Ο δανικός ναυτιλιακός κολοσσός AP Moller – Maersk επιβεβαίωσε ότι παρήγγειλε ακόμη έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου και μεθανόλης, μεταφορικής ικανότητας 17.000 teu το κάθε ένα.

Με την προσθήκη των τεσσάρων πλοίων η συνολική παραγγελία της Maersk ανέρχεται πλέον σε 19 πλοία τα οποία θα κατασκευασθούν στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries (HHI).

Διαβάστε επίσης: Συμφωνία Anemoi-Cosco για κυλινδρικά «πανιά» στα πλοία

O στόχος της Maersk

Εκπρόσωπος της Maersk επιβεβαίωσε τη νέα παραγγελία και υπογράμμισε ότι τα πλοία θα μπορούν να λειτουργούν με μεθανόλη ουδέτερη από άνθρακα.

Η Maersk έχει θέσει στόχο μηδενικών εκπομπών για το 2040 σε ολόκληρη την επιχείρηση και έχει θέσει επίσης βραχυπρόθεσμους στόχους για το 2030 για να διασφαλίσει σημαντική πρόοδο. Αυτό περιλαμβάνει μια μείωση κατά 50% στις εκπομπές ανά μεταφερόμενο εμπορευματοκιβώτιο στον στόλο της Maersk σε σύγκριση με το 2020 και τις παραγγελίες μόνο νεότευκτων πλοίων που μπορούν να λειτουργούν με πράσινα καύσιμα.

Τα 19 πλοία θα συμβάλουν σε μια συνολική ετήσια εξοικονόμηση εκπομπών CO2 περί τους 2,3 εκατ. τόνους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα