Στη μεγάλη σημασία που έχει για την κυβέρνηση η συνέπεια στην παράδοση των μεγάλων έργων προς όφελος των πολιτών αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90,1» προαναγγέλλοντας ότι «είναι θέμα ολίγων ημερών να παραδώσουμε το Μετρό στον Πειραιά».
«Μέσα σε μία υγειονομική κρίση, μία εφοδιαστική κρίση και μία ενεργειακή κρίση, παραμένουμε συνεπείς» σημείωσε και υπογράμμισε ότι «η συνέπεια έχει πολύ μεγάλη σημασία για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη καθώς οι υποδομές δεν γίνονται για τις κυβερνήσεις αλλά για τους πολίτες».
Διαβάστε επίσης – Καραμανλής: «Πράσινα» όλα τα έργα υποδομών
Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «δουλέψαμε συστηματικά και με επιμονή για να παραμείνει το έργο μέσα στο χρονοδιάγραμμα και μετά το Τραμ, ο Πειραιάς να έχει και Μετρό».
Διαβάστε επίσγς – Μετρό: Εφτασε Πειραιά, «θέμα ημερών να δοθεί σε λειτουργία»
Άλλωστε, όπως επισήμανε «για να ξεπεραστεί το τεράστιο κυκλοφοριακό πρέπει να ενισχύσουμε τα μέσα σταθερής τροχιάς και αυτό το κάνουμε με την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον και την κατασκευή της νέας Γραμμής 4 καθώς και με τις επεκτάσεις του Προαστιακού Σιδηροδρόμου σε Δυτική Αττική, Ραφήνα και Λαύριο».
Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών «στην Ελλάδα γίνεται μία σοβαρή δουλειά βάσης και γι’ αυτό μεγάλοι όμιλοι έρχονται να επενδύσουν στη χώρα», ενώ έκανε λόγο για «κρεσέντο επενδύσεων μεγάλων πολυεθνικών».
Νέα στάση Προαστιακού με χρηματοδότηση από cluster εταιρειών
Ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «δουλεύουμε με ένα διαφορετικό τρόπο για να φέρουμε πιο κοντά περιοχές και ανθρώπους. Δεχόμαστε, για παράδειγμα, μία δωρεά από ένα cluster εταιρειών που θέλουν να χρηματοδοτήσουν τη μελέτη και κατασκευή στάσης του Προαστιακού στην περιοχή Καρελλά».
Το έργο προβλέπει τη σύνδεση των οικισμών της Παιανίας, Καρελλά, των Σπάτων, αλλά και των βιομηχανικών ζωνών της περιοχής με το Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής, ενισχύοντας την προοπτική περαιτέρω ανάπτυξής τους και κατά συνέπεια των θέσεων εργασίας.
Αναφερόμενος στη Θεσσαλονίκη, ο Υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε τη δέσμευση που υπάρχει «τέλος του 2023 να παραδοθεί το Μετρό στη Θεσσαλονίκη», ενώ σχολίασε ότι «εμείς δεν εγκαινιάζουμε μουσαμάδες αλλά Μετρό που λειτουργούν».
Με γοργά και σταθερά βήματα προχωρούν τα σιδηροδρομικά έργα
Στη συνέχεια ο κ. Καραγιάννης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στον σιδηρόδρομο που αποτελεί «ένα πράσινο, φιλοπεριβαλλοντικό μέσο, για το οποίο υπάρχουν εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις από ευρωπαϊκά κονδύλια».
«Ο σιδηρόδρομος ήταν για χρόνια ο μεγάλος ασθενής. Πλέον, έχουμε δημοπρατήσει έργα 4,5 δις. ευρώ» επισήμανε ο Υφυπουργός Υποδομών.
«Αυτή τη στιγμή κάνουμε κάτι που θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια, η σύνδεση των λιμανιών με τον σιδηρόδρομο» τόνισε και εξήγησε ότι «μετατρέπουμε με αυτόν τον τρόπο την χώρα σε ένα τεράστιο logistic center όπου τα εμπορεύματα θα διακινούνται προς την Ευρώπη».
Διαβεβαίωσε ότι «η πολύ σημαντική αυτή δουλειά προχωρά με σταθερά και γοργά βήματα, σύμφωνα με τον στόχο», προσθέτοντας ότι «με την αναδιοργάνωση ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ που ψηφίστηκε από τη Βουλή αυξάνονται και οι αποδοχές για τους εργαζόμενους καθώς δίνεται το bonus αποδοτικότητας».
«Η κυβέρνηση, άλλωστε, προχωρά στην κατεύθυνση της αύξησης των αποδοχών μειώνοντας εισφορές και αυξάνοντας τον κατώτατο μισθό» υπενθύμισε ο κ. Καραγιάννης. Όπως είπε χαρακτηριστικά «μία χώρα για να ευημερεί πρέπει να έχει καλά αμειβόμενους εργαζόμενους».
Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με σοβαρότητα και ψυχραιμία την κλιμακούμενη ένταση της Τουρκίας
Τέλος, ο κ. Καραγιάννης, κληθείς να σχολιάσει την προκλητικότητα της Τουρκίας, εκτίμησε ότι η «Τουρκία βρίσκεται σε μία περιδίνηση θα έλεγα και επαναπροσδιορίζει το ρόλο της σε σχέση με το Δυτικό κόσμο».
«Από εκεί και πέρα, η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το θέμα με σοβαρότητα και ψυχραιμία. Ήδη ο Πρωθυπουργός σε όλα τα διεθνή φόρα ενημερώνει για αυτήν την προκλητικότητα της Τουρκίας. Γεγονός είναι, ότι πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και όπως βλέπετε οι Ένοπλες Δυνάμεις την τελευταία τριετία έχουν ενδυναμωθεί και σε επίπεδο αέρα και σε επίπεδο θαλάσσης
Latest News
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ