
Τις επόμενες μέρες θα παραδοθούν και οι τρεις τελευταίοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά, ώστε να συνδεθεί το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Αυτό είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο Αnt1. Πρόσθεσε, ακόμη, πως προχωρούν οι εργασίες της Γραμμής 4 του Μετρό με νέες μεθόδους που διασφαλίζουν τη μικρότερη δυνατή όχληση.
Για το μετρό της Θεσσαλονίκης επανέλαβε ότι θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2023, σχολιάζοντας την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ ότι θα μπορούσε να λειτουργεί από το 2020 και τελικά θα είναι έτοιμο το 2025.
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Επιτακτική ανάγκη να επεκτείνουμε τις δυνατότητες του δικτύου ηλεκτροκίνησης
«Ακούω τον κ. Τσίπρα με σεβασμό, αλλά νομίζω ότι η Θεσσαλονίκη δεν του πάει πάρα πολύ καλά, θα σας θυμίσω το πρόγραμμα Θεσσαλονίκης, ένα πρόγραμμα που ανετράπη στην ουσία του. Και θα σας θυμίσω την εικόνα, που μας γύρισε δεκαετίες πίσω, να εγκαινιάζουμε μουσαμάδες και να καθόμαστε στα βαγόνια που δεν είναι πάνω σε ράγες», είπε μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Τα έργα που τρέχουν
Όσον αφορά την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στα μακροπρόθεσμα έργα, όπως η επέκταση της λεωφόρου Κύμης, που έχει ήδη δημοπρατηθεί.
«Δεν εγκαινιάζουμε ποτέ έργο εάν δεν παραδοθεί και εάν δεν δοθεί στην κυκλοφορία», τόνισε επίσης ο κ. Καραμανλής. Αναφέρθηκε στις εργασίες που προχωρούν για το Πάτρα- Πύργος και το ΒΟΑΚ.
Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι τα λεωφορεία που έχει προμηθευτεί το δημόσιο με τη διαδικασία του leasing αυτή τη στιγμή βρίσκονται στους δρόμους και της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ενώ τρέχει ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία, μεταξύ των οποίων και ηλεκτρικά, τα οποία θα φτάσουν μέσα στο 2023.
Για την απεργία
Για τη χθεσινή απεργία του ΕΚΑ, ο υπουργός Υποδομών και μεταφορών σημείωσε: «Κανένας Έλληνας δεν κατάλαβε γιατί έγινε απεργία χθες», επισημαίνοντας ότι και οι ίδιοι οι συνδικαλιστές ζήτησαν συγνώμη από τους πολίτες. Υπενθύμισε ότι: «Πριν από δύο εβδομάδες υπογράψαμε τη συλλογική σύμβαση εργασίας, με όλους τους φορείς».
Τόνισε επίσης ότι: «Ο νόμος είναι σαφής και λέει ότι θα πρέπει να προκηρύσσεται τέσσερις ημέρες πριν η απεργία. Οι συνδικαλιστές περίμεναν μέχρι την Τρίτη το απόγευμα, που είχαν κλείσει τα δικαστήρια, για να πουν ότι συμμετέχουν στην απεργία που κάνει το Εργατικό Κέντρο».
Ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την άποψη ότι δεν μπορεί να ανακοινώνεται μία απεργία έξι ώρες πριν και τόνισε: «Το Μετρό και τα ΜΜΜ δεν ανήκουν στους εργαζόμενους, δεν ανήκουν στην κυβέρνηση, ανήκουν στους πολίτες, οι οποίοι χθες ταλαιπωρήθηκαν άνευ λόγου και αιτίας».
Σχολίασε επίσης ότι θα ήταν λογική η απεργία αν είχε «σπάσει» η διαπραγμάτευση της συλλογικής σύμβασης εργασίας και εάν η κυβέρνηση ήταν ανάλγητη και δεν άκουγε κανένα από τα αιτήματα των εργαζόμενων. Εκτίμησε όμως ότι δεν είναι λογικό να προκηρύσσουν οι συνδικαλιστές απεργία, όταν έχει «κλείσει» η συλλογική σύμβαση εργασίας, πράγμα που δεν είχε κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, όταν από 850 λεωφορεία σήμερα κυκλοφορούν σχεδόν 1.400 και όταν, για πρώτη φορά μετά από χρόνια, έχουν γίνει προσλήψεις.
«Σεβόμαστε τους εργαζόμενους. Έχω πει επανειλημμένως ότι σέβομαι τη δουλειά που κάνουν. Να ξέρουν όμως ότι ο νόμος είναι πολύ αυστηρός», είπε επίσης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και σημείωσε ότι ακόμη και εάν ο νόμος έχει κάποιες ατέλειες θα τον αλλάξουν τα συναρμόδια υπουργεία.
Εκλογές
Σχολιάζοντας την πορεία προς τις εκλογές και τον εκλογικό νόμο που παραμένει χωρίς καμία αλλαγή, ο κ. Καραμανλής εξέφρασε τη θέση ότι η Νέα Δημοκρατία μπορεί να επιτύχει την αυτοδυναμία. «Βλέπουμε σε όλες τις δημοσκοπήσεις ότι η Νέα Δημοκρατία παραμένει 8 μονάδες μπροστά στην πρώτη εκλογική αναμέτρηση», επισήμανε. «Θα πάμε στις εκλογές και θα αποφασίσει ο κυρίαρχος λαός» πρόσθεσε και σημείωσε ότι: «Στη Θεσσαλονίκη είδαμε από τη μία έναν Πρωθυπουργό με συγκεκριμένο σχέδιο, που μπορεί να το εφαρμόσει, και από την άλλη έναν αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης που έδωσε για άλλη μία φορά ψεύτικες υποσχέσεις».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA