Η επισκευή της ζημιάς που προκάλεσε τη διαρροή φυσικού αερίου από τους ρωσικούς αγωγούς Nord Stream 1 και Nord Stream 2 μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από έξι μήνες. Αυτό δήλωσε, σύμφωνα με το πρακτορείο Tass, ο Πάβελ Ζαβάλνι, επικεφαλής της Επιτροπής Ενέργειας της ρωσικής Κάτω Δούμας, διαμηνύοντας ότι προϋπόθεση είναι ο απαραίτητος εξοπλισμός να μην υπόκειται στις κυρώσεις της Δύσης.
Δύο είναι, σύμφωνα με τον Ζαβάλνι, οι τρόποι επισκευής: είτε κατασκευάζοντας ένα υδατοστεγές κιβώτιο που χρησιμοποιείται για την εκτέλεση ειδικών εργασιών στην επισκευή υποθαλάσσιων αγωγών είτε ανεβάζοντας στην επιφάνεια τους αγωγούς.
Διαβάστε επίσης: Nord Stream: «Σκόπιμη ενέργεια» η διαρροή φυσικού αερίου – ΗΠΑ και ΕΕ βλέπουν σαμποτάζ
«Ένας τρόπος είναι να κατασκευαστεί ένα κιβώτιο που θα οδηγείται στον σωλήνα και εκεί θα πραγματοποιηθούν εργασίες αντικατάστασης ή επισκευής του αγωγού, πράγμα το οποίο επιτρέπει το βάθος της θάλασσας. Φυσικά, πρόκειται για μια πολύπλοκη μηχανική υποβρύχια κατασκευή. Η δεύτερη επιλογή είναι η ανύψωση των αγωγών», είπε στο περιθώριο του φόρουμ Sakhalin Oil and Gas στις 29 Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με τον ίδιο, για να ανυψωθεί ο αγωγός αερίου και να γίνουν επισκευές στην επιφάνεια χρειάζονται γερανοί ανυψωτικής ικανότητας 3.000 τόνων.
Σημείωσε, ακόμη, ότι στο πλαίσιο του σχεδιασμού των αγωγών ελήφθησαν υπόψη οι κίνδυνοι διακοπής των εργασιών και, κατά συνέπεια, ελήφθη υπόψη η δυνατότητα επισκευής. Δηλαδή η τοποθέτηση έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε να ήταν δυνατή η ανύψωσή τους. Αυτό, όμως, είπε, θα πάρει επίσης χρόνο, τεχνικό εξοπλισμό, γερανούς, πλοία και ούτω καθεξής. Αλλά, «κατά τη γνώμη μου υπάρχει η τεχνική δυνατότητα. Μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, δεν είναι ένας ή δύο μήνες, είναι έξι μήνες ή ένας χρόνος, τουλάχιστον», εξήγησε ο Zavalny.
Ο Ζαβάλνι τόνισε από την πλευρά του ότι καθοριστικής σημασίας για την τελική επιλογή είναι η διαθεσιμότητα εξοπλισμού για την πραγματοποίηση των επισκευών, προσθέτοντας: «Ίσως αυτά τα πλοία τοποθέτησης σωλήνων υπόκεινται σε κυρώσεις και δεν τους επιτραπεί να χρησιμοποιηθούν για την επισκευή του αγωγού φυσικού αερίου», παραδέχτηκε ο επικεφαλής της επιτροπής της Κρατικής Δούμας.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%