
«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που θα διαφυλάττει την αυθεντικότητα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, είναι το μοντέλο που προκρίνουμε για το τουριστικό μας προϊόν», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, από το συνέδριο του «My Green Mobility 2022», συμμετέχοντας στη θεματική ενότητα «Ενέργεια-Υποδομές-Χρήση».
Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε εκτενώς στο παράδειγμα των τριών ενεργειακά «καθαρών» νησιών μας, της Αστυπάλαιας, της Χάλκης και της Τήλου, τρία εμβληματικά projects που φάνταζαν αδύνατο να υλοποιηθούν, όπως είπε, πριν από μερικά χρόνια.
- Διαβάστε επίσης: Οικονόμου: Αυξημένη κατά 9,4% η επιβατική κίνηση στα περιφερειακά αεροδρόμια τον Αύγουστο
«Πρωτοπόρος στην πράσινη μετάβαση η Ελλάδα»
«Το στοίχημα της πράσινης μετάβασης των νησιών μας το έχει θέσει πρώτος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σε διεθνή και ευρωπαϊκά φόρα. Σήμερα, η χώρα μας είναι πρωτοπόρος στην επιτάχυνση της πράσινης μετάβασης, γεγονός που κατέστη εφικτό χάρη στις καινοτόμες πολιτικές της κυβέρνησης για τη διαμόρφωση του κατάλληλου θεσμικού πλαισίου, καθώς και στη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», σημείωσε ο κ. Κικίλιας.
Ο υπουργός Τουρισμού περιέγραψε τα επόμενα βήματα της στρατηγικής για την περαιτέρω αναβάθμιση του brand «Ελλάδα», τα οποία -όπως υπογράμμισε- περνούν μέσα από τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, την ενίσχυσης του «πράσινου» αποτυπώματος των πολιτικών που υιοθετεί το υπουργείο Τουρισμού, την επένδυση στην κυκλική οικονομία και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και την ενίσχυση των έργων υποδομής σε όλη τη χώρα, με τη χρήση των χρηματοδοτικών εργαλείων που η κυβέρνηση έχει στα χέρια της.
«Τουριστικές 8 στις 10 επενδύσεις»
«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης είναι το μοντέλο που δημιουργεί νέες και καλές θέσεις εργασίας, παράγει πλούτο για τη χώρα, φέρνει επενδύσεις στη χώρα και δημιουργεί τις συνθήκες για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Ας μην ξεχνάμε, εξάλλου, ότι οκτώ στις δέκα επενδύσεις που γίνονται στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, είναι τουριστικές. Επενδύσεις, δηλαδή, σε υποδομές και ξενοδοχεία. Αλλά και το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες λαμβάνουν, πλέον, πολύ σοβαρά υπόψη τους το εάν η χώρα που θα επισκεφθούν και θα περάσουν τις διακοπές τους, έχει διατηρήσει την ταυτότητά της, είναι φιλική προς το περιβάλλον, εάν διαθέτει καταλύματα και ξενοδοχειακές μονάδες με “πράσινο” αποτύπωμα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
- Διαβάστε επίσης: Χανιά: Συνάντηση φορέων με τον CEO της Ryanair
Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ
Όπως προανήγγειλε, μάλιστα, ο υπουργός Τουρισμού, σε αυτό το πλαίσιο θα κινείται και η νέα καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία -όπως ανέφερε- θα έχει ως κεντρικό θέμα το βιώσιμο τουριστικό προϊόν. «Έπειτα από μία εξαιρετικά επιτυχημένη -όπως όλα δείχνουν- φετινή σεζόν, στην επόμενη μεγάλη μας καμπάνια -για την οποία θα ενημερωθείτε σύντομα- επικεντρωνόμαστε στην προστασία του περιβάλλοντος, την έξυπνη κινητικότητα, τη μείωση των εκπομπών αερίου, τη μείωση των πλαστικών, προκειμένου να ενισχύουμε ακόμα περισσότερο τη μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που λέγεται Ελλάδα», δήλωσε ο κ Κικίλιας.
Προκλήσεις
Κλείνοντας, ο υπουργός Τουρισμού στάθηκε στις νέες προκλήσεις που διαμορφώνονται από την ενεργειακή κρίση. «Σε αυτή την τόσο κρίσιμη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο, η στροφή σε πολιτικές με ξεκάθαρα βιώσιμα χαρακτηριστικά είναι μονόδρομος. Και αυτή η προσπάθεια μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από κομματικές αποχρώσεις και μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις. Γιατί, το τουριστικό μας προϊόν φέρνει 1 στα 4 ευρώ στην ελληνική οικονομία, δηλαδή το 25% του ΑΕΠ, γεγονός που καθιστά τον τουρισμό εθνική υπόθεση. Και έχουμε διπλό χρέος -σε αυτή τη δύσκολη περίοδο- να στηρίξουμε τους συμπολίτες μας, “πλέκοντας” ένα δίκτυ προστασίας για όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες. Και, ιδίως, για τους πλέον ευάλωτους».


Latest News
![Airbnb: Πτωτικά κινήθηκε η ζήτηση τον Μάρτιο – Τι δείχνουν τα στοιχεία [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/airbnb-gba8e58468_1280-1-600x500.jpg)
Περισσότερα Airbnb, χαμηλότερη πληρότητα - Οι επιλογές των επισκεπτών [γράφημα]
Η προσφορά και η ζήτηση διαμορφώνουν νέες ισορροπίες στην αγορά Airbnb

Επιστρέφει... δριμύτερο το εισιτήριο στη Βενετία για τους τουρίστες
Πέρσι το μέτρο απέφερε απροσδόκητα έσοδα στη Βενετία ύψους 2,4 εκατ. ευρώ - Φέτος ο δήμος ετοιμάζεται

Αύξηση πάνω από 18% στις κρατήσεις για το Πάσχα - Οι πρωταθλητές και οι χαμένοι
Ο ρόλος του Ορθόδοξου και Καθολικού Πάσχα, η περίπτωση της Κρήτης και το momentum Σαντορίνης και Μυκόνου - Τι δείχνουν οι κρατήσεις

Στο 1,5 δισ. ευρώ το έλλειμμα στο ισοζύγιο το α' δίμηνο - Άνοδος 5,4% στις αφίξεις τουριστών
Την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025, στην κατηγορία των άμεσων επενδύσεων, οι απαιτήσεις των κατοίκων έναντι του εξωτερικού κατέγραψαν ροές ύψους 1 δισ. ευρώ

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο