Ο Κριστιάνο Ρονάλντο ηγείται των Λιονέλ Μέσι, Νεϊμάρ και Κιλιάν Μπαπέ ως ο ποδοσφαιριστής, που θα παίξει στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022, με τη μεγαλύτερη επιρροή στο Instagram.

Ο Πορτογάλος επιθετικός σημείωσε αύξηση της τάξεως του 47% στους ακόλουθους του τον περασμένο χρόνο, με μέσο όρο περισσότερα από 3.5 εκατομμύρια δολάρια σε αξία των μέσων ανά ποστάρισμα, σύμφωνα με τους αναλυτές της “Nielsen Sports”.

Διαβάστε επίσης: Τα crypto στηρίζουν τον Ρονάλντο 

Ο συμπαίκτης του CR7 στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Τζέιντον Σάντσο, είναι ο Άγγλος παίκτης με τη μεγαλύτερη επιρροή, ενώ ο Γκάβι είναι το ανερχόμενο “αστέρι” με αύξηση 5.165% στους ακόλουθους.

Οι ακόλουθοι και η αφοσίωση 

Οι κατατάξεις βασίζονται στο εργαλείο μέτρησης επιρροής της Nielsen, το οποίο αξιολογεί τους συνολικούς ακόλουθους, την αύξηση τους, το ποσοστό αφοσίωσης και τη μέση αξία της επωνυμίας ανά ανάρτηση στο Instagram για να δώσει μια συνολική αξία.

Συμπεριέλαβε στη μέτρηση τους ποδοσφαιριστές που αναμένεται να λάβουν μέρος στο επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ. Ο Ρονάλντο έχει 480 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram, ενώ ο σταρ της Αργεντινής, Λιονέλ Μέσι ακολουθείται από 360 εκατομμύρια άτομα – αύξηση 38% τους τελευταίους 12 μήνες – και παράγει 2,6 εκατομμύρια δολάρια αξίας ανά ανάρτηση.

Οι κορυφαίοι 

Η επιθετική τριάδα της Παρί Σεν Ζερμέν, των Μέσι, Νεϊμάρ και Μπαπέ, κατατάσσεται στη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα πίσω από τον Ρονάλντο, με μέσο όρο περισσότερα από ένα εκατομμύριο δολάρια ανά ανάρτηση.

Από την κορυφαία δεκάδα, ο Βραζιλιάνος Βινίσιους Τζούνιορ είχε τη μεγαλύτερη αύξηση στους ακόλουθους από κάθε παίκτη (90%), έχοντας σκοράρει το νικητήριο γκολ της Ρεάλ Μαδρίτης στον τελικό του Champions League εναντίον της Λίβερπουλ.

Ο Γάλλος Ν΄Γκολό Καντέ της Τσέλσι κατατάσσεται 8ος στη λίστα και έχει το υψηλότερο ποσοστό συμμετοχής από οποιονδήποτε παίκτη στο Top 10 με τις αναρτήσεις του, στο 11%.

Το επόμενο μεγάλο αστέρι στα social media φαίνεται να είναι ο Ισπανός μέσος της Μπαρτσελόνα, Γκάβι, του οποίου οι ακόλουθοι έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από 5.000% στα 6.2 εκατομμύρια. Οι αναρτήσεις του έχουν ποσοστό αφοσίωσης σχεδόν 30%.

Οι Βραζιλιάνοι διεθνείς Ραφίνια και Άντονι είναι δεύτερος και τρίτος στην κατάταξη των ανερχόμενων με τεράστια αύξηση στον αριθμό των followers μετά τις καλοκαιρινές μεταγραφές τους σε Μπαρτσελόνα και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αντίστοιχα.

Η εθνική Γαλλίας ξεχωρίζει 

Εν τω μεταξύ, η Γαλλία μοιάζει να είναι η ομάδα με τη μεγαλύτερη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022, με 11.7 εκατομμύρια ακόλουθους στην επίσημη ιστοσελίδα της.

Το νούμερο αυτό ξεπερνά τη Βραζιλία και την Πορτογαλία, που έχουν 11.3 και 10.3 εκατομμύρια αντίστοιχα, ενώ να σημειωθεί ότι το 86% των οπαδών της Πορτογαλίας ζει εκτός της χώρας της Ιβηρικής χερσονήσου.

Η Αγγλία ακολουθεί στην 4η θέση με 8.5 εκατομμύρια ακόλουθους. Από τους παίκτες της, ο ακραίος επιθετικός Τζέιντον Σάντσο έχει τη μεγαλύτερη επιρροή  με 8.9 εκατομμύρια ακόλουθους, αύξηση 21% σε σχέση με την περασμένη χρονιά, ενώ έχει κι ένα “υγιές” ποσοστό “αφοσίωσης” (σ.σ. 8%) στις δημοσιεύσεις.

Αρκετοί νεαροί Άγγλοι ποδοσφαιριστές είχαν αξιοσημείωτες αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Τζακ Γκρίλις, ο οποίος έχει, πλέον, περισσότερους από 5 εκατ. followers και του Άαρος Ραμσντέιλ, του οποίου οι ακόλουθοι έχουν “εκραγεί” κατά ποσοστό 920% τους τελευταίους 12 μήνες μετά την ένταξή του στην Άρσεναλ.

Η κορυφαία 10άδα των παικτών που θα λάβουν μέρος στο Μουντιάλ 2022 με τη μεγαλύτερη επιρροή στο Instagram:

Η κορυφαία 10άδα των “ανερχόμενων αστέρων” στο Instagram:

Οι 10 κορυφαίες εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου στο Instagram:

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης