![Καραγιάννης: Προχωρούν τα έργα για ΒΟΑΚ και υποδομές στην Κρήτη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/image_6483441-2-scaled.jpg)
Στη δέσμευση της κυβέρνησης να δώσει στην Κρήτη έναν σύγχρονο Βόρειο Οδικό Άξονα, ένα σύγχρονο αεροδρόμιο στο Καστέλι και αναβαθμισμένες υποδομές, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.
«Η κυβέρνησή μας έχει κάνει για τον ΒΟΑΚ και την Κρήτη συνολικά τα περισσότερα που έχει κάνει κυβέρνηση τις τελευταίες δεκαετίες. Ο ΒΟΑΚ, ένα όνειρο δεκαετιών για τη Κρήτη γίνεται πραγματικότητα από αυτή τη κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη», υπογράμμισε ο υφυπουργός Υποδομών.
Η ευρεία νότια παράκαμψη Ηρακλείου
Ειδικότερα για την ευρεία νότια παράκαμψη του Ηρακλείου, ο κ. Καραγιάννης ήταν κατηγορηματικός τονίζοντας ότι «η πρόταση αφορά μια νέα χάραξη, ουσιαστικά ένα νέο έργο της τάξης των 320 ευρώ χωρίς τις απαλλοτριώσεις, που δεν προβλέπεται στα Τεύχη Δημοπράτησης, που είναι στον αέρα. Ουσιαστικά αυτή η πρόταση υποσκάπτει το σύνολο της Διαγωνιστικής διαδικασίας».
Τόνισε ότι «πρόκειται για μια νέα χάραξη, σε έναν νέο ΒΟΑΚ που έχει εξαιρετικά υψηλό κατασκευαστικό κόστος με πολλά χιλιόμετρα υπόγειων έργων και μεγάλες τεχνικές δυσκολίες» και διερωτήθηκε απευθυνόμενος προς την αντιπολίτευση «θεωρείτε ότι προτείνοντας σήμερα αυτό το έργο προσφέρετε υπηρεσίες στους Κρητικούς και τη προοπτική κατασκευής του ΒΟΑΚ;».
«Ο πλεονασμός υποσχέσεων δεν οδηγεί την κοινωνία στη σωστή κατεύθυνση. Έρχεστε μετά από τόσο καιρό που ξέρετε ότι το έργο προχωράει και ενώ έχουμε προχωρήσει με ένα συγκεκριμένο χρηματοδοτικό μοντέλο βασισμένο σε συγκεκριμένα κόστη και ενώ έχουμε πάρει Περιβαλλοντικούς Όρους για το νέο έργο και έχουμε καταθέσει Μελέτη Περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τις παρεμβάσεις στις παρακάμψεις των πόλεων, έρχεστε τώρα και μας λέτε να τα τινάξουμε όλα στον αέρα», πρόσθεσε.
«Τα λεφτά που πληρώνει ο ελληνικός λαός για τα δημόσια έργα, θα πρέπει να είναι ακριβώς όσα απαιτούνται προκειμένου να έχει άρτια και λειτουργικά συγκοινωνιακά έργα. Ούτε λιγότερα, γιατί εκπτώσεις σε τέτοια ζητήματα δεν χωρούν. Αλλά ούτε και περισσότερα, ιδιαίτερα σε συνθήκες σαν τη σημερινή όπου ο κόσμος δοκιμάζεται και το κοινωνικό κράτος διευρύνεται ώστε να στηρίξει τους πιο αδύναμους συμπολίτες μας», συνέχισε ο κ. Καραγιάννης.
Εξάλλου, διαβεβαίωσε ότι «στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν κλείνουμε τα αυτιά και δεν αρνούμαστε τις αλλαγές όπου είναι αυτές απαραίτητες, πάντα, όμως, διαφυλάσσοντας το δημόσιο συμφέρον και με γνώμονα τη βιωσιμότητα του έργου». Έτσι, αυτή την περίοδο επεξεργαζόμαστε τις ενστάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου για τον κόμβο Παπαναστασίου και την περιοχή του Κακού Όρους και θα επανέλθουμε σύντομα με τις προτάσεις μας.
Αεροδρόμιο Κασελίου – ΒΟΑΚ
Σχετικά με τον οδικό άξονα που συνδέει το αεροδρόμιο Καστελίου με τον ΒΟΑΚ, μήκους 18χλμ., ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι γίνεται τροποποίηση στην περιοχή της Ρωμαϊκής υδατογέφυρας σύμφωνα με τα όσα υπαγόρευσαν οι υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού. Η νέα μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων θα κατατεθεί σύντομα στο υπουργείο Περιβάλλοντος.
«Θεωρούμε λοιπόν πως το ζήτημα που ανέκυψε θα κλείσει με ταυτόχρονη προστασία του περιβάλλοντος αλλά και του αρχαιολογικού πλούτου της χώρας» υπογράμμισε.
«Με ευθύνη και ευθυκρισία, μακριά από λαϊκισμούς του παρελθόντος, συνεχίζουμε τη μεγάλη προσπάθεια για να αποκτήσει η Κρήτη σύγχρονο Βόρειο Οδικό Άξονα, σύγχρονο αεροδρόμιο και υποδομές που δεν θα έχουν να ζηλέψουν τίποτα από την υπόλοιπη χώρα και από αντίστοιχες στο εξωτερικό» τόνισε κλείνοντας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Από το Σαρακήνικο μέχρι τη Σαντορίνη: Οι 5 πληγές που γεννούν πολεοδομικές αυθαιρεσίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/sarakiniko05-600x400.jpg)
Σαρακήνικο, Σαντορίνη, Μύκονος: Οι 5 πληγές που γεννούν πολεοδομικές αυθαιρεσίες
Οι χρόνιες πολεοδομικές ασθένειες αναδεικνύονται από τις υποθέσεις δόμησης στο Σαρακήνικο, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο - Ειδική σύσκεψη στο Μαξίμου εντός της εβδομάδας
![Μετρό: Τέλη του 2025 θα φτάσει στον Ευαγγελισμό ο μετροπόντικας της νέας γραμμής](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/metropontikas2_grammi4_avax-600x400.jpeg)
Πώς προχωράει η γραμμή 4 του Μετρό - Πότε φτάνει στον Ευαγγελισμό ο μετροπόντικας
Σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή της νέας γραμμής του Μετρό της Αθήνας, η οποία πρόκειται να καλύψει μία μεγάλη έκταση περιοχών
![ΣΔΙΤ: Έγκριση υλοποίησης μονάδων ολοκληρωμένης ανακύκλωσης και ανάκτησης αποβλήτων σε Κω και Κάλυμνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/recycle-600x450.jpg)
«Πράσινο φως» μονάδων ανακύκλωσης και ανάκτησης αποβλήτων σε Κω και Κάλυμνο
Τι αποφάσισε η αρμόδια Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ
![Αλέξανδρος Εξάρχου: Στο ραντάρ της Aktor εξαγορές – Ενδιαφέρον από funds για το επενδυτικό πρόγραμμα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Alexandros_Exarchou_aktor-600x400.jpg)
Εξάρχου: Στο ραντάρ της Aktor εξαγορές – Ενδιαφέρον από funds για τις επενδύσεις του ομίλου
Ο Αλέξανδρος Εξάρχου πρόεδρος και CEO της Aktor τόνισε το ενδιαφέρον του ομίλου για εξαγορές στον τομέα των παραχωρήσεων
![Υπουργείο Υποδομών: Τέλη Νοεμβρίου παραδίδεται ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος – Οι συμπληρωματικές εργασίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/patra-pyrgos-dromos-1-600x369.jpg)
Υπουργείο Υποδομών: Τέλη Νοεμβρίου παραδίδεται ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος
Οι συμπληρωματικές εργασίες κοστολογούνται στα 72,5 εκατ. ευρώ
![ΕΥΔΑΠ – Δήμος Σπάτων: Επεσαν οι υπογραφές για το Δίκτυο Αποχέτευσης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/unnamed-35-600x400.jpg)
Αποκτά δίκτυο αποχέτευσης ο Δήμος Σπάτων - Επεσαν οι υπογραφές
H κατασκευή του δικτύου αποχέτευσης στον Δήμο Σπάτων-Αρτέμιδος από την ΕΥΔΑΠ έχει συμβατικό προϋπολογισμό 55,3 εκατ. ευρώ
![ΑLUMIL: Εκτίμηση για τζίρο 450 εκατ. ευρώ, πάνω από τις αρχικές προβλέψεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/Δελτίο-Τύπου_ALUMIL_Κεντρική-Φωτογραφία-600x414.jpg)
ΑLUMIL: Εκτίμηση για τζίρο 450 εκατ. ευρώ, πάνω από τις αρχικές προβλέψεις
Η ALUMIL εγκαινίασε το νέο της βαφείο ενισχύοντας τη συνολική παραγωγική της ικανότητα και επιταχύνει τους χρόνους εξυπηρέτησης πελατών
![Ρυθμιστικό σχέδιο Αθήνας – Αττικής: Πώς θα αναπτυχθεί η πρωτεύουσα έως το 2035](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/Hellinikon-1024x401-1-600x235.jpg)
Η Αθήνα την επόμενη 10ετία – Η νέα πόλη των 30.000 κατοίκων και η επέκταση του Μετρό στον Μητροπολιτικό Πόλο του Ελληνικού
Με επίκεντρο τον πόλο του Ελληνικού το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας – Αττικής
![Daniel και Elias: Προχωράνε τα έργα αποκατάστασης 1,25 δισ. ευρώ σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/kakokairia-karditsa-2-1-600x400.jpg)
Daniel και Elias: Προχωράνε τα έργα αποκατάστασης 1,25 δισ. ευρώ σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα
Τις αποφάσεις για τα έργα αποκατάστασης των ζημιών σε οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias υπέγραψε η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών
![Υπερταμείο: Στο «σφυρί» 110 παλιά μηχανήματα των ΕΑΣ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/pyrkal-600x309.jpg)
Από δράπανα μέχρι τόρνους – Στο σφυρί 110 παλιά μηχανήματα των ΕΑΣ
Το Υπερταμείο για τις ανάγκες ανάπτυξης του κυβερνητικού πάρκου στον Υμηττό βγάζει σε ηλεκτρονική δημοπρασία αποχαρακτηρισμένο εξοπλισμό των ΕΑΣ (πρώην ΠΥΡΚΑΛ)