![Grimaldi: Περιμένει την Επιτροπή Ανταγωνισμού για τη συγχώνευση Αttica-ANEK και υπόσχεται επενδύσεις στα λιμάνια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/thumbnail_IMG_0051.jpg)
Σημαντικές επενδύσεις και προοπτικές ανάπτυξης για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου Κρήτης, εφόσον κερδίσει τους σχετικούς διαγωνισμούς πώλησης του 67% των μετόχων των δυο λιμανιών, υπόσχεται ο διευθύνων σύμβουλος του Ιταλικού Ομίλου Grimaldi κ. Emanuele Grimaldi.
Παράλληλα, έθεσε θέμα για τη συγχώνευση Αttica – ΑΝΕΚ, επισημαίνοντας ότι πρέπει να εγκριθεί για να γίνει πραγματικότητα, από τη Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Επενδύσεις στα λιμάνια Ηγουμενίτσας – Ηρακλείου
Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο του 25ου Euromed Convention που διοργανώνει ο Όμιλος στο Σορρέντο, απαντώντας σε ερώτηση του ot.gr εκδήλωσε την πρόθεση του να επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στην ανάπτυξη το λιμανιού της Ηγουμενίτσας, το 60% των εσόδων του οποίου προέρχεται από τα πλοία του Ομίλου.
Πρόσθεσε ότι και στις γραμμές Ηγουμενίτσας – Κέρκυρας το μεγαλύτερο έργο το ασκεί στρατηγικός συνεργάτης του Ομίλου. Επίσης, υπογράμμισε ότι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, λόγω Εγνατίας μπορεί να αυξήσει το έργο του, ενώ μπορεί να εξυπηρετεί και την Αθήνα.
Μιλώντας επίσης για το Ηράκλειο είπε ότι και εκεί οι Μινωικές Γραμμές, θυγατρική του Ομίλου, ασκεί το μεγαλύτερο έργο. Είμαι ο μεγαλύτερος χρήστης και θέλω να δω τα λιμάνια να αναπτύσσονται υπογράμμισε, συμπληρώνοντας ότι δεν θα αυξήσει τα τέλη.
«Και στα δυο λιμάνια είμαι ο μεγαλύτερος χρήστης με πάνω από το 60% των εσόδων», είπε και δήλωσε ότι δεν είναι επιθετικός αλλά σε άμυνα αφού πρέπει μα προστατεύσει τα συμφέροντα του.
Συγχώνευση Attica Group – ΑΝΕΚ
Σχολιάζοντας, την επικείμενη συγχώνευση Attica Group και ΑΝΕΚ υπογράμμισε ότι πρέπει να περιμένει τι θα πει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς η συγχώνευση εμπίπτει τόσο για τις Γραμμές της Κρήτη όσο και της Αδριατικής στην antitrust νομοθεσία.
Όσον αφορά, τέλος, ενδεχόμενη εξαγορά από τον Ιταλικό Όμιλο της Attica Group, είπε ότι για να υπάρχει αγοραστής πρέπει να υπάρχει και πωλητής.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Capital Link: Με επιτυχία διεξήχθη το 15ο ετήσιο Greek Shipping Forum](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/capital-link-forum-600x318.jpg)
Capital Link: Με επιτυχία διεξήχθη το 15ο ετήσιο Greek Shipping Forum
Tο "2025 Capital Link Greek Shipping Leadership Award" απονεμήθηκε στον κ. Θανάση Μαρτίνο, Managing Director – Eastern Mediterranean Maritime Limited
![Τα ταχύπλοα και ο φόβος για ένα δυστύχημα στο Αιγαίο που δεν θα μπορέσει να σηκώσει καμία κυβέρνηση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/seajets123-1-600x371.jpg)
Τα ταχύπλοα και ο φόβος για ένα δυστύχημα στο Αιγαίο που δεν θα μπορέσει να σηκώσει καμία κυβέρνηση
Γιατί ο Στυλιανίδης προειδοποιεί ότι η χώρα δεν μπορεί να αντέξει «νέα Τέμπη» στο Αιγαίο και τι συμβαίνει με τα ταχύπλοα
![Κρουαζιέρα: Δεν ακυρώνουν οι εταιρείες τα δρομολόγια στα ελληνικά νησιά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/cruise-600x400.jpg)
Οι σεισμοί δεν κλυδωνίζουν την κρουαζιέρα – Η Royal Caribbean International στέλνει πρώτη το μήνυμα
Οι εταιρείες στην κρουαζιέρα ανακοινώνουν κανονικά τα προγράμματα τους για το καλοκαίρι του 2025 – Επιλέγουν ως home port τον Πειραιά
![Ερυθρά Θάλασσα: Αύξηση παγκόσμιων πωλήσεων στα ναυτιλιακά καύσιμα το 2024 λόγω εκτροπής από Αφρική](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/container-ship-6631117_1280-1-600x400.jpg)
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα εκτίναξε τις πωλήσεις καυσίμων πλοίων το 2024
Οι εκτροπές των διαδρομών έξω από την Ερυθρά Θάλασσα έχουν πράγματι αυξήσει τη χιλιομετρική απόσταση λόγω μακρύτερων διαδρομών
![Το ολιγοπώλιο της SeaJets στα ταχύπλοα, οι πρακτικές που προκαλούν αντιδράσεις και ένας φωτογραφικός νόμος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/SeaJets-1-600x315.jpg)
Το ολιγοπώλιο της SeaJets στα ταχύπλοα, οι πρακτικές που προκαλούν αντιδράσεις και ένας φωτογραφικός νόμος
Δεν θα ναυαγήσει το σχέδιο για την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα δεσμεύεται ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, μετά και τη βροχή καταγγελιών από ναυτεργατικά σωματεία και επιβάτες εναντίον τη Seajets που κυριαρχεί στα ταχύπλοα
![Τα παιχνίδια με τις επιδοτούμενες γραμμές – Το παράδειγμα της γραμμής Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/SeaJets-600x364.jpg)
Τα παιχνίδια με τις επιδοτούμενες γραμμές – Το παράδειγμα της γραμμής Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος
Ο ρόλος της SeaJets στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος και η εμφάνιση του Μάριου Ηλιόπουλου στη Σαντορίνη
![ΟΛΘ: Δόθηκε το «πράσινο φως» για τις υποχρεωτικές επενδύσεις του Οργανισμού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/olth-600x368.jpg)
«Πράσινο φως» για τις υποχρεωτικές επενδύσεις του ΟΛΘ - Ξεκινά το project του 6ου προβλήτα
Για ένα σημαντικό ορόσημο για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης κάνει λόγο ο ΟΛΘ με ανακοίνωση που εξέδωσε
![Δασμοί: Πώς αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/nautilia-768x430-1-600x336.jpg)
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_naut_ploio_tanker2-600x352.png)
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
![Royal Caribbean Group: Γιατί ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/RCI_IC_Aerial_Side_Night_CGI12_RET_LR-1-600x200.jpg)
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027