Πόσες θερμίδες έχει ένα ποτήρι κρασί, ή μια μπύρα; Αν κάποιος δεν έχει μαζί έναν θερμιδομετρητή δεν υπάρχει περίπτωση να βρει τις σχετικές πληροφορίες πάνω σε ένα μπουκάλι οινοπνευματώδους ποτού.

Ωστόσο αυτό αναμένεται να αλλάξει, τουλάχιστον τις Ηνωμένες Πολιτείες. Όπως γράφει η Wall Street Journal, το Υπουργείο Οικονομικών της χώρας, εξετάζει το ενδεχόμενο να απαιτήσει από τους εμπόρους κρασιού, μπύρας και οινοπνευματωδών ποτών να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι πίνουν οι καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων ετικετών που δείχνουν συστατικά και θερμίδες.

Το Γραφείο Φορολογίας και Εμπορίου Αλκοόλ και Καπνού του τμήματος ανέφερε ήδη από τον περασμένο Ιούνιο ότι εξέταζε πιθανές αλλαγές στην επισήμανση του αλκοόλ. Πλέον αξιωματούχοι του κλάδου τονίζουν ότι αναμένουν τις νέες προτάσεις σχετικά με την αποκάλυψη αλλεργιογόνων και λοιπών συστατικών είτε αργότερα φέτος είτε στις αρχές του 2023.

Πιέσεις

Οι ομάδες καταναλωτών πιέζουν εδώ και χρόνια για μεγαλύτερη διαφάνεια.

Αυτή την εβδομάδα, ένας συνασπισμός οργανώσεων καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένης της Ομοσπονδίας Καταναλωτών της Αμερικής, μήνυσε το Υπουργείο Οικονομικών στο Περιφερειακό Δικαστήριο των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον, ζητώντας από την υπηρεσία να απαντήσει σε μια αναφορά του 2003 αναφορικά με τις νέες ετικέτες αλκοόλ.

Το υπουργείο Οικονομικών αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα.

Περισσότερες πληροφορίες

Σύμφωνα με ειδικούς στη δημόσια υγεία, η απαίτηση για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος της μερίδας, τις θερμίδες και την περιεκτικότητα σε αλκοόλ θα μπορούσε να βοηθήσει τους ανθρώπους να προσέχουν την υγεία τους και να διατηρούν τα ποτά τους εντός των συνιστώμενων ορίων.

Εμπορικές ομάδες που εκπροσωπούν παραγωγούς μπύρας, κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών δήλωσαν ότι έχουν ήδη αποκαλύψει οικειοθελώς περισσότερες πληροφορίες στις ετικέτες τους και εξέφρασαν ορισμένες ανησυχίες σχετικά με μια νέα κυβερνητική εντολή.

Η βιομηχανία μπύρας ξεκίνησε ένα εθελοντικό πρόγραμμα που αποκαλύπτει πληροφορίες θερμίδων, διατροφής, συστατικών και σερβιρίσματος το 2016. Το Ινστιτούτο Μπύρας δήλωσε ότι το 95% των μπύρας που πωλούνται από τις συμμετέχουσες εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Anheuser-Busch InBev, Molson Coors Beverage Co. και η Heineken USA, αποκαλύπτουν τις πληροφορίες.

«Είναι κάτι πάνω στο οποίο εργαζόμαστε εδώ και χρόνια και είμαστε χαρούμενοι που έχουμε ηγετικό ρόλο σε αυτό», δήλωσε ο Alex Davidson, διευθυντής δημοσίων σχέσεων στο Beer Institute.

Οι οινοποιοί, εν τω μεταξύ, είναι ανοιχτοί στο να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες στους καταναλωτές, αλλά ανησυχούν για τον αισθητικό αντίκτυπο στις ετικέτες κρασιών και το κόστος για τους μικρούς οινοποιούς, δήλωσε ο Michael Kaiser, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του εμπορικού ομίλου WineAmerica.

Οι Αμερικανοί παραγωγοί bourbon, βότκας και άλλων αποσταγμένων οινοπνευματωδών ποτών θα αποκαλύψουν περισσότερες πληροφορίες.

Το Συμβούλιο Distilled Spirits των ΗΠΑ δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι μια ομάδα μεγάλων παραγωγών αλκοολούχων ποτών θα απαριθμήσει εθελοντικά ένα μέγεθος μερίδας, θερμίδες ανά μερίδα και ορισμένες διατροφικές πληροφορίες, είτε απευθείας στην ετικέτα είτε μέσω κωδικού σάρωσης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας  με την FIFPRO Europe
Business of Sport |

UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την FIFPRO Europe

Οι βασικές αποφάσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες απασχόλησης των παικτών ή τον φόρτο εργασίας των παικτών στις διοργανώσεις της UEFA θα λαμβάνονται πλέον μόνο μετά από εκτεταμένο διάλογο μεταξύ των δύο οργανισμών.