
Η απανθρακοποίηση της ναυτιλίας και το θέμα των ανανεώσιμων καυσίμων ενόψει των νέων κανονισμών από τον ΙΜΟ και την ΕΕ, εξετάστηκε σε συνάντηση που είχε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης με τον αρμόδιο υπουργό για θέματα ναυτιλίας της Μάλτας κ. Aaron Farrugia στο περιθώριο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Συνεδρίου «Malta Maritime Summit» στη Βαλέττα.
Ειδικότερα, οι δύο υπουργοί συζήτησαν θέματα που εξετάζονται εντός θεσμικών Οργάνων της ΕΕ και του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, με έμφαση στις αναληφθείσες νομοθετικές πρωτοβουλίες για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας και των αναγκαίων προϋποθέσεων για την προώθηση της χρήσης ανανεώσιμων καυσίμων, προκειμένου να επιτευχθεί η σταδιακή απεξάρτηση της ναυτιλίας από τα ορυκτά καύσιμα.
Διαβάστε επίσης: ΕΕΕ: Οι νηογνώμονες να προωθήσουν ρεαλιστικές λύσεις για την απανθρακοποίηση
Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της συνάντησης δόθηκε η ευκαιρία στις δύο πλευρές να ανταλλάξουν απόψεις επί των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, ιδίως λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τη συμφωνία των δύο πλευρών για συνέχιση του εξαιρετικά εποικοδομητικού πλαισίου ναυτιλιακής συνεργασίας τόσο σε πολιτικό όσο και σε υπηρεσιακό επίπεδο.
Αύριο ο κ. Πλακιωτάκης θα συμμετάσχει σε υπουργικό πάνελ στο πλαίσιο του Malta Maritime Summit.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)