Αύξηση των πωλήσεων και σημαντική άνοδο της εξαγωγικής του δραστηριότητας παρουσίασε στο 9μηνο η Παπουτσάνης, αν και ο τζίρος των επωνύμων προϊόντων λόγω της πτωτικής πορείας της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου και κυρίως της αγοράς αντισηπτικών προϊόντων.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών παρουσιάζει αύξηση κατά 39% με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 53,0 εκατ. ευρώ έναντι 38,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021.
Η σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στη επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, καθώς και στην ενίσχυση των πωλήσεων των ειδικών σαπωνομαζών και των παραγωγών για τρίτους στην Ελλάδα και εξωτερικό, σε συνδυασμό με αυξήσεις στις τιμές πώλησης (κυρίως των δύο τελευταίων κατηγοριών) προκειμένου να μετακυλιστεί κατά το δυνατόν η αύξηση του κόστους.
Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης ανήλθε κατά την τρέχουσα περίοδο σε 34,9 εκατ. ευρώ έναντι 22,5 εκατ. ευρώ το πρώτο εννεάμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών και παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 55%.
Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 16% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 23% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 41% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 20% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Σημειώνεται ότι στα προαναφερόμενα μεγέθη της Παπουτσάνης δεν έχουν ενσωματωθεί τα αντίστοιχα της 100% θυγατρικής Γ. Μαλικούτης ΑΕ (Σαπωνοποιία Αρκάδι) , η οποία εξαγοράσθηκε από την Παπουτσάνης στις 31/8/2022.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Κατά το εννεάμηνο του 2022, η Παπουτσάνης πέτυχε διψήφια ενίσχυση του κύκλου εργασιών της σε σχέση με το 2021. Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στο μακροοικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον, συνεχίζουμε να υλοποιούμε τη στρατηγική μας, με στόχο την ισχυρή και βιώσιμη ανάπτυξη. Προς αυτήν την κατεύθυνση, και η πρόσφατη εξαγορά της Γ. Μαλικούτης ΑΕ με το σήμα ΑΡΚΑΔΙ, θα διευκολύνει την είσοδό μας σε νέες προϊοντικές κατηγορίες.»
Μικρή πτώση στα επώνυμα προϊόντα λόγω αντισηπτικών
Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων παρουσιάζει οριακή μείωση κατά 3% συγκρινόμενη με το εννεάμηνο του 2021, εξαιτίας της πτωτικής πορείας της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου και κυρίως της αγοράς αντισηπτικών προϊόντων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2022, οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η Παπουτσάνης σημείωσαν συνολική πτώση σε αξία της τάξεως του 6,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, με τις μεγαλύτερες απώλειες να καταγράφονται στην κατηγορία των αντισηπτικών προϊόντων (-33,3%).
Εξαιρώντας το αντισηπτικό, η αξία πωλήσεων των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης παρουσιάζει αύξηση κατά 12,5% παρουσιάζοντας ταχύτερη αύξηση στο πλαίσιο της αγοράς και συνεπώς κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο.
Άλμα πωλήσεων στα ξενοδοχειακά είδη
Στα ξενοδοχειακά προϊόντα σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων κατά 195% σε σχέση με το 2021. Η κατηγορία αυτή την αντίστοιχη περσυνή περίοδο κινήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας.
Φέτος οι σχετικές πωλήσεις ενισχύονται στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, χάρη στη διεύρυνση συνεργασιών που είχαν ήδη συμφωνηθεί από το 2019 και η υλοποίησή τους ξεκίνησε από το τελευταίο τρίμηνο του 2021, κατά την επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς.
Αύξηση και στην ιδιωτική ετικέτα
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 12% σε σχέση με το 2021. Η αύξηση προήλθε από την σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρίες για την παραγωγή προϊόντων τους, την ανάπτυξη του πελατολογίου και τη συνεχή διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρει η Παπουτσάνης.
Άνοδος στις πωλήσεις σαπωνομαζών
Στην κατηγορία των σαπωνομαζών σημειώθηκε αύξηση κατά 74% το 2022 που αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρίας ως ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά, τη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και τη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης ποικιλίας προϊόντων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το δεύτερο μισό του 2021 έχει τεθεί σε λειτουργία η νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας με αποτέλεσμα να διπλασιαστεί το παραγωγικό δυναμικό της εταιρίας σε αυτά τα προϊόντα. Παράλληλα, η έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, που αποτελούν εξειδικευμένα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό