Το αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδος, πιο γνωστό ως αερολιμένας Νέας Αγχιάλου, είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που μπορεί να αναπτυχθεί και να συνδράμει στον τουρισμό, το εμπόριο και τις συγκοινωνίες, είναι το συμπέρασμα που εξήχθη σήμερα σε μία ενδιαφέρουσα ημερίδα για το μέλλον του υπερσύγχρονου αεροδρομίου, αφού η κυβέρνηση έχει στρατηγική πολιτική για την αξιοποίηση των 23 αεροδρομίων που ανήκουν ακόμη στο Δημόσιο, όπως επεσήμανε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ Χρήστος Τριαντόπουλος.
Στην ημερίδα, που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο Αλμυρού, επισημάνθηκαν τα προβλήματα από την δημιουργία, στα τέλη του 2010, του υπερσύγχρονου αεροδρομίου, που διεθνώς αναγνωρίζεται και από την ΙΑΤΑ ως αερολιμένας Βόλου, με τα διακριτικά (VOL), διότι δεν έτυχε του ανάλογου ενδιαφέροντος, ίσως και γιατί δεν αγαπήθηκε όσο θα έπρεπε από τους Θεσσαλούς, όπως επισημάνθηκε από τους ομιλητές.
Το μέλλον
Ωστόσο, το μέλλον του αερολιμένα φαίνεται ότι είναι ευοίωνο, αφού, όπως είπε ο υφυπουργός Χρήστος Τριαντόπουλος, «η στρατηγική πολιτική της κυβέρνησης είναι να αξιοποιηθούν όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας που δεν βρίσκονται υπό την ομπρέλα της Fraport, και ήδη υπάρχουν ή ολοκληρώνονται μελέτες για την αξιοποίησή τους. Για το αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδος στοχεύουμε, εκτός της επιβατικής και στην εμπορευματική δραστηριότητά του υπό την μορφή Cargo. Θα επιδιώξουμε να εξελιχθεί σε διαμετακομιστικό κέντρο cargo, που θα είναι και το μοναδικό στη χώρα, αλλά και θα διασυνδέεται με μεγάλους διεθνείς εμπορευματικούς κόμβους. Όπως μεταμορφώθηκε μέσα σε λίγα χρόνια και το αεροδρόμιο της Λιέγης, που ήταν ένα μικρό και ξεχασμένο αεροδρόμιο».
Διαβάστε επίσης: Τριαντόπουλος: Οι 3 + 1 πυλώνες για την κλιματική κρίση – Ο ρόλος των ΑΠΕ
Επίσης, ο κ. Τριαντόπουλος τόνισε ότι «παράλληλα πρέπει να γίνει αξιοποίηση του μεγάλου λιμανιού του Βόλου, διασύνδεσή του με το αεροδρόμιο, αναβάθμιση του σιδηροδρόμου με νέα γραμμή που θα συνδέει την ΒΙΠΕ Αλμυρού, την Β’ ΒΙΠΕ Βόλου-Βελεστίνου, το αεροδρόμιο και το λιμάνι, ώστε να αποτελούν όλα αυτά μία ολοκληρωμένη συνέχεια, μαζί με την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου-Λάρισας».
Η περιουσία του Δημοσίου
Σχετικά με το ΤΑΙΠΕΔ και τον τρόπο διαχείρισης της περιουσίας του Δημοσίου, τόσο ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Μπουκώρος όσο και ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός αναφέρθηκαν σε «κωλυσιεργία» και γραφειοκρατικές δυσκολίες. Όπως είπε ο κ. Αγοραστός, «αν είχε παραχωρηθεί το αεροδρόμιο αυτό σε εμάς, (…) θα είχαμε βρει λύσεις και θα είχαμε αναπτύξει σε μεγάλο βαθμό τον αερολιμένα Κεντρικής Ελλάδος. Έχουμε πολλά προβλήματα με το ΤΑΙΠΕΔ και κυρίως με τη γραφειοκρατία του, τόσο για το αεροδρόμιο όσο και για το λιμάνι του Βόλου». Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος αναφέρθηκε στις προσπάθειες του Υπερταμείου για την καλύτερη δυνατή λειτουργία του.
Σήμερα το αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδος συνδέει τον Βόλο με διεθνείς πτήσεις προς το Λονδίνο, το Μόναχο, το Ντίσελντορφ, το Παρίσι, την Βιέννη και το Τελ Αβιβ και με το Ηράκλειο με πτήσεις της SKY Express τους καλοκαιρινούς μήνες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ