Οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν στη Ρωσία από τη Δύση έχουν αντιπαραγωγικό αποτέλεσμα τόσο στον ενεργειακό εφοδιασμό όσο και στις ναυτιλιακές δραστηριότητες παγκοσμίως, εκτίμησαν οι συμμετέχοντες σε συζήτηση με αντικείμενο το θέμα αυτό στο 96ο Ετήσιο Συνέδριο του International Propeller Club που διεξήχθη στην Αθήνα.
Ο Daniel Tadros, COO του American P&I Club, μιλώντας για το μέτρο της επιβολής ανώτατου ορίου τιμής στο ρωσικό πετρέλαιο σημείωσε ότι «κανένας δεν γνωρίζει πώς να επιβάλει κάτι τέτοιο και ποιος να το αστυνομεύσει».
Διαβάστε επίσης: Πώς τα ελληνικά λιμάνια αποκτούν παγκόσμια στρατηγική σημασία
Σύγχυση και επιπλοκές
«Οι κυρώσεις φέρνουν μεγάλη σύγχυση και επιπλοκές για ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της ναυτιλίας, προκαλώντας τεράστια αναστάτωση στον ναυτιλιακό κόσμο», πρόσθεσε.
Από την πλευρά του, ο Γιώργος Μαργαρώνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Latsco Shipping Limited, συμφώνησε: «Οι κυρώσεις απλώς δεν αποδίδουν. Είναι πολύ εύκολο να παρακαμφθούν και η ιδέα ενός ανώτατου ορίου τιμής δεν θα λειτουργήσει. Οι περισσότεροι θα σας δώσουν ψεύτικες βεβαιώσεις. Αναρωτιέμαι αν οι πολιτικοί διαβουλεύονται ποτέ με ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στην αγορά πριν λάβουν τέτοια μέτρα».
Latest News
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό