Σε μία σύμπραξη, με στόχο τη δημιουργία ηλεκτρικής πρόωσης διπλού καυσίμου για πλοία μεταφοράς LNG, προχωρούν η γερμανική εταιρεία ΜΑΝ Energy Solutions και ο ελβετικός τεχνολογικός όμιλος ABB.

Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες – κολοσσοί συνεργάστηκαν για να αναπτύξουν μια ιδέα που θα βασίζεται στον τετράχρονο κινητήρα 49/60DF που κυκλοφόρησε πρόσφατα η MAN και στο σύστημα βελτιστοποίησης καυσίμου Dynamic AC της ABB.

Διαβάστε επίσης: Πρόσω ολοταχώς για πιο «πράσινους» στόλους

Η ιδέα θα έχει ως στόχο να προσφέρει την επιχειρησιακή ευελιξία που χρειάζονται οι πλοιοκτήτες να μειώσουν τόσο το αποτύπωμα άνθρακα όσο και τους λογαριασμούς κατανάλωσης καυσίμων.

Ο συνδυασμός των δύο τεχνολογιών θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε LNG carriers, FSU’s (πλωτές μονάδες αποθήκευσης) και FSRU’s (πλωτές μονάδες αποθήκευσης και επαναεριοποίησης).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Vodafone Ελλάδας: Μείωσε κατά 93% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τη λειτουργία της
Green |

Vodafone Ελλάδας: Μείωσε κατά 93% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τη λειτουργία της

Η Vodafone Ελλάδας έχει επιτύχει 100% προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, το 100% των αποβλήτων του δικτύου ανακυκλώνεται ενώ παραμένει ο στόχος μηδενισμού των καθαρών εκπομπών έως το 2028

Ασφάλειες: Η Ευρώπη «δεν μπορεί να αντεπεξέλθει» στο κόστος των ακραίων καιρικών φαινομένων
Κλιματική αλλαγή |

Η Ευρώπη «δεν μπορεί να αντεπεξέλθει» στο κόστος των ακραίων καιρικών φαινομένων

Η υπεύθυνη της ρυθμιστικής αρχής της ΕΕ για τις ασφαλίσεις λέει ότι οι κυβερνήσεις και οι τράπεζες θα δυσκολευτούν να πληρώσουν για τις φυσικές καταστροφές που προκαλεί η κλιματική κρίση