Στη μεγάλη σημασία που έχει για την κυβέρνηση η συνέπεια στην παράδοση των μεγάλων έργων προς όφελος των πολιτών αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90,1» προαναγγέλλοντας ότι «είναι θέμα ολίγων ημερών να παραδώσουμε το Μετρό στον Πειραιά».
«Μέσα σε μία υγειονομική κρίση, μία εφοδιαστική κρίση και μία ενεργειακή κρίση, παραμένουμε συνεπείς» σημείωσε και υπογράμμισε ότι «η συνέπεια έχει πολύ μεγάλη σημασία για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη καθώς οι υποδομές δεν γίνονται για τις κυβερνήσεις αλλά για τους πολίτες».
Διαβάστε επίσης – Καραμανλής: «Πράσινα» όλα τα έργα υποδομών
Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «δουλέψαμε συστηματικά και με επιμονή για να παραμείνει το έργο μέσα στο χρονοδιάγραμμα και μετά το Τραμ, ο Πειραιάς να έχει και Μετρό».
Διαβάστε επίσγς – Μετρό: Εφτασε Πειραιά, «θέμα ημερών να δοθεί σε λειτουργία»
Άλλωστε, όπως επισήμανε «για να ξεπεραστεί το τεράστιο κυκλοφοριακό πρέπει να ενισχύσουμε τα μέσα σταθερής τροχιάς και αυτό το κάνουμε με την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον και την κατασκευή της νέας Γραμμής 4 καθώς και με τις επεκτάσεις του Προαστιακού Σιδηροδρόμου σε Δυτική Αττική, Ραφήνα και Λαύριο».
Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών «στην Ελλάδα γίνεται μία σοβαρή δουλειά βάσης και γι’ αυτό μεγάλοι όμιλοι έρχονται να επενδύσουν στη χώρα», ενώ έκανε λόγο για «κρεσέντο επενδύσεων μεγάλων πολυεθνικών».
Νέα στάση Προαστιακού με χρηματοδότηση από cluster εταιρειών
Ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «δουλεύουμε με ένα διαφορετικό τρόπο για να φέρουμε πιο κοντά περιοχές και ανθρώπους. Δεχόμαστε, για παράδειγμα, μία δωρεά από ένα cluster εταιρειών που θέλουν να χρηματοδοτήσουν τη μελέτη και κατασκευή στάσης του Προαστιακού στην περιοχή Καρελλά».
Το έργο προβλέπει τη σύνδεση των οικισμών της Παιανίας, Καρελλά, των Σπάτων, αλλά και των βιομηχανικών ζωνών της περιοχής με το Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής, ενισχύοντας την προοπτική περαιτέρω ανάπτυξής τους και κατά συνέπεια των θέσεων εργασίας.
Αναφερόμενος στη Θεσσαλονίκη, ο Υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε τη δέσμευση που υπάρχει «τέλος του 2023 να παραδοθεί το Μετρό στη Θεσσαλονίκη», ενώ σχολίασε ότι «εμείς δεν εγκαινιάζουμε μουσαμάδες αλλά Μετρό που λειτουργούν».
Με γοργά και σταθερά βήματα προχωρούν τα σιδηροδρομικά έργα
Στη συνέχεια ο κ. Καραγιάννης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στον σιδηρόδρομο που αποτελεί «ένα πράσινο, φιλοπεριβαλλοντικό μέσο, για το οποίο υπάρχουν εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις από ευρωπαϊκά κονδύλια».
«Ο σιδηρόδρομος ήταν για χρόνια ο μεγάλος ασθενής. Πλέον, έχουμε δημοπρατήσει έργα 4,5 δις. ευρώ» επισήμανε ο Υφυπουργός Υποδομών.
«Αυτή τη στιγμή κάνουμε κάτι που θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια, η σύνδεση των λιμανιών με τον σιδηρόδρομο» τόνισε και εξήγησε ότι «μετατρέπουμε με αυτόν τον τρόπο την χώρα σε ένα τεράστιο logistic center όπου τα εμπορεύματα θα διακινούνται προς την Ευρώπη».
Διαβεβαίωσε ότι «η πολύ σημαντική αυτή δουλειά προχωρά με σταθερά και γοργά βήματα, σύμφωνα με τον στόχο», προσθέτοντας ότι «με την αναδιοργάνωση ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ που ψηφίστηκε από τη Βουλή αυξάνονται και οι αποδοχές για τους εργαζόμενους καθώς δίνεται το bonus αποδοτικότητας».
«Η κυβέρνηση, άλλωστε, προχωρά στην κατεύθυνση της αύξησης των αποδοχών μειώνοντας εισφορές και αυξάνοντας τον κατώτατο μισθό» υπενθύμισε ο κ. Καραγιάννης. Όπως είπε χαρακτηριστικά «μία χώρα για να ευημερεί πρέπει να έχει καλά αμειβόμενους εργαζόμενους».
Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με σοβαρότητα και ψυχραιμία την κλιμακούμενη ένταση της Τουρκίας
Τέλος, ο κ. Καραγιάννης, κληθείς να σχολιάσει την προκλητικότητα της Τουρκίας, εκτίμησε ότι η «Τουρκία βρίσκεται σε μία περιδίνηση θα έλεγα και επαναπροσδιορίζει το ρόλο της σε σχέση με το Δυτικό κόσμο».
«Από εκεί και πέρα, η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το θέμα με σοβαρότητα και ψυχραιμία. Ήδη ο Πρωθυπουργός σε όλα τα διεθνή φόρα ενημερώνει για αυτήν την προκλητικότητα της Τουρκίας. Γεγονός είναι, ότι πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και όπως βλέπετε οι Ένοπλες Δυνάμεις την τελευταία τριετία έχουν ενδυναμωθεί και σε επίπεδο αέρα και σε επίπεδο θαλάσσης
Latest News
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ
ΤΑΙΠΕΔ-ΟΑΚΑ: Υπογραφή σύμβασης 5,5 εκατ. ευρώ
Αφορά την αποκατάσταση των δύο εισόδων του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) - Τι είπε ο Γιάννης Βρούτσης
Προχωρούν οι επεκτάσεις του Μετρό - Οι μελέτες και οι τροποποιήσεις
Έχουν μελετηθεί επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο