Η διακίνηση ποσότητας ρεκόρ εμπορευματοκιβωτίων, τόσο σε επίπεδο εισαγωγών όσο και εξαγωγών τον περασμένο Αύγουστο, ώθησε το λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ στην πρώτη θέση στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεπερνώντας τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς.
Όπως αναφέρει το CNBC, αυτό συμβαίνει καθώς η ροή του εμπορίου συνεχίζει να απομακρύνεται από τη Δυτική Ακτή. Το λιμάνι του Λος Άντζελες κατέλαβε την τρίτη θέση στη χώρα διακινώντας 805.314 εμπορευματοκιβώτια, 37.877 λιγότερα από το λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ, όπου διακινήθηκαν 843.191. Το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς κατέλαβε τη δεύτερη θέση, με 806.940 εμπορευματοκιβώτια.
Διαβάστε επίσης: «Ever Given»: 18 μήνες και οι παρενέργειες της προσάραξης παραμένουν
«Υπερβαίνουμε τους προ πανδημίας αριθμούς. Είναι εκπληκτικό και πρέπει να αποδώσουμε τα εύσημα στους άνδρες και τις γυναίκες που μεταφέρουν το φορτίο με τέτοια αποτελεσματικότητα», δήλωσε ο Kevin O’Toole, πρόεδρος της Λιμενικής Αρχής. «Ο σχεδιασμός μας επιτρέπει αυτή την πρόσθετη χωρητικότητα που δεν θα μπορούσε να καταγραφεί πριν από τέσσερα ή πέντε χρόνια».
Αυτός ο Αύγουστος ήταν ο πιο πολυσύχναστος Αύγουστος στην ιστορία του λιμανιού της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϋ και ο τέταρτος πιο πολυσύχναστος μήνας στην ιστορία.
Μεταφορά του ενδιαφέροντος στην Ανατολική Ακτή
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει το CNBC, τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής οδηγούν την κούρσα, εξαιτίας της συνεχιζόμενης αύξησης του εμπορίου τους περασμένους μήνες, ενώ γίνεται και ιδιαίτερη αναφορά στην καλύτερη προετοιμασία από πλευράς υποδομών.
Βέβαια, επισημαίνεται πως η διαχείριση αριθμού – ρεκόρ εμπορευματοκιβωτίων, οδήγησε σε νέο «μποτιλιάρισμα» έξω από τα λιμάνια και ως εκ τούτου σε καθυστερήσεις παράδοσης των προϊόντων. Ωστόσο, αυτή η συμφόρηση δεν μπορεί να συγκριθεί με το καλοκαίρι – φωτιά που μας πέρασε.
Κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας, ο ιστότοπος MarineTraffic κατέγραψε 28 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αναμονή από το λιμάνι της Σαβάνας στη Τζόρτζια με μέση αναμονή 9,9 ημέρες. Στο λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ, 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιμένουν κατά μέσο όρο 9 ημέρες, ενώ στο λιμάνι του Χιούστον βρίσκονται αγκυροβολημένα 25 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία περιμένουν κατά μέσο όρο οκτώ ημέρες.
Τα δεδομένα δείχνουν ότι ο αριθμός των πλοίων που βρίσκονται σε ουρά στη Τζόρτζια έχουν μειωθεί από πάνω από 30 τον περασμένο μήνα σε μόλις 16 σήμερα, ενώ η κυκλοφοριακή συμφόρηση στη Νέα Υόρκη είναι επίσης ελαφρώς μειωμένη.
«Κατά το τέταρτο τρίμηνο οι καθυστερήσεις στα λιμάνια ενδέχεται να επιβραδυνθούν, λόγω της μείωσης του αριθμού των πλοίων που οφείλεται στην κάμψη της καταναλωτικής ζήτησης», επισημαίνει το CNBC.
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Τρία νέα λιμάνια για κρουαζιερόπλοια – Διαγωνισμοί για Πάτρα, Καβάλα και Κατάκολο
Στο πακέτο μέτρων για την κρουαζιέρα περιλαμβάνονται και οι διαγωνισμοί παραχώρησης ή υπο-παραχώρησης λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ
Ε.ΛΙΜ.Ε: Ένταξη τεσσάρων νέων Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
Η Ε.ΛΙΜ.Ε απαριθμεί πλέον 35 μέλη
«Πατήθηκε το κουμπί» για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Η νέα θέση και το... τελεφερίκ
Άρχισαν οι διεργασίες στα συναρμόδια υπουργεία για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ και η ελαφρά... μετατόπιση