Aύξηση κατά 1,5% παρουσίασε στην ευρωζώνη τον Ιούλιο του 2022 η παραγωγή στις κατασκευές, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, ενώ στην ΕΕ η αύξηση ήταν 1,3%. Συγκρίνοντας τον Ιούλιο 2022 με τον προηγούμενο μήνα, Ιούνιο, η παραγωγή αυξήθηκε κατά 0,3% στην ευρωζώνη και κατά 0,2% στην ΕΕ, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Eurostat.

Διαβάστε επίσης: ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε κατά 28,9% ο Δείκτης Παραγωγής στις Κατασκευές το β΄τρίμηνο

Στη ζώνη του ευρώ τον Ιούλιο του 2022, σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2022, οι κατασκευές κτιρίων αυξήθηκαν κατά 0,3%, ενώ οι κατασκευές πολιτικού μηχανικού μειώθηκαν κατά 0,6%. Αντίστοιχα στην ΕΕ, οι κατασκευές κτιρίων αυξήθηκαν κατά 0,2%, ενώ οι κατασκευές πολιτικού μηχανικού μειώθηκαν κατά 0,9%.

Διαβάστε επίση: Κίνα: Γιατί γκρεμίζει και ξαναχτίζει πολυκατοικίες

Μεταξύ των κρατών μελών για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, η υψηλότερη αύξηση στην παραγωγή στις κατασκευές, σε μηνιαία κλίμακα, καταγράφηκαν στην Ισπανία (+6,7%), την Ουγγαρία (+5,7%) και στη Σλοβακία (+3,1%). Οι μεγαλύτερες μειώσεις παρατηρήθηκαν στην Αυστρία και τη Σλοβενία (και οι δύο -4,2%), την Τσεχία (-2,9%) και τη Σουηδία (-1,3%).

Ετήσια σύγκριση ανά κατασκευαστικό τομέα και ανά κράτος μέλος

Σε ετήσια βάση,  τα έργα πολιτικού μηχανικού, στην ευρωζώνη, αυξήθηκαν κατά 1,7% και οι κατασκευές κτιρίων κατά 1,4%. Στην ΕΕ, αντίστοιχα αυξήθηκαν κατά 1,3% και οι κατασκευές κατά 1,2%.

Μεταξύ των κρατών μελών, οι υψηλότερες αυξήσεις στην παραγωγή στις κατασκευές παρατηρήθηκαν στη Σλοβενία (+28,5%), στη Ρουμανία (+8,3%) και στην Αυστρία (+7,6%). Οι μεγαλύτερες μειώσεις καταγράφηκαν στη Σουηδία (-8,7%), στην Ισπανία (-5,2%) και στην Τσεχία (-2,7%).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Sony: Αυξημένα κέρδη τριμήνου λόγω αύξησης των εσόδων από το gaming
Διεθνή |

Αυξημένα κέρδη για τη Sony λόγω αύξησης των εσόδων από το gaming

Το τρίμηνο του Δεκεμβρίου είναι μια βασική περίοδος για τη Sony, καλύπτοντας την εορταστική περίοδο αγορών που είναι συχνά μια κερδοφόρα περίοδος για τις εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης