Ολοκληρώνεται σήμερα Τρίτη 4 Οκτωβρίου, η πρώτη φάση επαναλειτουργίας της Διώρυγας της Κορίνθου.
Όπως ανακοίνωσε η Ανώνυμος Εταιρία Διώρυγας Κορίνθου από τις 7 το πρωί, η Διώρυγα έκλεισε και θα παραμείνει κλειστή μέχρι την έναρξη της επόμενης καλοκαιρινής περιόδου, όπως είχε προαναγγελθεί, για την επανεκκίνηση των εργασιών αποκατάστασης της δεύτερης φάσης με σκοπό την ολοκλήρωση της θωράκισής της.
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η Διώρυγα λειτούργησε αδιάκοπτα και με ασφάλεια σε όλη τη διάρκεια της θερινής περιόδου, καταγράφοντας τις καλύτερες επιδόσεις της τελευταίας 20ετίας. «Με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύεται η σημασία της λειτουργίας της και ο κομβικός της ρόλος για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες, την τουριστική ανάπτυξη και την αναβάθμιση της περιοχής υπογραμμίζει η ανακοίνωση.
Διαβάστε επίσης – Διώρυγα της Κορίνθου: Αυξημένες οι διελεύσεις με την επαναλειτουργία της
Πλωτά από 70 χώρες
Τα πλωτά που πραγματοποίησαν διελεύσεις από την ημέρα επαναλειτουργίας της Διώρυγας στις 4 Ιουλίου, προήλθαν από 70 διαφορετικές χώρες με κυριότερες τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, την Εσθονία, τη Νορβηγία, την Ισπανία και τη Νέα Ζηλανδία.
Διαβάστε επίσης – Διώρυγα της Κορίνθου: Το πιο εντυπωσιακό εργοτάξιο της χώρας από ψηλά
Σε αυτό το διάστημα των τριών μηνών, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 6.000 διελεύσεις πλωτών, εκ των οποίων 501 διελεύσεις εμπορικής κατηγορίας, όπως φορτηγών πλοίων, δεξαμενόπλοιων και ρυμουλκών και 5.500 διελεύσεις τουριστικής κατηγορίας, δηλαδή κρουαζιερόπλοιων, επαγγελματικών σκαφών αναψυχής και ιδιωτικών σκαφών αναψυχής.
Σημειώνεται ότι, οι διελεύσεις στην τουριστική κατηγορία, στα Κρουαζιερόπλοια, στα ιδιωτικά και επαγγελματικά σκάφη αναψυχής, ήταν αυξημένες σε ποσοστό 26%, 5% και 9%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 που η Διώρυγα ήταν σε πλήρη λειτουργία.
Η Διώρυγα της Κορίνθου είναι η συντομότερη και ασφαλέστερη θαλάσσια οδός για πλοία ερχόμενα από λιμάνια του Ιονίου, της Αδριατικής, της νότιας Ιταλίας, αλλά και για τα πλοία που περνούν από τον πορθμό της Μεσσήνης με κατεύθυνση λιμάνια της ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας και αντίστροφα.
Νέες αναβαθμισμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες,
Παράλληλα, οι πελάτες της Διώρυγας της Κορίνθου, αξιοποίησαν στο έπακρο όλες τις νέες αναβαθμισμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη τους, δικαιώνοντας τη στρατηγική απόφαση της Διοίκησης της εταιρείας να προχωρήσει σε εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της. Στη νέα ιστοσελίδα της Α.Ε.ΔΙ.Κ (Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου), ενσωματώθηκε το νέο δυναμικό portal (www.corinthcanal.com ή www.aedik.gr), μέσω του οποίου υπήρχε η δυνατότητα για την online καταχώρηση στοιχείων άφιξης και υπολογισμό τελών, καθώς και η δυνατότητα online ticketing και πληρωμής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του ασφαλούς συστήματος pay by link της Τράπεζας Πειραιώς, υπηρεσίες που εντάσσονται στο πλαίσιο της προσπάθειας της εταιρείας να δημιουργήσει νέα κουλτούρα πελατειακής φροντίδας και παροχής υψηλού επιπέδου εξατομικευμένων υπηρεσιών.
Επιπλέον, το Σάββατο 1 Οκτωβρίου, με τη συνδρομή της Περιφέρειας Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκε τελετή αποκαλυπτηρίων της προτομής του Χαριλάου Τρικούπη, στον Ισθμό της Κορίνθου. Μια προτομή που θα υπενθυμίζει σε όλους τη συμβολή του στη Διώρυγα της Κορίνθου, που αποτελεί ένα έργο τεράστιας εμβέλειας, με καθοριστικό ρόλο για τις μεταφορές και τον τουρισμό.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου