Νέες επενδύσεις με στόχο να δημιουργήσεις ένα πιο πράσινο στόχο δρομολογεί ο όμιλος της Attica Group. Μετά την επένδυση ύψους 21 εκατ. ευρώ ναυπήγησης των τριών σύγχρονων ταχυπλόων τύπου Aero Catamaran, τα οποία δρομολογήθηκαν στον Αργοσαρωνικό και παρουσιάσθηκαν επίσημα την προηγούμενη Πέμπτη, η Attica Group προωθεί επενδύσεις αρχικού ύψους 120 εκατ.. Ευρώ για ενεργειακές βελτιώσεις σε όλα τα υφιστάμενα πλοία της.
Το management του Ομίλου έγκαιρα κατέθεσε τα επενδυτικά σχέδια στο Ταμείο Ανάκαμψης, προσδοκώντας στην στήριξη ενός σχεδίου που ξεκινά με έργα ενεργειακής αναβάθμισης των πλοίων του αλλά στην όλη εξέλιξη του φτάνει όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Group κ. Σπύρος Πασχάλης και στην σταδιακή αντικατάσταση σε βάθος δεκαετίας των παλαιότερων πλοίων του στόλου της.
Η διοίκηση της Attica Group τρέχει τα νέα επενδυτικά σχέδια ενώ παράλληλα αναμένει και την ολοκλήρωση της συμφωνίας απορρόφησης της ANEK η οποία φαίνεται ότι έχει συμφωνηθεί μεταξύ των τραπεζών. Ωστόσο την ολοκλήρωση της στελέχη της την συνδέουν και με την αποπληρωμή μισθωμάτων αγόνων γραμμών ύψους 46 εκατ. ευρώ που οφείλει το Υπουργείο Ναυτιλίας στην εταιρεία.
Τα επόμενα επενδυτικά σχέδια της Attica προβλέπουν και την περαιτέρω επέκτασή της στο ξενοδοχειακό τομέα καθώς αυτή την περίοδο εξετάζει μια-δυο ακόμη περιπτώσεις ξενοδοχείων για εξαγορά, μετά τις δυο πρώτες μονάδες που απέκτησε.
Όσον αφορά το μεταφορικό της έργο να σημειωθεί ότι το 2022 η διακίνηση επιβατών κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα ωστόσο ήταν τουλάχιστον 8-9% κάτω σε σύγκριση με το 2019, ενώ μεγάλο αγκάθι αποτελεί όπως και για το σύνολο του ακτοπλοϊκού κλάδου το αυξημένο κόστος καυσίμων.
Ο όμιλος της Attica Group είναι ο μεγαλύτερο ακτοπλοϊκός όμιλος της χώρας και καταλαμβάνει την Τρίτη θέση στη Μεσόγειο και την δέκατη στην Ευρώπη όσον αφορά το μεταφορικό έργο με 7 εκατ. επιβάτες και ένα εκατ. οχήματα.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons