«Είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε στην ανάπτυξη του λιμανιού της Ηγουμενίτσας και ταυτόχρονα στην ανάπτυξη των εμπορικών δρόμων γύρω από την αρχαία Via Egnazia, της οποίας το ελληνικό λιμάνι αποτελεί την κύρια πύλη».
Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi, για την κατακύρωση στην κοινοπραξία Grimaldi Euromed-Mινωϊκές Γραμμές του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας έναντι 84.170.000 ευρώ.
«Είμαστε ο κύριος πελάτης του λιμανιού»
«Ο Όμιλός μας είναι εδώ και καιρό ο κύριος πελάτης του λιμανιού και υπό αυτή την έννοια η απόκτηση της πλειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου του αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής κάθετης ολοκλήρωσης», πρόσθεσε.
- Διαβάστε επίσης: Πλακιωτάκης: Νέα εποχή ξεκινά για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας
«Επιπλέον, μέσω των επενδύσεών μας στο λιμάνι στοχεύουμε να διευκολύνουμε την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας: η βελτίωση των υπηρεσιών του λιμανιού της Ηγουμενίτσας σημαίνει ότι το τουριστικό προϊόν της περιοχής γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό, τονώνοντας την κίνηση επιβατών και εμπορευμάτων καθώς και την εμφάνιση νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τον θαλάσσιο τουρισμό – γενικότερα, σημαίνει ότι δημιουργούνται περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης», πρόσθεσε.
Τι περιλαμβάνει η σύμβαση παραχώρησης
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του ιταλικού Ομίλου, η παραχώρηση που αφορά το λιμάνι της Ηγουμενίτσας (που ανήκει στον Οργανισμό Λιμένος Ηγουμενίτσας) «περιλαμβάνει το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης και διαχείρισης των περιουσιακών στοιχείων της λιμενικής ζώνης της Ηγουμενίτσας, των αλιευτικών καταφυγίων της Σαγιάδας και της Πλαταριάς και του καταφυγίου σκαφών αναψυχής των Συβότων. Η Ηγουμενίτσα είναι το κύριο λιμάνι της Ηπείρου και ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά λιμάνια της Ελλάδας, στρατηγικής σημασίας για τις συνδέσεις μεταξύ της ηπειρωτικής Ελλάδας και της υπόλοιπης Ευρώπης.»
Με τα εμπορικά σήματα Grimaldi Lines και Minoan Lines, ο όμιλος Grimaldi εκτελεί διάφορα δρομολόγια τακτικών γραμμών που συνδέουν απευθείας την Ηγουμενίτσα με τα ιταλικά λιμάνια της Ανκόνα και του Μπρίντιζι και αφορούν κυρίως εμπορεύματα, αυτοκίνητα και επιβάτες.
Οι θαλάσσιες συνδέσεις της Αδριατικής αποτελούν κρίσιμο κρίκο για τις μεταφορές μεταξύ της Ιταλίας, της Ελλάδας, της Τουρκίας και ολόκληρης της βαλκανικής χερσονήσου.
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ