
Εκτίναξη κατά 41,5% κατέγραψε στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών η PepsiCo Hellas καθώς διαμορφώθηκε στα 171εκατ. ευρώ για το 2021, από 120, 8 εκατ. ευρώ το 2020. Η αύξηση αυτή προκύπτει και από τη συγχώνευση της TASTY FOODS ΑΒΓΕ με την PEPSICO HBH Μ. ΕΠΕ.
Σε ένα περιβάλλον συνεχιζόμενης υγειονομικής κρίσης, και οικονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων που προκάλεσε η πανδημία η PepsiCo Hellas αύξησε τις πωλήσεις της το 2021 σε επίπεδα μεγαλύτερα του 2019, τόσο στην κατηγορία των τροφίμων (+ 5% έναντι του 2020, +8% έναντι του 2019) όσο και σε αυτή των αναψυκτικών (+ 17,5% έναντι του 2020, έφτασε στα ίδια επίπεδα με το 2019).
«Πρόκειται για μία αξιοσημείωτη επίδοση καθώς επετεύχθη μέσα σ’ ένα εξαιρετικά ασταθές και αβέβαιο εξωτερικό περιβάλλον», αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωση για τα οικονομικά αποτελέσματα.
Διαβάστε επίσης: Coca – Cola Hellas: Ο Σταύρος Μουρελάτος νέος γενικός διευθυντής
Κερδοφορία
Αναφορικά με τα αποτελέσματα κερδοφορίας του 2021, το μικτό κέρδος της χρήσεως ανήλθε στα € 77.390.018,83, έναντι ποσού € 59.099.278,80 για τη χρήση 2020. Η παραπάνω αύξηση (30,95%) οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι λόγω της συγχωνεύσεως οι πωλήσεις της Εταιρίας αυξήθηκαν αισθητά.
Το κόστος πωλήσεων εμφάνισε επίσης άνοδο (51,59%), κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους πρώτων υλών, αλλά και του ιδιαίτερα αυξημένου κόστους αγοράς εμπορευμάτων (€ 27.393.035,75 το 2020 έναντι € 53.237.523,39 το 2021), ενώ και το κόστος αγοράς εμπορευμάτων από τον κλάδο των αναψυκτικών, ποσού € 19.940.816,16, συνέβαλε στην εν λόγω αύξηση του κόστους πωλήσεων.
Τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων (κέρδη) διαμορφώθηκαν σε € 4.172.356,55 έναντι € 7.265.890,33 την προηγούμενη χρήση, μειώθηκαν δηλαδή κατά ποσό € 3.093.533,78. Η μεταβολή αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση του κόστους πωλήσεων καθώς και των εξόδων διάθεσης (€ 42.479.379,34 το 2020 έναντι € 65.671.440,73 το 2021), καθώς το ποσό που επιβάρυνε τα αποτελέσματα από το κλάδο των αναψυκτικών ανήλθε σε € 22.464.069,30.
Πώληση εργοστασίου στο Λουτράκι
Παράλληλα, το Σεπτέμβριο του 2021 η PepsiCo Hellas ολοκλήρωσε την πώληση του εργοστασίου της στο Λουτράκι προχωρώντας σε μία στρατηγική συνεργασία με την N.U. AQUA για την επαναλειτουργία της εμβληματικής μονάδας παραγωγής και εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού, Λουτρακίου Κορινθίας, η οποία και εγκαινιάστηκε τον Ιούλιο του 2022, με την PepsiCo Hellas να αναλαμβάνει τη διάθεση του φυσικού μεταλλικού νερού «Eonio Λουτράκι», στην αγορά.
Στρατηγικός Σχεδιασμός 2022-2023
Ο στρατηγικός σχεδιασμός της διοίκησης της PepsiCo Hellas και το ενισχυμένο επενδυτικό πλάνο που υλοποιεί αποσκοπούν στη διατήρηση της αναπτυξιακής της πορείας επικεντρώνοντας στην ψηφιοποίηση, την προσφορά προϊόντων με υψηλότερη διατροφική αξία και προσιτές τιμές αλλά και τη μεγαλύτερη ενεργειακή εξοικονόμηση.
Συγκεκριμένα, η στρατηγική στόχευση της PepsiCo Hellas για το 2023 προβλέπει:
1. περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς, δημιουργία νέων ισχυρών και σταθερών συνεργασιών καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας (αυτοματοποίηση και αναβάθμιση παραγωγικών της δραστηριοτήτων),
2. υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακος,
3. ενίσχυση των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας σε 3 βασικούς άξονες: Υγιής επιχειρηματική ανάπτυξη, Έμφαση στο περιβάλλον και Ανταπόδοση στην κοινωνία,
4. περαιτέρω ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με προϊόντα με ενισχυμένο διατροφικό προφίλ και υψηλότερη διατροφική αξία για τους καταναλωτές (προϊόντα χωρίς γλουτένη, λιγότερη ζάχαρη & αλάτι, κ.α.),
5. περαιτέρω μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος και απεξάρτηση από πηγές με αρνητικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.


Latest News

DBRS: Πώς χτυπά ο εμπορικός πόλεμος τις ευρωπαϊκές τράπεζες - Τι λέει για Πειραιώς και Alpha
Στο μικροσκόπιο της DBRS βρέθηκαν 50 τράπεζες στην Ευρώπη - Τι βλέπει για την αύξηση του κόστους κινδύνου

Η Metlen ενισχύει την παρουσία της στην Ιταλία - Σε λειτουργία 2 νέα φωτοβολταϊκά
Με συνολική ισχύ 51 MWp, τα δύο πάρκα θα παράγουν ετησίως 89 GWh ανανεώσιμης ενέργειας

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

H Interamerican παρούσα στις εξελίξεις που διαμορφώνουν το μέλλον
H Interamerican συμμετείχε στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, στηρίζοντας ως Silver Sponsor τον θεσμό παγκόσμιου κύρους

Αύξηση 8% στις πωλήσεις της Jumbo - Ο αστερίσκος του Μαρτίου και το πρόσημο του Απριλίου
Γιατί οι πωλήσεις τον Μάρτιο του 2025 καταγράφονται μειωμένες κατά -2% - Οι εκτιμήσεις της Jumbo

«Πράσινο φως» από την ΤτΕ για τη λειτουργία της ELGRE - Τι θα παρέχει στους πελάτες
Πρόεδρος της ELGRE ΑΕ είναι ο επιχειρηματίας κ. Στέλιος Αργυράκης και Διευθύνων σύμβουλος ο κ. Γρηγόρης Μιχαηλίδης

Σε ανοδική τροχιά οι πωλήσεις των σουπερ μάρκετ και το 2025 - Τι λένε οι CEOs για τον Κώδικα Δεοντολογίας
Σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ οι πώλήσεις στα σούπερ μάρκετ θα κινηθούν ανοδικά - Τα FMCGs αναπτύσσονται με +6,7% σε αξία

IWG: Επεκτείνει τη διεθνή της παρουσία με 899 νέες τοποθεσίες το 2024
Ιδιοκτήτες ακινήτων και επενδυτές αξιοποιούν τη ραγδαία αύξηση της ζήτησης για ευέλικτους χώρους και υβριδικές πλατφόρμες εργασίας

Πρέσβης των Πειραϊκών επιχειρήσεων στη διεθνή έκθεση της Αλγερίας το ΕΒΕΠ
Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ υπενθύμισε ότι η Ελλάδα ήταν από τις πρώτες χώρες που συνήψαν διπλωματικές σχέσεις με την Αλγερία

Η δημιουργία του 4ου πόλου από Prada και Versace - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
H Prada ενώνει τις δυνάμεις της με την Versace για να «χτυπήσει» LVMH, Kering, Capri - Ανοδική η πορεία της στην ελληνική αγορά