
Τερματίστηκε η ομηρία των ναυτεργατών του πλοίου DELTA POSEIDON, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού. Η ομηρία ξεκίνησε στις 27 Μαΐου 2022, όταν το πλοίο καταλήφθηκε από ένοπλους στρατιώτες που ανήκουν στους φρουρούς της ισλαμικής επανάστασης του Ιράν. Το δεξαμενόπλοιο αυτό ανήκει στον εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη.
Διαβάστε επίσης – Το σχέδιο απεγκλωβισμού των Ελλήνων ναυτικών από το Ιράν
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ, «η ενέργεια αυτή των Ιρανών έγινε σε αντίποινα προς την Ελλάδα, αφού η χώρα μας είχε κρατήσει παράνομα το ρώσικο πλοίο LANA (στην Κάρυστο), το οποίο μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο και στη συνέχεια μεταφόρτωσαν το πετρέλαιο στο δεξαμενόπλοιο «ICE ENERGY» ελληνικής πλοιοκτησίας, το οποίο είχε μισθωθεί από τις ΗΠΑ με σκοπό να μεταφέρει το φορτίο στη χώρα αυτή στα πλαίσια των κυρώσεων που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ στο Ιράν.»
Η ΠΕΝΕΝ κάνει λόγο για «μια απίστευτη ταλαιπωρία και επικίνδυνη περιπέτεια» η οποία ακόμη δεν τερματίστηκε, αφού στο δεύτερο πλοίο «PRUDENT WARRIOR» συμφερόντων Σπύρου Πολέμη, δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η διαδικασία επιστροφής – παλιννόστησης των ελλήνων και των αλλοδαπών ναυτεργατών.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών