Στην αναπτυσσόμενη αγορά της Αμερικής επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο γερμανικός ναυτιλιακός κολοσσός Hapag-Lloyd, με την απόφαση για επένδυση 1 δισ. δολαρίων στον τερματικό σταθμό και στο logistics center της χιλιανής εταιρείας SM SAAM.
Η εταιρεία εξαγοράζει το 100% του ομίλου της Χιλής SAAM Ports και SAAM Logistics, καθώς και ακίνητα περιουσιακά στοιχεία που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις logistics. Οι υπηρεσίες ρυμουλκών της SM SAAM και οι επιχειρήσεις εφοδιαστικής αεροδρομίων δεν αποτελούν μέρος της συμφωνίας.
Διαβάστε επίσης: Η Hapag-Lloyd αγοράζει το 49% του ομίλου logistics Spinelli Group
Η εταιρεία που δραστηριοποιείται στη Λατινική Αμερική ανακοίνωσε ότι η πώληση θα προσφέρει σημαντικούς πόρους για να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων στη διακίνηση φορτίων και υλικοτεχνικής υποστήριξης, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 55% των EΒΙΤDA, την ώρα που η γερμανική εταιρεία με το deal θα αποκτήσει 10 λιμενικούς τερματικούς σταθμούς σε έξι χώρες.
SAAM: Στα 400 εκατ. δολ. τα καθαρά κέρδη από το deal
Η SAAM, με έδρα το Σαντιάγο, εκτίμησε τα καθαρά κέρδη της συμφωνίας σε 400 εκατομμύρια δολάρια. Για την Hapag-Lloyd, η κίνηση είναι σημαντική, καθώς οι εταιρείες εμπορευματοκιβωτίων που διαθέτουν τώρα πλούσιους ισολογισμούς, επιδιώκουν να επεκτείνουν τις δραστηριότητες για να καλύψουν ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού.
Η Hapag-Lloyd γνωστοποίησε ότι η παρουσία της στη Λατινική Αμερική και οι δραστηριότητές της στους τερματικούς σταθμούς θα ενισχυθούν περαιτέρω. Ο γερμανικός κολοσσός θα δημιουργήσει μια νέα εταιρεία για τη διαχείριση των δραστηριοτήτων ανεξάρτητα.
Τα τερματικά της SAAM έχουν συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων περίπου 3,5 εκατομμυρίων TEU.
«Η επένδυση σε υποδομές είναι βασικό στοιχείο της στρατηγικής μας ατζέντας και η Λατινική Αμερική είναι ένα από τα προπύργια μας», δήλωσε ο CEO του γερμανικού ομίλου Rolf Habben Jansen.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons