
Στην αγορά της υπερπολυτελούς κρουαζιέρας εισέρχεται η θυγατρική της Four Seasons με την επωνυμία «Four Seasons Yachts», στοχεύοντας στην παροχή «πρωτόγνωρων εμπειριών» στους πελάτες της.
Όπως ανακοινώθηκε, η Fincantieri θα κατασκευάσει το νέο υπερπολυτελές σκάφος το οποίο πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στα τέλη του 2025. Ο όμιλος ιταλικών ναυπηγείων ανέφερε ότι το κόστος του πλοίου ανέρχεται περίπου 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, γεγονός που το καθιστά ως ένα από τα πιο ακριβά σκάφη με βάση το κόστος ανά επιβάτη.
Διαβάστε επίσης: Κρουαζιέρα: Χρονιά ρεκόρ για την Ελλάδα το 2022
«Το πρώτο σκάφος του στόλου της Four Seasons Yachts, σχεδιάζεται επί του παρόντος στην Τεργέστη της Ιταλίας από έναν από τους μεγαλύτερους ναυπηγικούς ομίλους στον κόσμο», γράφει η Four Season στην ανακοίνωση της για το νέο λανσάρισμα.
Το νέο πλοίο θα έχει μήκος 207 μέτρα και πλάτος 27 μέτρα. Η εταιρεία αναφέρει ότι θα έχει 14 καταστρώματα και 98 σουίτες για χωρητικότητα επιβατών περίπου 190 ατόμων. Τα στοιχεία του πληρώματος δεν ανακοινώθηκαν, αλλά η Four Seasons λέει ότι το πλοίο «θα έχει την κορυφαία αναλογία προσωπικού προς επισκέπτη στον κλάδο».
«Όταν θα ξεκινήσουμε το 2025, δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο σαν αυτό στην ανοιχτή θάλασσα», ανέφερε η εταιρεία, τονίζοντας πως θα προσφέρει σχεδόν 50% περισσότερο χώρο διαβίωσης ανά επιβάτη από ό,τι είναι σήμερα διαθέσιμο στη βιομηχανία της κρουαζιέρας.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.