Σε μία σύμπραξη, με στόχο τη δημιουργία ηλεκτρικής πρόωσης διπλού καυσίμου για πλοία μεταφοράς LNG, προχωρούν η γερμανική εταιρεία ΜΑΝ Energy Solutions και ο ελβετικός τεχνολογικός όμιλος ABB.

Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες – κολοσσοί συνεργάστηκαν για να αναπτύξουν μια ιδέα που θα βασίζεται στον τετράχρονο κινητήρα 49/60DF που κυκλοφόρησε πρόσφατα η MAN και στο σύστημα βελτιστοποίησης καυσίμου Dynamic AC της ABB.

Διαβάστε επίσης: Πρόσω ολοταχώς για πιο «πράσινους» στόλους

Η ιδέα θα έχει ως στόχο να προσφέρει την επιχειρησιακή ευελιξία που χρειάζονται οι πλοιοκτήτες να μειώσουν τόσο το αποτύπωμα άνθρακα όσο και τους λογαριασμούς κατανάλωσης καυσίμων.

Ο συνδυασμός των δύο τεχνολογιών θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε LNG carriers, FSU’s (πλωτές μονάδες αποθήκευσης) και FSRU’s (πλωτές μονάδες αποθήκευσης και επαναεριοποίησης).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Green |

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ

Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Green |

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»

Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X