
Χρηματοδότηση ύψους 2 εκατ. ευρώ για να προχωρήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της παγκόσμιας ναυτιλίας, εξασφάλισε η Kaiko Systems, εταιρεία τεχνολογίας με έδρα το Βερολίνο.
Όπως τονίζεται, η Kaiko Systems υποστηρίζει τις ναυτιλιακές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο ώστε να ψηφιοποιήσουν τις εργασίες πρώτης γραμμής, να μειώσουν τους απαιτούμενους χρόνους και να αυξήσουν την παραγωγικότητα στην τεχνική διαχείριση. Το κεφάλαιο αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της ομάδας της, την περαιτέρω προώθηση των λύσεων που προτείνουν καθώς και την επέκταση σε νέες αγορές.
Οι επενδυτές
Η χρηματοδότηση προέρχεται από διάφορους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των Schoeller Holdings, Vineta Ventures, A Round Capital, Flagship Founders καθώς και ειδικών του κλάδου όπως οι Clasen Rickmers και Justus Kniffka.
Παρά το γεγονός ότι το 90% των εμπορευόμενων αγαθών διακινούνται δια θαλάσσης, οι περισσότερες τεχνικές λειτουργίες εξακολουθούν να βασίζονται στο χαρτί και σε προγράματα Excel. Αυτό οδηγεί σε αναποτελεσματικές λειτουργίες, μεγάλο φόρτο εργασίας και υψηλά ποσοστά ανθρώπινου λάθους που συμβάλλουν στο 75% των περιστατικών ατυχήματος στη θάλασσα.
Η Kaiko Systems έχει αναπτύξει μια εφαρμογή για κινητά που βελτιστοποιεί τέτοιες τεχνικές λειτουργίες όπως η συντήρηση και οι επιθεωρήσεις για τα πληρώματα των πλοίων. Αυτό βελτιώνει την ποιότητα, επιτρέπει στα δεδομένα να συλλέγονται άμεσα και κατά την εργασία και μειώνει τον χρόνο που αφιερώνεται σε χειρωνακτικές εργασίες.
Επιπλέον, ο διαδικτυακός πίνακας εργαλείων του συστήματος χρησιμεύει ως εικονικός βοηθός της ομάδας στην ξηρά. Η διαδικασία αυτή αυτόματα επαληθεύει την ακρίβεια των δεδομένων και αναλύει άμεσα την κατάσταση των πλοίων σε όλο τον στόλο. Ο δυναμικός αυτός πίνακας επιτρέπει στην ομάδα στην ξηρά να εντοπίζει άμεσα τους κινδύνους και να δίνει προτεραιότητα στις απαραίτητες εργασίες.
Έτσι, ο χρόνος αντίδρασης μειώνεται, ο χρόνος διακοπής λειτουργίας μειώνεται και τα σχέδια και το κόστος συντήρησης παραμένουν βελτιστοποιημένα.
Η αρχή της ψηφιοποίησης
«Η ναυτιλία είναι η ραχοκοκαλιά των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού, αλλά για διάφορους λόγους βρίσκεται ακόμα στην αρχή της ψηφιοποίησης. Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να παίξουμε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος αυτής της βιομηχανίας», λέει ο Fabian Fussek. «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που καταξιωμένοι ειδικοί μοιράζονται το όραμά μας και έχουν επενδύσει στην αξία της καινοτόμου λύσης που αντιπροσωπεύουμε.”
Ο Eddy del Valle, Συν-Ιδρυτής & Chief Technology Officer (CTO) προσθέτει: «Αυτή η επένδυση είναι απόδειξη της σπουδαίας δουλειάς που επιτελεί με συνέπεια η ομάδα της Kaiko Systems. Είμαι πολύ περήφανος για τους ανθρώπους μας και ανυπομονώ να προσθέσουμε νέα ταλαντούχα στελέχη στην ομάδα μας».
Ο Mark O’Neil, Πρόεδρος της Columbia Shipmanagement, είναι επίσης πεπεισμένος για την προστιθέμενη αξία της λύσης που προτείνει η Kaiko Systems: «Η ομάδα της Kaiko Systems έχει εξαιρετικές γνώσεις στην ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων. Διαθέτοντας βαθιά τεχνογνωσία στον κλάδο, η εταιρεία έχει ήδη αποδείξει την αξία της στην αγορά. Η ναυτιλιακή βιομηχανία χρειάζεται εταιρείες όπως η Kaiko Systems, για να πρωτοπορήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό στον κλάδο. Η ανάγκη για προηγμένες ψηφιακές λύσεις, ειδικά στον τομέα της άμεσης πρόσβασης στα δεδομένα και της ανάλυσης της τεχνικής διαχείρισης είναι τεράστια. Η Kaiko Systems είναι μόνο στην αρχή και έχει μεγάλες δυνατότητες – είμαστε ενθουσιασμένοι που αποτελούμε μέρος αυτής της εξέλιξης».


Latest News

Δεκάδες πλοία επιστρέφουν και πάλι στη Διώρυγα του Σουέζ
Οι επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα επηρέασαν σοβαρά τα έσοδα της Διώρυγας του Σουέζ τα οποία μειώθηκαν κατά 60%

«Κοπή χάλυβα» για το δεύτερο σύγχρονο πλοίο μεταφοράς οχημάτων της Neptune Lines
Στις 17 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η παραδοσιακή τελετή κοπής χάλυβα που σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη κατασκευής ενός πλοίου.

Τα ελληνικά λιμάνια και το παζλ του IMEC
Αλλαγή δεδομένων προκαλεί ο ανταγωνισμός για τον οικονομικό διάδρομο που προωθεί η Ινδία n Οι βλέψεις της Αθήνας και η «σφήνα» Τραμπ υπέρ Ιταλίας

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου