Χρηματοδότηση ύψους 2 εκατ. ευρώ για να προχωρήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της παγκόσμιας ναυτιλίας, εξασφάλισε η Kaiko Systems, εταιρεία τεχνολογίας με έδρα το Βερολίνο.
Όπως τονίζεται, η Kaiko Systems υποστηρίζει τις ναυτιλιακές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο ώστε να ψηφιοποιήσουν τις εργασίες πρώτης γραμμής, να μειώσουν τους απαιτούμενους χρόνους και να αυξήσουν την παραγωγικότητα στην τεχνική διαχείριση. Το κεφάλαιο αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της ομάδας της, την περαιτέρω προώθηση των λύσεων που προτείνουν καθώς και την επέκταση σε νέες αγορές.
Οι επενδυτές
Η χρηματοδότηση προέρχεται από διάφορους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των Schoeller Holdings, Vineta Ventures, A Round Capital, Flagship Founders καθώς και ειδικών του κλάδου όπως οι Clasen Rickmers και Justus Kniffka.
Παρά το γεγονός ότι το 90% των εμπορευόμενων αγαθών διακινούνται δια θαλάσσης, οι περισσότερες τεχνικές λειτουργίες εξακολουθούν να βασίζονται στο χαρτί και σε προγράματα Excel. Αυτό οδηγεί σε αναποτελεσματικές λειτουργίες, μεγάλο φόρτο εργασίας και υψηλά ποσοστά ανθρώπινου λάθους που συμβάλλουν στο 75% των περιστατικών ατυχήματος στη θάλασσα.
Η Kaiko Systems έχει αναπτύξει μια εφαρμογή για κινητά που βελτιστοποιεί τέτοιες τεχνικές λειτουργίες όπως η συντήρηση και οι επιθεωρήσεις για τα πληρώματα των πλοίων. Αυτό βελτιώνει την ποιότητα, επιτρέπει στα δεδομένα να συλλέγονται άμεσα και κατά την εργασία και μειώνει τον χρόνο που αφιερώνεται σε χειρωνακτικές εργασίες.
Επιπλέον, ο διαδικτυακός πίνακας εργαλείων του συστήματος χρησιμεύει ως εικονικός βοηθός της ομάδας στην ξηρά. Η διαδικασία αυτή αυτόματα επαληθεύει την ακρίβεια των δεδομένων και αναλύει άμεσα την κατάσταση των πλοίων σε όλο τον στόλο. Ο δυναμικός αυτός πίνακας επιτρέπει στην ομάδα στην ξηρά να εντοπίζει άμεσα τους κινδύνους και να δίνει προτεραιότητα στις απαραίτητες εργασίες.
Έτσι, ο χρόνος αντίδρασης μειώνεται, ο χρόνος διακοπής λειτουργίας μειώνεται και τα σχέδια και το κόστος συντήρησης παραμένουν βελτιστοποιημένα.
Η αρχή της ψηφιοποίησης
«Η ναυτιλία είναι η ραχοκοκαλιά των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού, αλλά για διάφορους λόγους βρίσκεται ακόμα στην αρχή της ψηφιοποίησης. Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να παίξουμε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος αυτής της βιομηχανίας», λέει ο Fabian Fussek. «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που καταξιωμένοι ειδικοί μοιράζονται το όραμά μας και έχουν επενδύσει στην αξία της καινοτόμου λύσης που αντιπροσωπεύουμε.”
Ο Eddy del Valle, Συν-Ιδρυτής & Chief Technology Officer (CTO) προσθέτει: «Αυτή η επένδυση είναι απόδειξη της σπουδαίας δουλειάς που επιτελεί με συνέπεια η ομάδα της Kaiko Systems. Είμαι πολύ περήφανος για τους ανθρώπους μας και ανυπομονώ να προσθέσουμε νέα ταλαντούχα στελέχη στην ομάδα μας».
Ο Mark O’Neil, Πρόεδρος της Columbia Shipmanagement, είναι επίσης πεπεισμένος για την προστιθέμενη αξία της λύσης που προτείνει η Kaiko Systems: «Η ομάδα της Kaiko Systems έχει εξαιρετικές γνώσεις στην ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων. Διαθέτοντας βαθιά τεχνογνωσία στον κλάδο, η εταιρεία έχει ήδη αποδείξει την αξία της στην αγορά. Η ναυτιλιακή βιομηχανία χρειάζεται εταιρείες όπως η Kaiko Systems, για να πρωτοπορήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό στον κλάδο. Η ανάγκη για προηγμένες ψηφιακές λύσεις, ειδικά στον τομέα της άμεσης πρόσβασης στα δεδομένα και της ανάλυσης της τεχνικής διαχείρισης είναι τεράστια. Η Kaiko Systems είναι μόνο στην αρχή και έχει μεγάλες δυνατότητες – είμαστε ενθουσιασμένοι που αποτελούμε μέρος αυτής της εξέλιξης».
Latest News
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα