
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ – ένα από τα πιο πολυσύχναστα της Ευρώπης – ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει την πολιτική του περιορισμού των ταξιδιωτών που θα αναχωρούν από το αεροδρόμιο μέχρι τις αρχές του 2023.
Οι αρχές του αεροδρομίου ανακοίνωσαν ότι έλαβαν την απόφαση αυτή σε συνεννόηση με τις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες, ωστόσο «δεν δηλώνουν ευχαριστημένες με αυτή την απόφαση», όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου.
Τα ανώτατα όρια αναμένεται να παραταθούν μέχρι τα τέλη Μαρτίου, αν και η διοίκηση του Schiphol δήλωσε ότι θα εξετάσει ξανά την κατάσταση προς το τέλος του έτους για να δει εάν κάτι αλλάξει από τα τέλη Ιανουαρίου.
Διαβάστε επίσης – Αλμα 10% στον κατώτατο μισθό της Ολλανδίας
«Το Schiphol έκανε αυτή την επιλογή για να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια αξιόπιστη ταξιδιωτική εμπειρία και σταθερότητα για τις αεροπορικές εταιρείες», αναφέρεται στην ανακοίνωση. «Ταυτόχρονα, το αεροδρόμιο εργάζεται σκληρά για να βελτιώσει την ικανότητα ασφάλειας».
Οι αρχές του αεροδρομίου συνεργάζονται με εταιρείες ασφαλείας και τα συνδικάτα των εργαζομένων για τη βελτίωση της κατάστασης, επισημαίνοντας τις προκλήσεις που έχει δημιουργήσει η αγορά εργασίας και η έλλειψη υπαλλήλων.
Διαβάστε επίσης – «Σταγόνα στον ωκεανό» οι προσλήψεις στα γερμανικά αεροδρόμια
Ένα από τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια του κόσμου
Το αεροδρόμιο Schiphol είναι ένα από τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια στον κόσμο όσον αφορά στη διεθνή επιβατική κίνηση. Ήταν το Νο. 3 αεροδρόμιο παγκοσμίως το 2021 για διεθνείς επιβάτες, πίσω από τα αεροδρόμια του Ντουμπάι και της Κωνσταντινούπολης, σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων.
Ανώτατο όριο επιβατών εισήχθη για πρώτη φορά στο αεροδρόμιο τον Ιούνιο, με το Schiphol να προσπαθεί να αντιμετωπίσει την υψηλή ζήτηση για ταξίδια αλλά και τη χαμηλή προσφορά στην αγορά εργασίας του κλάδου των αεροδρομίων.
Το αεροδρόμιο ανακοίνωσε τον Αύγουστο ότι θα επεκτείνει τα όρια επιβατών έως τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο
Τον Σεπτέμβριο, ο αριθμός των επιβατών που αναχώρησαν από το αεροδρόμιο περιορίστηκε στους 67.500 ημερησίως, ενώ ο αριθμός αυτός αυξήθηκε σε 69.500 την ημέρα, τον Οκτώβριο.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς