Το έδαφος για ακόμα μεγαλύτερες ανατιμήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια προλειαίνουν οι αερομεταφορείς. Προς τούτο επικαλούνται την αύξηση των τιμών στα καύσιμα, αλλά και τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Όπως είπε ο γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορέων (IATA), Γουίλιαμ Γουόλς, μιλώντας στο CNBC, τα αεροπορικά εισιτήρια μπορεί να ακριβύνουν περισσότερο εξαιτίας της μειωμένης ικανότητας διύλισης και την οικονομική κατάσταση των αεροπορικών εταιρειών.
Διαβάστε επίσης: Αεροπορικά εισιτήρια: Απογειώθηκαν οι τιμές
Η μείωση της ικανότητας διύλισης κατά τη διάρκεια της πανδημίας και οι υψηλότερες τιμές των καυσίμων αεροσκαφών που προκαλούνται από την αύξηση της ζήτησης για καύσιμα «ανησυχούν» τον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών, δήλωσε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης: Lufthansa: Εκτιμήσεις για έκρηξη στη ζήτηση κρατήσεων αλλά και αύξηση τιμών στα εισιτήρια
Πρόσθεσε, ακόμη, ότι ενώ οι καταναλωτές πληρώνουν ακριβότερα τα εισιτήρια, αυτό δεν συνεπάγεται οπωσδήποτε ότι οι εταιρείες αποκομίζουν κέρδη.
Ας σημειωθεί ότι οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων απογειώθηκαν πέρσι, με αυξήσεις της τάξης του 25%, οι μεγαλύτερες από το 1989, ενώ μόνο τον Απρίλιο αυξήθηκαν κατά 18,6%.
Το ουκρανικό
Από τη δική του σκοπιά ο CEO της Qatar Airways, Akbar Al Baker, επικαλέστηκε τον πόλεμο στην Ουκρανία κάνοντας ως παράγοντα ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε αυξήσεις στις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων.
Όπως είπε, μάλιστα, χαρακτηριστικά, ακόμα και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις που επιβάλλει η Κίνα λόγω Covid, προκαλούν μικρότερη ανησυχία από σε σύγκριση με την κλιμάκωση του πολέμου στην Ουκρανία, την οποία σηματοδοτεί η κήρυξη μερικής επιστράτευσης στη Ρωσία. «Για μένα, η μεγαλύτερη ανησυχία είναι η εξάπλωση της σύγκρουσης, η οποία [στη συνέχεια] θα τροφοδοτήσει τον πληθωρισμό, ασκώντας μεγαλύτερη πίεση στην αλυσίδα εφοδιασμού. Το σίγουρο αποτέλεσμα θα είναι λιγότεροι επιβάτες στο αεροπλάνο μου», είπε, μιλώντας και ο ίδιος στο CNBC.
«Με ανησυχεί επίσης η [αστάθεια] των τιμών του πετρελαίου, την οποία δεν θέλω να μεταφέρω στους επιβάτες, κάτι που στη συνέχεια θα τους αποθαρρύνει από το να ταξιδέψουν» και στην προκειμένη περίπτωση αναφέρεται στις ανατιμήσεις, με δεδομένη την εκτίναξη κατά 2% των τιμών μετά το διάγγελμα Πούτιν.
Ωστόσο, ο Al Baker δήλωσε ότι το Κατάρ θα συνεχίσει τις πτήσεις προς τη Ρωσία όσο είναι επιχειρησιακά ασφαλές να το κάνει. «Δεν είμαστε πολιτικός θεσμός. Είμαστε μια βιομηχανία που εξυπηρετεί τους απλούς ανθρώπους», είπε.
Latest News
Η Gap εκτοξεύεται - Όλα τα βλέμματα στον νέο CEO
Μετά τα αποτελέσματα της Gap για το γ' τρίμηνο, αρκετοί πίστωσαν στον Ρίτσαρντ Ντίκσον μια σειρά από βελτιώσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Παρέμβαση της κεντρικής τράπεζας για την προστασία του νομίσματος στην Ινδία
Η ισοτιμία της ρουπίας δημιουργεί συνθήκες στην Ινδία για κερδοσκοπικά στοιχήματα
Οι ευρωπαικές επιχειρήσεις μειώνουν θέσεις εργασίας
Απολύσεις που ξεπερνούν τις 22.000 θέσεις έχουν προαναγγείλει αρκετές ευρωπαικές εταιρείες απο τις αρχές Αυγούστου
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος