Στην αναπτυσσόμενη αγορά της Αμερικής επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο γερμανικός ναυτιλιακός κολοσσός Hapag-Lloyd, με την απόφαση για επένδυση 1 δισ. δολαρίων στον τερματικό σταθμό και στο logistics center της χιλιανής εταιρείας SM SAAM.
Η εταιρεία εξαγοράζει το 100% του ομίλου της Χιλής SAAM Ports και SAAM Logistics, καθώς και ακίνητα περιουσιακά στοιχεία που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις logistics. Οι υπηρεσίες ρυμουλκών της SM SAAM και οι επιχειρήσεις εφοδιαστικής αεροδρομίων δεν αποτελούν μέρος της συμφωνίας.
Διαβάστε επίσης: Η Hapag-Lloyd αγοράζει το 49% του ομίλου logistics Spinelli Group
Η εταιρεία που δραστηριοποιείται στη Λατινική Αμερική ανακοίνωσε ότι η πώληση θα προσφέρει σημαντικούς πόρους για να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων στη διακίνηση φορτίων και υλικοτεχνικής υποστήριξης, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 55% των EΒΙΤDA, την ώρα που η γερμανική εταιρεία με το deal θα αποκτήσει 10 λιμενικούς τερματικούς σταθμούς σε έξι χώρες.
SAAM: Στα 400 εκατ. δολ. τα καθαρά κέρδη από το deal
Η SAAM, με έδρα το Σαντιάγο, εκτίμησε τα καθαρά κέρδη της συμφωνίας σε 400 εκατομμύρια δολάρια. Για την Hapag-Lloyd, η κίνηση είναι σημαντική, καθώς οι εταιρείες εμπορευματοκιβωτίων που διαθέτουν τώρα πλούσιους ισολογισμούς, επιδιώκουν να επεκτείνουν τις δραστηριότητες για να καλύψουν ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού.
Η Hapag-Lloyd γνωστοποίησε ότι η παρουσία της στη Λατινική Αμερική και οι δραστηριότητές της στους τερματικούς σταθμούς θα ενισχυθούν περαιτέρω. Ο γερμανικός κολοσσός θα δημιουργήσει μια νέα εταιρεία για τη διαχείριση των δραστηριοτήτων ανεξάρτητα.
Τα τερματικά της SAAM έχουν συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων περίπου 3,5 εκατομμυρίων TEU.
«Η επένδυση σε υποδομές είναι βασικό στοιχείο της στρατηγικής μας ατζέντας και η Λατινική Αμερική είναι ένα από τα προπύργια μας», δήλωσε ο CEO του γερμανικού ομίλου Rolf Habben Jansen.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International