
Το Συντονιστικό Κέντρο για τον Τουρισμό Κίνας-Χωρών Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (ΚΑΕ) της Πρωτοβουλίας 14+1 ανακοίνωσε τα εφετινά Βραβεία Τουρισμού, Marco Polo, στα οποία ο ελληνικός τουρισμός έλαβε δύο σημαντικές διακρίσεις.
Πιο συγκεκριμένα, το Γραφείο του ΕΟΤ στο Πεκίνο ξεχώρισε και τιμήθηκε με το βραβείο «Εθνικού και Περιφερειακού Οργανισμού Τουρισμού», ενώ το ταξιδιωτικό γραφείο Traces of Greece, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, βραβεύτηκε στην κατηγορία ««Ταξιδιωτικά Γραφεία/Ταξιδιωτικοί Πράκτορες».
Η συμμετοχή της Ελλάδας στην Πρωτοβουλία 14+1 για θέματα τουρισμού αποτελεί μια ακόμα δράση του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με στρατηγική στόχευση στην κινεζική αγορά. Το Υπουργείο Τουρισμού βρίσκεται σε ετοιμότητα με στρατηγική και σχέδιο δράσης για την αγορά της Κίνας, τα οποία αναπροσαρμόζονται συνεχώς ανάλογα με τις τρέχουσες συνθήκες, αποδεικνύοντας ακόμη μία φορά ότι η Κίνα εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική αγορά-στόχο για τον ελληνικό τουρισμό.
Σημαντικό βραβείο
Για τη βράβευση της υπηρεσίας του ΕΟΤ στο Πεκίνο, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, δήλωσε: «Το γραφείο του ΕΟΤ στην Κίνα λαμβάνει ένα σημαντικό βραβείο που αναδεικνύει τις ελληνικές τουριστικές υπηρεσίες και την αξία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη μεγάλη και σημαντική αγορά της Κίνας. Θέλω να συγχαρώ τον διευθυντή της υπηρεσίας μας στο Πεκίνο, Γιάννη Πλεξουσάκη, καθώς και όλους τους συνεργάτες του και αναγνωρίζω ότι το έργο τους ήταν πάρα πολύ δύσκολο μέσα στις πολύ δυσμενείς συνθήκες της πανδημίας. Τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό στελεχώνονται από εξαιρετικούς επαγγελματίες που κάνουν πολύ σημαντική δουλειά για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού».
Διαβάστε επίσης: Τουρισμός: Αύξηση εσόδων τον Ιούλιο σε σχέση με το 2019
Τα Βραβεία Τουρισμού Marco Polo έχουν ως στόχο να αναγνωρίσουν και να αναδείξουν τις πρωτοβουλίες και την συμβολή των φορέων και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται ενεργά στην ανάπτυξη του καλύτερου τουριστικού προϊόντος για την κινεζική αγορά.
Καινοτόμες ιδέες
Ιδιαίτερα φέτος, η διεθνής κριτική επιτροπή των Βραβείων MarcoPolo αναζήτησε δημιουργικές και καινοτόμες ιδέες που βοήθησαν στο να ξεπεραστούν οι σοβαρές επιπτώσεις της πανδημίας και να μετατραπούν σε κάτι νέο, μοναδικό και ελπιδοφόρο. Στις υποψηφιότητες έπρεπε να αναδεικνύεται ευκρινώς ότι η επιχειρηματική οντότητα ή ο οργανισμός τουρισμού είναι σε θέση να μελετά τις νέες αναδυόμενες τάσεις στην Κίνα και να στοχεύει σε Κινέζους ταξιδιώτες που αναζητούν υψηλού επιπέδου τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Στα βραβεία διακρίθηκαν επιχειρήσεις και οργανισμοί που κατάφεραν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των Κινέζων ταξιδιωτών στη διάρκεια της πανδημίας, καθώς και τα νέα τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες που δημιουργήθηκαν με στόχο να προσελκύσουν την προσοχή των Κινέζων ταξιδιωτών μετά την πανδημία του COVID-19.


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους