
Το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών που είχε ανακοινώσει στις 2 Σεπτεμβρίου 2022, ολοκλήρωσε η United Maritime Corporation, επαναγοράζοντας 1,86 εκατ. μετοχές με μέση τιμή τα 1,61 δολάρια. Ως αποτέλεσμα, ο αριθμός των κοινών μετοχών σε κυκλοφορία της United μειώθηκε κατά 20% στα 7,65 εκατ. μετοχές.
Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε και δεύτερο πρόγραμμα επαναγοράς κοινών μετοχών ύψους 3 εκατ. δολαρίων, ποσό που αντιπροσωπεύει το 26% της χρηματιστηριακής αξίας της εταιρείας, βάσει της τιμής κλεισίματος την 21η Σεπτεμβρίου 2022.
Διαβάστε επίσης: Στα δεξαμενόπλοια επεκτείνεται η United Maritime Corporation
Δεύτερο πρόγραμμα επαναγοράς κοινών μετοχών
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Η επιτυχής ολοκλήρωση του πρώτου προγράμματος επαναγοράς μετοχών ενίσχυσε σημαντικά την καθαρή αξία αλλά και τα κέρδη ανά μετοχή για τους μετόχους μας. Θεωρούμε ότι η τιμή της μετοχής μας είναι ακόμα υποτιμημένη και ως εκ τούτου, προχωράμε σε ένα δεύτερο σημαντικό πρόγραμμα επαναγοράς κοινών μετοχών».
H United Maritime Corporation είναι ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές. Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 2 Aframax δεξαμενόπλοια, 2 LR2 δεξαμενόπλοια και 1 Capesize πλοίο ξηρού φορτίου με συνολική μεταφορική ικανότητα 616.884 dwt τόνων περίπου.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.