
Σημαντικές επενδύσεις και προοπτικές ανάπτυξης για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου Κρήτης, εφόσον κερδίσει τους σχετικούς διαγωνισμούς πώλησης του 67% των μετόχων των δυο λιμανιών, υπόσχεται ο διευθύνων σύμβουλος του Ιταλικού Ομίλου Grimaldi κ. Emanuele Grimaldi.
Παράλληλα, έθεσε θέμα για τη συγχώνευση Αttica – ΑΝΕΚ, επισημαίνοντας ότι πρέπει να εγκριθεί για να γίνει πραγματικότητα, από τη Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Επενδύσεις στα λιμάνια Ηγουμενίτσας – Ηρακλείου
Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο του 25ου Euromed Convention που διοργανώνει ο Όμιλος στο Σορρέντο, απαντώντας σε ερώτηση του ot.gr εκδήλωσε την πρόθεση του να επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στην ανάπτυξη το λιμανιού της Ηγουμενίτσας, το 60% των εσόδων του οποίου προέρχεται από τα πλοία του Ομίλου.
Πρόσθεσε ότι και στις γραμμές Ηγουμενίτσας – Κέρκυρας το μεγαλύτερο έργο το ασκεί στρατηγικός συνεργάτης του Ομίλου. Επίσης, υπογράμμισε ότι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, λόγω Εγνατίας μπορεί να αυξήσει το έργο του, ενώ μπορεί να εξυπηρετεί και την Αθήνα.
Μιλώντας επίσης για το Ηράκλειο είπε ότι και εκεί οι Μινωικές Γραμμές, θυγατρική του Ομίλου, ασκεί το μεγαλύτερο έργο. Είμαι ο μεγαλύτερος χρήστης και θέλω να δω τα λιμάνια να αναπτύσσονται υπογράμμισε, συμπληρώνοντας ότι δεν θα αυξήσει τα τέλη.
«Και στα δυο λιμάνια είμαι ο μεγαλύτερος χρήστης με πάνω από το 60% των εσόδων», είπε και δήλωσε ότι δεν είναι επιθετικός αλλά σε άμυνα αφού πρέπει μα προστατεύσει τα συμφέροντα του.
Συγχώνευση Attica Group – ΑΝΕΚ
Σχολιάζοντας, την επικείμενη συγχώνευση Attica Group και ΑΝΕΚ υπογράμμισε ότι πρέπει να περιμένει τι θα πει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς η συγχώνευση εμπίπτει τόσο για τις Γραμμές της Κρήτη όσο και της Αδριατικής στην antitrust νομοθεσία.
Όσον αφορά, τέλος, ενδεχόμενη εξαγορά από τον Ιταλικό Όμιλο της Attica Group, είπε ότι για να υπάρχει αγοραστής πρέπει να υπάρχει και πωλητής.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»