Σημαντικές επενδύσεις και προοπτικές ανάπτυξης για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου Κρήτης, εφόσον κερδίσει τους σχετικούς διαγωνισμούς πώλησης του 67% των μετόχων των δυο λιμανιών, υπόσχεται ο διευθύνων σύμβουλος του Ιταλικού Ομίλου Grimaldi κ. Emanuele Grimaldi.
Παράλληλα, έθεσε θέμα για τη συγχώνευση Αttica – ΑΝΕΚ, επισημαίνοντας ότι πρέπει να εγκριθεί για να γίνει πραγματικότητα, από τη Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Επενδύσεις στα λιμάνια Ηγουμενίτσας – Ηρακλείου
Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο του 25ου Euromed Convention που διοργανώνει ο Όμιλος στο Σορρέντο, απαντώντας σε ερώτηση του ot.gr εκδήλωσε την πρόθεση του να επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στην ανάπτυξη το λιμανιού της Ηγουμενίτσας, το 60% των εσόδων του οποίου προέρχεται από τα πλοία του Ομίλου.
Πρόσθεσε ότι και στις γραμμές Ηγουμενίτσας – Κέρκυρας το μεγαλύτερο έργο το ασκεί στρατηγικός συνεργάτης του Ομίλου. Επίσης, υπογράμμισε ότι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, λόγω Εγνατίας μπορεί να αυξήσει το έργο του, ενώ μπορεί να εξυπηρετεί και την Αθήνα.
Μιλώντας επίσης για το Ηράκλειο είπε ότι και εκεί οι Μινωικές Γραμμές, θυγατρική του Ομίλου, ασκεί το μεγαλύτερο έργο. Είμαι ο μεγαλύτερος χρήστης και θέλω να δω τα λιμάνια να αναπτύσσονται υπογράμμισε, συμπληρώνοντας ότι δεν θα αυξήσει τα τέλη.
«Και στα δυο λιμάνια είμαι ο μεγαλύτερος χρήστης με πάνω από το 60% των εσόδων», είπε και δήλωσε ότι δεν είναι επιθετικός αλλά σε άμυνα αφού πρέπει μα προστατεύσει τα συμφέροντα του.
Συγχώνευση Attica Group – ΑΝΕΚ
Σχολιάζοντας, την επικείμενη συγχώνευση Attica Group και ΑΝΕΚ υπογράμμισε ότι πρέπει να περιμένει τι θα πει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς η συγχώνευση εμπίπτει τόσο για τις Γραμμές της Κρήτη όσο και της Αδριατικής στην antitrust νομοθεσία.
Όσον αφορά, τέλος, ενδεχόμενη εξαγορά από τον Ιταλικό Όμιλο της Attica Group, είπε ότι για να υπάρχει αγοραστής πρέπει να υπάρχει και πωλητής.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη