Την αποχώρησή της από τη Ρωσία και τον τερματισμό της παραγωγικής της διαδικασίας στη χώρα ανακοίνωσε την Παρασκευή η Toyota Motor επικαλούμενη τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην προμήθεια βασικών υλικών και ανταλλακτικών στη χώρα λόγω του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία.
Να σημειωθεί ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη αναστείλει τη λειτουργία του εργοστασίου της στην Αγία Πετρούπολη από 4 Μαρτίου, δηλαδή μόλις δέκα ημέρες μετά την έναρξη της ρωσικής εισβολής στη γειτονική της χώρα.
Εξι μήνες αναμονής
«Μετά από έξι μήνες, δεν μπορέσαμε να ξαναρχίσουμε τις κανονικές μας δραστηριότητες και δεν βλέπουμε καμία ένδειξη ότι μπορούμε να επανεκκινήσουμε στο μέλλον», ανακοίνωσε η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας.
Μια παρατεταμένη διακοπή θα έβλαπτε την ικανότητα της Toyota να υποστηρίζει τους υπαλλήλους της, χωρίς να της αφήνει άλλη επιλογή από το να τερματίσει την παραγωγή στη χώρα, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση. Οι αυξανόμενοι γεωπολιτικοί κίνδυνοι στην περιοχή πιστεύεται ότι συνέβαλαν επίσης στη λήψη αυτής της απόφασης.
Η Toyota συνέχισε να πληρώνει τους εργάτες του εργοστασίου της μετά την αναστολή της παραγωγής, αναθέτοντάς τους εργασίες συντήρησης και άλλες. Λεπτομέρειες που σχετίζονται με τη διαδικασία των απολύσεων και της τύχης των εργαζομένων στο εργοστάσιο της Αγίας Πετρούπολης θα ανακοινωθούν στο επόμενο διάστημα.
Το μεγαλύτερο μερίδιο
Η Toyota είχε στη Ρωσία το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Παρήγαγε 80.000 οχήματα και πούλησε 110.000 στη χώρα το 2021, ενώ έχει παρουσία στη χώρα από το 2007, με δημιουργία παραγωγικής μονάδας στην Αγία Πετρούπολη.
Η Nissan Motor, μια άλλη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, παρέτεινε το πάγωμα της παραγωγής στο εργοστάσιό της στην Αγία Πετρούπολη από τα τέλη Σεπτεμβρίου έως τα τέλη Δεκεμβρίου.
Latest News
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών