου κατά 87% σε σχέση με το 2019, ενώ για το 2023 αναμένεται να τις αυξήσει άλλο ένα 10%.
«Επίσης, η Lufthansa και έξι αεροπορικές εταιρίες που αποτελούν τον όμιλό της- η Swiss, η Brussels, η Eurowings- προγραμματίζουν 30% αύξηση για τη χώρα μας μέχρι το 2030, γιατί; Γιατί πήγε τόσο καλά φέτος το τουριστικό προϊόν.
Αύξηση 50% στα έσοδα των ξενοδοχείων
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα ξενοδοχεία μας, η μεγάλη αμερικάνικη εταιρία STR δημοσίευσε μια έρευνα για 48 χώρες και 50.000 δωμάτια για την περίοδο υψηλής τουριστικής κίνησης (23 Ιουλίου-20 Αυγούστου). Με πληρότητα, λοιπόν, 75%, τα ξενοδοχεία μας κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 50% σε έσοδα ανά προσφερόμενο δωμάτιο, συγκριτικά με το 2019.
Άρα έχει δυναμική φέτος το τουριστικό ρεύμα. Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας που έγινε από την ελληνική Κυβέρνηση, τον ιδιωτικό τομέα, τους ανθρώπους του τουρισμού και τους φορείς του δημοσίου. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για ακόμη μια φορά, η προσπάθεια συνεχίζεται» ανέφερε ο κ. Κικίλιας.
Τις εξαιρετικές επιδόσεις που καταγράφει φέτος ο τουρισμός, και μάλιστα συγκριτικά με το «ανέφελο» 2019, επιβεβαίωσε στην τηλεοπτική εκπομπή και ο Πρόεδρος των Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης και Αντιπρόεδρος της Γενικής Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού, Μιχάλης Βλατάκης.
«Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο ξεπεράσαμε τα νούμερα του 2019 κατά 5,5% και ο Σεπτέμβριος έχει δυναμική, νομίζω θα πιάσουμε τους αριθμούς του ’19. Και τον Οκτώβριο πιστεύω θα έχουμε καλά νούμερα. Εμείς εδώ στην Κρήτη πάμε μέχρι τον Νοέμβριο, υπάρχουν πτήσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά.


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους