Η επισκευή της ζημιάς που προκάλεσε τη διαρροή φυσικού αερίου από τους ρωσικούς αγωγούς Nord Stream 1 και Nord Stream 2 μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από έξι μήνες. Αυτό δήλωσε, σύμφωνα με το πρακτορείο Tass, ο Πάβελ Ζαβάλνι, επικεφαλής της Επιτροπής Ενέργειας της ρωσικής Κάτω Δούμας, διαμηνύοντας ότι προϋπόθεση είναι ο απαραίτητος εξοπλισμός να μην υπόκειται στις κυρώσεις της Δύσης.
Δύο είναι, σύμφωνα με τον Ζαβάλνι, οι τρόποι επισκευής: είτε κατασκευάζοντας ένα υδατοστεγές κιβώτιο που χρησιμοποιείται για την εκτέλεση ειδικών εργασιών στην επισκευή υποθαλάσσιων αγωγών είτε ανεβάζοντας στην επιφάνεια τους αγωγούς.
Διαβάστε επίσης: Nord Stream: «Σκόπιμη ενέργεια» η διαρροή φυσικού αερίου – ΗΠΑ και ΕΕ βλέπουν σαμποτάζ
«Ένας τρόπος είναι να κατασκευαστεί ένα κιβώτιο που θα οδηγείται στον σωλήνα και εκεί θα πραγματοποιηθούν εργασίες αντικατάστασης ή επισκευής του αγωγού, πράγμα το οποίο επιτρέπει το βάθος της θάλασσας. Φυσικά, πρόκειται για μια πολύπλοκη μηχανική υποβρύχια κατασκευή. Η δεύτερη επιλογή είναι η ανύψωση των αγωγών», είπε στο περιθώριο του φόρουμ Sakhalin Oil and Gas στις 29 Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με τον ίδιο, για να ανυψωθεί ο αγωγός αερίου και να γίνουν επισκευές στην επιφάνεια χρειάζονται γερανοί ανυψωτικής ικανότητας 3.000 τόνων.
Σημείωσε, ακόμη, ότι στο πλαίσιο του σχεδιασμού των αγωγών ελήφθησαν υπόψη οι κίνδυνοι διακοπής των εργασιών και, κατά συνέπεια, ελήφθη υπόψη η δυνατότητα επισκευής. Δηλαδή η τοποθέτηση έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε να ήταν δυνατή η ανύψωσή τους. Αυτό, όμως, είπε, θα πάρει επίσης χρόνο, τεχνικό εξοπλισμό, γερανούς, πλοία και ούτω καθεξής. Αλλά, «κατά τη γνώμη μου υπάρχει η τεχνική δυνατότητα. Μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, δεν είναι ένας ή δύο μήνες, είναι έξι μήνες ή ένας χρόνος, τουλάχιστον», εξήγησε ο Zavalny.
Ο Ζαβάλνι τόνισε από την πλευρά του ότι καθοριστικής σημασίας για την τελική επιλογή είναι η διαθεσιμότητα εξοπλισμού για την πραγματοποίηση των επισκευών, προσθέτοντας: «Ίσως αυτά τα πλοία τοποθέτησης σωλήνων υπόκεινται σε κυρώσεις και δεν τους επιτραπεί να χρησιμοποιηθούν για την επισκευή του αγωγού φυσικού αερίου», παραδέχτηκε ο επικεφαλής της επιτροπής της Κρατικής Δούμας.
Latest News
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11