
Πόσες θερμίδες έχει ένα ποτήρι κρασί, ή μια μπύρα; Αν κάποιος δεν έχει μαζί έναν θερμιδομετρητή δεν υπάρχει περίπτωση να βρει τις σχετικές πληροφορίες πάνω σε ένα μπουκάλι οινοπνευματώδους ποτού.
Ωστόσο αυτό αναμένεται να αλλάξει, τουλάχιστον τις Ηνωμένες Πολιτείες. Όπως γράφει η Wall Street Journal, το Υπουργείο Οικονομικών της χώρας, εξετάζει το ενδεχόμενο να απαιτήσει από τους εμπόρους κρασιού, μπύρας και οινοπνευματωδών ποτών να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι πίνουν οι καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων ετικετών που δείχνουν συστατικά και θερμίδες.
Το Γραφείο Φορολογίας και Εμπορίου Αλκοόλ και Καπνού του τμήματος ανέφερε ήδη από τον περασμένο Ιούνιο ότι εξέταζε πιθανές αλλαγές στην επισήμανση του αλκοόλ. Πλέον αξιωματούχοι του κλάδου τονίζουν ότι αναμένουν τις νέες προτάσεις σχετικά με την αποκάλυψη αλλεργιογόνων και λοιπών συστατικών είτε αργότερα φέτος είτε στις αρχές του 2023.
Πιέσεις
Οι ομάδες καταναλωτών πιέζουν εδώ και χρόνια για μεγαλύτερη διαφάνεια.
Αυτή την εβδομάδα, ένας συνασπισμός οργανώσεων καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένης της Ομοσπονδίας Καταναλωτών της Αμερικής, μήνυσε το Υπουργείο Οικονομικών στο Περιφερειακό Δικαστήριο των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον, ζητώντας από την υπηρεσία να απαντήσει σε μια αναφορά του 2003 αναφορικά με τις νέες ετικέτες αλκοόλ.
Το υπουργείο Οικονομικών αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα.
Περισσότερες πληροφορίες
Σύμφωνα με ειδικούς στη δημόσια υγεία, η απαίτηση για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος της μερίδας, τις θερμίδες και την περιεκτικότητα σε αλκοόλ θα μπορούσε να βοηθήσει τους ανθρώπους να προσέχουν την υγεία τους και να διατηρούν τα ποτά τους εντός των συνιστώμενων ορίων.
Εμπορικές ομάδες που εκπροσωπούν παραγωγούς μπύρας, κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών δήλωσαν ότι έχουν ήδη αποκαλύψει οικειοθελώς περισσότερες πληροφορίες στις ετικέτες τους και εξέφρασαν ορισμένες ανησυχίες σχετικά με μια νέα κυβερνητική εντολή.
Η βιομηχανία μπύρας ξεκίνησε ένα εθελοντικό πρόγραμμα που αποκαλύπτει πληροφορίες θερμίδων, διατροφής, συστατικών και σερβιρίσματος το 2016. Το Ινστιτούτο Μπύρας δήλωσε ότι το 95% των μπύρας που πωλούνται από τις συμμετέχουσες εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Anheuser-Busch InBev, Molson Coors Beverage Co. και η Heineken USA, αποκαλύπτουν τις πληροφορίες.
«Είναι κάτι πάνω στο οποίο εργαζόμαστε εδώ και χρόνια και είμαστε χαρούμενοι που έχουμε ηγετικό ρόλο σε αυτό», δήλωσε ο Alex Davidson, διευθυντής δημοσίων σχέσεων στο Beer Institute.
Οι οινοποιοί, εν τω μεταξύ, είναι ανοιχτοί στο να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες στους καταναλωτές, αλλά ανησυχούν για τον αισθητικό αντίκτυπο στις ετικέτες κρασιών και το κόστος για τους μικρούς οινοποιούς, δήλωσε ο Michael Kaiser, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του εμπορικού ομίλου WineAmerica.
Οι Αμερικανοί παραγωγοί bourbon, βότκας και άλλων αποσταγμένων οινοπνευματωδών ποτών θα αποκαλύψουν περισσότερες πληροφορίες.
Το Συμβούλιο Distilled Spirits των ΗΠΑ δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι μια ομάδα μεγάλων παραγωγών αλκοολούχων ποτών θα απαριθμήσει εθελοντικά ένα μέγεθος μερίδας, θερμίδες ανά μερίδα και ορισμένες διατροφικές πληροφορίες, είτε απευθείας στην ετικέτα είτε μέσω κωδικού σάρωσης.


Latest News

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Ράιαν Γκόσλινγκ: Από το οσκαρικό La La Land στο Star Wars
Μετά από μήνες συζητήσεων, ο σταρ του Χόλιγουντ Ράιαν Γκόσλινγκ συμφώνησε να πρωταγωνιστήσει στην επερχόμενη ταινία του franchise Star Wars.