Τις επόμενες μέρες θα παραδοθούν και οι τρεις τελευταίοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά, ώστε να συνδεθεί το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Αυτό είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο Αnt1. Πρόσθεσε, ακόμη, πως προχωρούν οι εργασίες της Γραμμής 4 του Μετρό με νέες μεθόδους που διασφαλίζουν τη μικρότερη δυνατή όχληση.
Για το μετρό της Θεσσαλονίκης επανέλαβε ότι θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2023, σχολιάζοντας την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ ότι θα μπορούσε να λειτουργεί από το 2020 και τελικά θα είναι έτοιμο το 2025.
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Επιτακτική ανάγκη να επεκτείνουμε τις δυνατότητες του δικτύου ηλεκτροκίνησης
«Ακούω τον κ. Τσίπρα με σεβασμό, αλλά νομίζω ότι η Θεσσαλονίκη δεν του πάει πάρα πολύ καλά, θα σας θυμίσω το πρόγραμμα Θεσσαλονίκης, ένα πρόγραμμα που ανετράπη στην ουσία του. Και θα σας θυμίσω την εικόνα, που μας γύρισε δεκαετίες πίσω, να εγκαινιάζουμε μουσαμάδες και να καθόμαστε στα βαγόνια που δεν είναι πάνω σε ράγες», είπε μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Τα έργα που τρέχουν
Όσον αφορά την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στα μακροπρόθεσμα έργα, όπως η επέκταση της λεωφόρου Κύμης, που έχει ήδη δημοπρατηθεί.
«Δεν εγκαινιάζουμε ποτέ έργο εάν δεν παραδοθεί και εάν δεν δοθεί στην κυκλοφορία», τόνισε επίσης ο κ. Καραμανλής. Αναφέρθηκε στις εργασίες που προχωρούν για το Πάτρα- Πύργος και το ΒΟΑΚ.
Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι τα λεωφορεία που έχει προμηθευτεί το δημόσιο με τη διαδικασία του leasing αυτή τη στιγμή βρίσκονται στους δρόμους και της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ενώ τρέχει ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία, μεταξύ των οποίων και ηλεκτρικά, τα οποία θα φτάσουν μέσα στο 2023.
Για την απεργία
Για τη χθεσινή απεργία του ΕΚΑ, ο υπουργός Υποδομών και μεταφορών σημείωσε: «Κανένας Έλληνας δεν κατάλαβε γιατί έγινε απεργία χθες», επισημαίνοντας ότι και οι ίδιοι οι συνδικαλιστές ζήτησαν συγνώμη από τους πολίτες. Υπενθύμισε ότι: «Πριν από δύο εβδομάδες υπογράψαμε τη συλλογική σύμβαση εργασίας, με όλους τους φορείς».
Τόνισε επίσης ότι: «Ο νόμος είναι σαφής και λέει ότι θα πρέπει να προκηρύσσεται τέσσερις ημέρες πριν η απεργία. Οι συνδικαλιστές περίμεναν μέχρι την Τρίτη το απόγευμα, που είχαν κλείσει τα δικαστήρια, για να πουν ότι συμμετέχουν στην απεργία που κάνει το Εργατικό Κέντρο».
Ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την άποψη ότι δεν μπορεί να ανακοινώνεται μία απεργία έξι ώρες πριν και τόνισε: «Το Μετρό και τα ΜΜΜ δεν ανήκουν στους εργαζόμενους, δεν ανήκουν στην κυβέρνηση, ανήκουν στους πολίτες, οι οποίοι χθες ταλαιπωρήθηκαν άνευ λόγου και αιτίας».
Σχολίασε επίσης ότι θα ήταν λογική η απεργία αν είχε «σπάσει» η διαπραγμάτευση της συλλογικής σύμβασης εργασίας και εάν η κυβέρνηση ήταν ανάλγητη και δεν άκουγε κανένα από τα αιτήματα των εργαζόμενων. Εκτίμησε όμως ότι δεν είναι λογικό να προκηρύσσουν οι συνδικαλιστές απεργία, όταν έχει «κλείσει» η συλλογική σύμβαση εργασίας, πράγμα που δεν είχε κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, όταν από 850 λεωφορεία σήμερα κυκλοφορούν σχεδόν 1.400 και όταν, για πρώτη φορά μετά από χρόνια, έχουν γίνει προσλήψεις.
«Σεβόμαστε τους εργαζόμενους. Έχω πει επανειλημμένως ότι σέβομαι τη δουλειά που κάνουν. Να ξέρουν όμως ότι ο νόμος είναι πολύ αυστηρός», είπε επίσης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και σημείωσε ότι ακόμη και εάν ο νόμος έχει κάποιες ατέλειες θα τον αλλάξουν τα συναρμόδια υπουργεία.
Εκλογές
Σχολιάζοντας την πορεία προς τις εκλογές και τον εκλογικό νόμο που παραμένει χωρίς καμία αλλαγή, ο κ. Καραμανλής εξέφρασε τη θέση ότι η Νέα Δημοκρατία μπορεί να επιτύχει την αυτοδυναμία. «Βλέπουμε σε όλες τις δημοσκοπήσεις ότι η Νέα Δημοκρατία παραμένει 8 μονάδες μπροστά στην πρώτη εκλογική αναμέτρηση», επισήμανε. «Θα πάμε στις εκλογές και θα αποφασίσει ο κυρίαρχος λαός» πρόσθεσε και σημείωσε ότι: «Στη Θεσσαλονίκη είδαμε από τη μία έναν Πρωθυπουργό με συγκεκριμένο σχέδιο, που μπορεί να το εφαρμόσει, και από την άλλη έναν αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης που έδωσε για άλλη μία φορά ψεύτικες υποσχέσεις».
Latest News
ΑΒΑΞ: Η «Νίκη» και η «Αθηνά» ανοίγουν και χτίζουν τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Βίντεο του ομίλου ΑΒΑΞ παρουσιάζει τον τρόπο διάνοιξης και χτισίματος της Γραμμής 4 από το «Άλσος Βεϊκου» στο «Γαλάτσι»
Διάνοιξη πάνω από 2.500 μέτρων σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοιχτεί σήραγγα 520 μέτρων στο πλαίσιο των έργων στη Γραμμή 4, σε Γαλάτσι και Κατεχάκη
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ