Τα σχέδιά της να λανσάρει μια μεγαλύτερη έκδοση του επιβατικού αεροσκάφους A220, με 130 θέσεις αντί 110, αποκάλυψε ο ευρωπαϊκός κατασκευαστής αεροσκαφών Airbus, χωρίς ωστόσο να αναφέρει το πότε ακριβώς αυτό θα συμβεί.
Το A220 αρχικά αναπτύχθηκε από την καναδική εταιρεία κατασκευής τζετ Bombardier σε μια προσπάθειά της να διεισδύσει στη βασική αγορά αεροσκαφών τζετ, αλλά δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει τις απαιτούμενες επενδύσεις ώστε να ανταγωνιστεί την Airbus και την αμερικανική Boeing. Έτσι το όλο πρότζεκτ πουλήθηκε στην Airbus το 2018.
Διαβάστε επίσης: Τι απέγινε το προσωπικό σε αεροδρόμια και αεροπλάνα;
Η Airbus με τη σειρά της αντιμετώπισε υψηλότερο από το αναμενόμενο κόστος για το ζημιογόνο πρόγραμμα, αλλά ο CFO, Ντομινίκ Ασάμ δήλωσε πρόσφατα στους επενδυτές ότι στόχος είναι να μηδενιστούν οι ζημιές μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Διαβάστε επίσης: Emirates: Το νέο super-Jumbo που ζητά να της κατασκευάσει η Airbus
Ερχονται μεγαλύτερα αεροσκάφη
Επιβεβαίωσε δε εκ νέου τις προβλέψεις παραγωγής της Airbus για μεγαλύτερα αεροσκάφη A320neo.
Το A220-500 θα μπορούσε να αντικαταστήσει το A320neo που διαθέτει 150 + θέσεις, το εμβληματικό αεροσκάφος της ευρωπαϊκής εταιρείας στον «υπερατλαντικό πόλεμο» με την Boeing.
Latest News
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley