![Autohellas: Ολοκλήρωσε την εξαγορά της «HR Automóveis» στην Πορτογαλία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/Autohellas-Hertz-scaled.jpg)
Την ολοκλήρωση της εξαγοράς της «HR Automóveis» στην Πορτογαλία ανακοίνωση η Autohellas.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, ολοκληρώθηκε η εκτέλεση της από 01.08.2022 συμφωνίας για την εξαγορά του 85,60% (συνολικά του 90% συμπεριλαμβανομένων 4.4% ιδίων μέτοχων) της πορτογαλικής εταιρείας «HR Aluguer de Automóveis S.A.» (HR), η οποία αποτελεί (από το 1998) το δικαιοδόχο (franchisee) της Hertz International στην Πορτογαλία, σε συνέχεια της από 02.08.2022 ανακοίνωσης.
Διαβάστε επίσης: Autohellas: Έκτακτη Γ.Σ. για την έγκριση επιστροφής κεφαλαίου ποσού 1 ευρώ ανά μετοχή
Η κύρια δραστηριότητα της εταιρείας HR Automóveis Πορτογαλίας αφορά στη βραχυχρόνια ενοικίαση αυτοκίνητων (RAC) καθώς και τη μεταπώληση τους, με τη χρήση των σημάτων Hertz και Thrifty, με μέγεθος στόλου 6.000 αυτοκίνητα. Επιπλέον, η εταιρεία κατέχει το σήμα δικαιόχρησης της Hertz για τις Αζόρες και την Ανγκόλα μέσω διακαιοδόχων (sub-franchisees) εισπράττοντας καθαρό έσοδο από διακαιώματα χρήσης (royalties).
Η HR Automóveis Πορτογαλίας απασχολεί 270 άτομα προσωπικό, ενώ ο κύκλος εργασιών για το 2022, εκτιμάται να κυμανθεί μεταξύ 75 εκατ. – 80 εκατ. ευρώ. Το τίμημα εξαγοράς του 90% ήταν 31.5εκ. ευρώ, ενώ υπό προϋποθέσεις κερδοφορίας για τη περίοδο 2022-24 μπορεί να αυξηθεί συνολικά κατά 7,5 εκατ. ευρώ επιπλέον.
Η εξαγορά
Η ολοκλήρωση της εξαγοράς καθιστά την HR Automoveis Πορτογαλίας τη μεγαλύτερη θυγατρική της Autohellas στο εξωτερικό.
Η προσθήκη της διπλασιάζει το κύκλο εργασιών του Ομίλου στο εξωτερικό από ενοικίαση αυτοκινήτων, συγκριτικά με το σύνολο της δραστηριότητας σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρου, Σερβία, Μαυροβουνίου και Κροατία, που δραστηριοποιείται ήδη από τα προηγούμενα χρόνια. Σημειώνεται ότι, με δεδομένη την ολοκλήρωση της συναλλαγής την 01.10.2022, συμβολή στα ενοποιημένα αποτελέσματα του Ομίλου για το 2022 θα έχει μόνο ο κύκλος εργασιών του τέταρτου τριμήνου της HR Automoveis.
Πέρα από την μεγέθυνση του Ομίλου, στόχος της συναλλαγής είναι, η ανάπτυξη συνεργειών με κοινές επενδύσεις σε τεχνολογία, η αυξημένη αγοραστική δύναμη αλλά και η ενισχυμένη πρόσβαση στα δίκτυα διανομής του τουριστικού προϊόντος της Νότιας Ευρώπης. Εξαιρετικά σημαντική είναι και η προσθήκη έμπειρων και ικανών στελεχών της HR στην ευρύτερη ομάδα της Autohellas.
Στα επόμενα χρόνια είναι προτεραιότητα η αύξηση των επιλογών ανάπτυξης των στελεχών του Ομίλου με απασχόληση σε διαφορετικές χώρες, βοηθώντας και την περαιτέρω εξέλιξη της εμπειρίας και της αποδοτικότητας τους για τον Όμιλο.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ