
Στην αναπτυσσόμενη αγορά της Αμερικής επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο γερμανικός ναυτιλιακός κολοσσός Hapag-Lloyd, με την απόφαση για επένδυση 1 δισ. δολαρίων στον τερματικό σταθμό και στο logistics center της χιλιανής εταιρείας SM SAAM.
Η εταιρεία εξαγοράζει το 100% του ομίλου της Χιλής SAAM Ports και SAAM Logistics, καθώς και ακίνητα περιουσιακά στοιχεία που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις logistics. Οι υπηρεσίες ρυμουλκών της SM SAAM και οι επιχειρήσεις εφοδιαστικής αεροδρομίων δεν αποτελούν μέρος της συμφωνίας.
Διαβάστε επίσης: Η Hapag-Lloyd αγοράζει το 49% του ομίλου logistics Spinelli Group
Η εταιρεία που δραστηριοποιείται στη Λατινική Αμερική ανακοίνωσε ότι η πώληση θα προσφέρει σημαντικούς πόρους για να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων στη διακίνηση φορτίων και υλικοτεχνικής υποστήριξης, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 55% των EΒΙΤDA, την ώρα που η γερμανική εταιρεία με το deal θα αποκτήσει 10 λιμενικούς τερματικούς σταθμούς σε έξι χώρες.
SAAM: Στα 400 εκατ. δολ. τα καθαρά κέρδη από το deal
Η SAAM, με έδρα το Σαντιάγο, εκτίμησε τα καθαρά κέρδη της συμφωνίας σε 400 εκατομμύρια δολάρια. Για την Hapag-Lloyd, η κίνηση είναι σημαντική, καθώς οι εταιρείες εμπορευματοκιβωτίων που διαθέτουν τώρα πλούσιους ισολογισμούς, επιδιώκουν να επεκτείνουν τις δραστηριότητες για να καλύψουν ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού.
Η Hapag-Lloyd γνωστοποίησε ότι η παρουσία της στη Λατινική Αμερική και οι δραστηριότητές της στους τερματικούς σταθμούς θα ενισχυθούν περαιτέρω. Ο γερμανικός κολοσσός θα δημιουργήσει μια νέα εταιρεία για τη διαχείριση των δραστηριοτήτων ανεξάρτητα.
Τα τερματικά της SAAM έχουν συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων περίπου 3,5 εκατομμυρίων TEU.
«Η επένδυση σε υποδομές είναι βασικό στοιχείο της στρατηγικής μας ατζέντας και η Λατινική Αμερική είναι ένα από τα προπύργια μας», δήλωσε ο CEO του γερμανικού ομίλου Rolf Habben Jansen.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά