Με το σερβίρισμα «Ελληνικού Πρωινού» γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», η ελληνική ξενοδοχία και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
Πρόκειται για τη δράση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, «Ελληνικό Πρωινό» που αναδεικνύει τη γαστρονομική ταυτότητα της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, το ΞΕΕ σε συνεργασία με τον ΔΑΑ και την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής & Αργοσαρωνικού προσφέρει σήμερα στο χώρο Αναχωρήσεων του Αεροδρομίου «Ελληνικό Πρωινό».
Διαβάστε επίσης: Εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά τα vouchers για το North Evia – Samos Pass
Η υφυπουργός Τουρισμού, κ. Σοφία Ζαχαράκη, χαιρετίζοντας την πρωτοβουλία σε σημερινή εκδήλωση, προάγγελο της αυριανής γιορτής της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού στο αεροδρόμιο της Αθήνας, σημείωσε ότι: «Στηρίζουμε ένθερμα αυτή την προσπάθεια που φέρνει τα ποιοτικά ελληνικά προϊόντα στο τραπέζι κάθε ταξιδιώτη! Θερμά συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία του ΞΕΕ, του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής και Αργοσαρωνικού, με επίκεντρο το «Ελληνικό Πρωινό». Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού εστιάζοντας στην ποιότητα των ελληνικών προϊόντων και με όχημα την ελληνική γαστρονομία ταξιδεύουμε την εικόνα της χώρας μας πιο μακριά! Εστιάζουμε στην ποιότητα, την αυθεντικότητα και τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού και βάζουμε γερές βάσεις για το μέλλον».
Πορεία καταξίωσης
Όπως υπογράμμισε ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, το καινοτόμο πρόγραμμα «Ελληνικό Πρωινό» ξεκίνησε το 2010 από το ΞΕΕ και έκτοτε έχει διαγράψει μια πολύ επιτυχημένη πορεία καταξίωσης, μέσα από το διαρκή εμπλουτισμό του και τη διαρκώς αυξανόμενη συμμετοχή. «Η ανάδειξη μέσω του «Ελληνικού Πρωινού» της ιδιαίτερης γαστρονομικής παράδοσης κάθε περιοχής της χώρας µας, ανάλογα µε τα προϊόντα που παράγονται σε αυτήν, τις ιδιαίτερες κλιματολογικές και γεωγραφικές συνθήκες, δίνει στοιχεία μοναδικότητας στην εμπειρία των επισκεπτών μας και συμβάλλει στην εξωστρέφεια και στο άνοιγμα νέων αγορών για μοναδικά προϊόντα ελληνικής παραγωγής. Κάθε μέρα, με κάθε πρωινό, τα ξενοδοχεία που έχουν αγκαλιάσει το «Ελληνικό Πρωινό», γίνονται οι καλύτεροι πρεσβευτές της ποιοτικής πρωτογενούς παραγωγής και της ελληνικής γαστρονομίας» ανέφερε ο κ. Βασιλικός, προσθέτοντας: «Όπως είναι γνωστό, η Φιλοξενία διαχέει τα οφέλη της σε 17 κλάδους οικονομικής δραστηριότητας και 9 τομείς της ελληνικής οικονομίας. Ανάμεσά τους ο πρωτογενής τομέας έχει περίοπτη θέση σε αυτή τη συνεισφορά του ελληνικού ξενοδοχείου, όπως επιβεβαιώνει από έρευνα του ΙΤΕΠ για λογαριασμό του ΞΕΕ. Σύμφωνα με αυτή, το 88% της δαπάνης των ξενοδοχείων για αγορά τροφίμων και ποτών αφορά σε αγορά ελληνικών προϊόντων. Το εντυπωσιακό αυτό ποσοστό κατανέμεται σε 36% από τοπικούς παραγωγούς (εντός δηλαδή του νομού που δραστηριοποιείται κάθε ξενοδοχείο) και το 52% από την υπόλοιπη Ελλάδα».
Πολυδιάστατη συνεργασία
Από την πλευρά της η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, σχολιάζοντας την πρωτοβουλία, δήλωσε: «Η σημερινή «Πρόσκληση σε…Ελληνικό Πρωινό» είναι μια ακόμα έκφραση της πολυδιάστατης συνεργασίας μας με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και με την Ένωση Ξενοδόχων, Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού και αποτελεί μια ιδιαίτερη στιγμή για εμάς στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειάς μας για την ενδυνάμωση και την προβολή της ελληνικότητας και της παράδοσής μας, επιλέξαμε την παραμονή της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού για να μοιραστούμε με τους ταξιδιώτες μας τη γαστρονομική εμπειρία των αυθεντικών, ελληνικών προϊόντων που συνθέτουν το Ελληνικό Πρωινό και εκφράζουν με τον πιο…γευστικό τρόπο την απαράμιλλη ελληνική φιλοξενία».
Πρωτοβουλία που αγαπήθηκε
Τέλος, η Προέδρος της ΕΞΑΑΑ, κ. Λαμπρινή Καρανάσιου Ζούλοβιτς, αναφερόμενη στους σκοπούς της σημερινής εκδήλωσης επισήμανε ότι: «Το ‘Ελληνικό Πρωινό’ είναι μια πρωτοβουλία που αγαπήθηκε όσο λίγες από Έλληνες και ξένους επισκέπτες και η φήμη του έχει ήδη ξεπεράσει τα ελληνικά σύνορα. Εκφράζει την Ελλάδα μας, εκφράζει την φιλόξενη «καλημέρα» μας και κυρίως στηρίζει και αναδεικνύει την ελληνική παραγωγή τοπικών προϊόντων και τους Έλληνες παραγωγούς. Είμαστε περήφανοι για το Ελληνικό Πρωινό, με το οποίο σήμερα, παραμονή της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, αποχαιρετούμε από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών τους επισκέπτες που αναχωρούν από τη χώρα μας».
Latest News
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα