
Ξεκινά ο διαγωνισμός για το έργο Κατασκευής, Λειτουργίας και Συντήρησης της Ύδρευσης Κέρκυρας, μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, προϋπολογισμού 146,15 εκατομμυρίων ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), μετά και την έγκριση από τη Διυπουργική Επιτροπή Έργων ΣΔΙΤ, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το έργο είναι εξαιρετικής σημασίας για την Κέρκυρα καθώς θα αντιμετωπιστεί το υδρευτικό πρόβλημα στο σύνολο του νησιού, ώστε να αποδίδεται επαρκές πόσιμο νερό, εγγυημένα καλής ποιότητας.
Διαβάστε επίσης – Πράσινα έργα άνω των 2 δισ. στον κύκλο του νερού
Με την κατασκευή των έργων, Δημόσιου έργου και ΣΔΙΤ, θα καλυφθούν οι υδρευτικές ανάγκες του νησιού για τις επόμενες δεκαετίες.
Παράλληλα, επιτυγχάνεται:
• Η κατάργηση 75 γεωτρήσεων που διαθέτουν σήμερα νερό κακής ποιότητας,
• Η αξιοποίηση μεγάλων ποσοτήτων επιφανειακών απορροών που σήμερα καταλήγουν στη θάλασσα.
• Η βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και η αύξηση της τουριστικής κίνησης.
Το έργο έχει κατασκευαστική περίοδο 4 χρόνια, ενώ η προκήρυξη του διαγωνισμού θα γίνει το αμέσως προσεχές διάστημα.
Διαβάστε επίσης – Με 770 εκατ. ευρώ θα ξεδιψάσει η Ελλάδα
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Στο φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η κατασκευή:
• Των Φραγμάτων Μελισσουδίου, εκτροπής Κυπριανάδων και Καλαμιώτισσας, με τα συνοδά τεχνικά έργα.
• Των Εγκαταστάσεων Καθαρισμού Νερού (ΕΚΝ) Μελισσουδίου και Καλαμιώτισσας.
• Των εξωτερικών δικτύων συνολικού μήκους περίπου 210χλμ.,
• Των δεξαμενών: Χωροεπισκόπων, Τρουμπέτας, Στρογγύλης, Νέα Δεξαμενή Μελιτειέων.
Επιπλέον, θα εγκατασταθεί σύστημα SCADA για τον έλεγχο και την τηλεδιοίκηση του έργου.
Καραμανλής: Εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις για όλες τις φάσεις του έργου
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μεταξύ άλλων δήλωσε:
«Σήμερα ξεκινάει ο διαγωνισμός για μια επένδυση που θα φθάσει σχεδόν τα 200 εκατομμύρια. Προχωρούμε ήδη και με εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις για όλες τις φάσεις του έργου και με σαφή χρονοδιαγράμματα. Για άλλη μια φορά, χωρίς να μας κυριεύουν αχρείαστες ιδεοληψίες, συνεργαζόμαστε Δημόσιο και ιδιωτικός τομέας για να δώσουμε λύσεις. Ένα έργο που στοίχειωνε την Κέρκυρα, παίρνει πλέον το δρόμο της οριστικής επίλυσης, ικανοποιώντας τα δίκαια αιτήματα των πολιτών και εξασφαλίζοντας τις ανάγκες του νησιού για τις επόμενες δεκαετίες».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA