Χρηματοδότηση ύψους 2 εκατ. ευρώ για να προχωρήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της παγκόσμιας ναυτιλίας, εξασφάλισε η Kaiko Systems, εταιρεία τεχνολογίας με έδρα το Βερολίνο.
Όπως τονίζεται, η Kaiko Systems υποστηρίζει τις ναυτιλιακές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο ώστε να ψηφιοποιήσουν τις εργασίες πρώτης γραμμής, να μειώσουν τους απαιτούμενους χρόνους και να αυξήσουν την παραγωγικότητα στην τεχνική διαχείριση. Το κεφάλαιο αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της ομάδας της, την περαιτέρω προώθηση των λύσεων που προτείνουν καθώς και την επέκταση σε νέες αγορές.
Οι επενδυτές
Η χρηματοδότηση προέρχεται από διάφορους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των Schoeller Holdings, Vineta Ventures, A Round Capital, Flagship Founders καθώς και ειδικών του κλάδου όπως οι Clasen Rickmers και Justus Kniffka.
Παρά το γεγονός ότι το 90% των εμπορευόμενων αγαθών διακινούνται δια θαλάσσης, οι περισσότερες τεχνικές λειτουργίες εξακολουθούν να βασίζονται στο χαρτί και σε προγράματα Excel. Αυτό οδηγεί σε αναποτελεσματικές λειτουργίες, μεγάλο φόρτο εργασίας και υψηλά ποσοστά ανθρώπινου λάθους που συμβάλλουν στο 75% των περιστατικών ατυχήματος στη θάλασσα.
Η Kaiko Systems έχει αναπτύξει μια εφαρμογή για κινητά που βελτιστοποιεί τέτοιες τεχνικές λειτουργίες όπως η συντήρηση και οι επιθεωρήσεις για τα πληρώματα των πλοίων. Αυτό βελτιώνει την ποιότητα, επιτρέπει στα δεδομένα να συλλέγονται άμεσα και κατά την εργασία και μειώνει τον χρόνο που αφιερώνεται σε χειρωνακτικές εργασίες.
Επιπλέον, ο διαδικτυακός πίνακας εργαλείων του συστήματος χρησιμεύει ως εικονικός βοηθός της ομάδας στην ξηρά. Η διαδικασία αυτή αυτόματα επαληθεύει την ακρίβεια των δεδομένων και αναλύει άμεσα την κατάσταση των πλοίων σε όλο τον στόλο. Ο δυναμικός αυτός πίνακας επιτρέπει στην ομάδα στην ξηρά να εντοπίζει άμεσα τους κινδύνους και να δίνει προτεραιότητα στις απαραίτητες εργασίες.
Έτσι, ο χρόνος αντίδρασης μειώνεται, ο χρόνος διακοπής λειτουργίας μειώνεται και τα σχέδια και το κόστος συντήρησης παραμένουν βελτιστοποιημένα.
Η αρχή της ψηφιοποίησης
«Η ναυτιλία είναι η ραχοκοκαλιά των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού, αλλά για διάφορους λόγους βρίσκεται ακόμα στην αρχή της ψηφιοποίησης. Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να παίξουμε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος αυτής της βιομηχανίας», λέει ο Fabian Fussek. «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που καταξιωμένοι ειδικοί μοιράζονται το όραμά μας και έχουν επενδύσει στην αξία της καινοτόμου λύσης που αντιπροσωπεύουμε.”
Ο Eddy del Valle, Συν-Ιδρυτής & Chief Technology Officer (CTO) προσθέτει: «Αυτή η επένδυση είναι απόδειξη της σπουδαίας δουλειάς που επιτελεί με συνέπεια η ομάδα της Kaiko Systems. Είμαι πολύ περήφανος για τους ανθρώπους μας και ανυπομονώ να προσθέσουμε νέα ταλαντούχα στελέχη στην ομάδα μας».
Ο Mark O’Neil, Πρόεδρος της Columbia Shipmanagement, είναι επίσης πεπεισμένος για την προστιθέμενη αξία της λύσης που προτείνει η Kaiko Systems: «Η ομάδα της Kaiko Systems έχει εξαιρετικές γνώσεις στην ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων. Διαθέτοντας βαθιά τεχνογνωσία στον κλάδο, η εταιρεία έχει ήδη αποδείξει την αξία της στην αγορά. Η ναυτιλιακή βιομηχανία χρειάζεται εταιρείες όπως η Kaiko Systems, για να πρωτοπορήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό στον κλάδο. Η ανάγκη για προηγμένες ψηφιακές λύσεις, ειδικά στον τομέα της άμεσης πρόσβασης στα δεδομένα και της ανάλυσης της τεχνικής διαχείρισης είναι τεράστια. Η Kaiko Systems είναι μόνο στην αρχή και έχει μεγάλες δυνατότητες – είμαστε ενθουσιασμένοι που αποτελούμε μέρος αυτής της εξέλιξης».
Latest News
Παραιτήθηκε ο CEO του ΟΛΘ Arie Koppelaar
Τι αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας
Κρουαζιέρα: Άνω κάτω ο Πειραιάς με πρόταση της Ε.Ε. για τον νέο προβλήτα
Παρέμβαση του δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη στον ΟΤ, ζητώντας να μην υποβαθμιστεί η πόλη ως βάση κρουαζιέρας.
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς