Το 2022 αποτέλεσε χρονιά ορόσημο για πολλούς τομείς της ναυτιλίας, με τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα LNG Carriers να μονοπωλούν το ενδιαφέρον. Ωστόσο, τα πλοία μεταφοράς οχημάτων (Car Carriers) κινούνται σε νέα υψηλά, με αναλυτές να προβλέπουν σταθερή αγορά και το 2023.
Η αγορά των εταιρειών μεταφοράς αυτοκινήτων πάτησε «γκάζι» στα μέσα Αυγούστου, καθώς η Nissan επέκτεινε το συμβόλαιο των 100.000 δολαρίων ημερησίως με το πλοίο «Lake Geneva», χωρητικότητας 6.178 ceu. Οι αναλυτές της VesselsValue, περιέγραψαν την κίνηση αυτή ως «ένα ρεκόρ που θέτει υψηλότερα τον πήχη σε μια ανοδική αγορά, μετά από χρόνια υποεπενδύσεων».
Διαβάστε επίσης: Ρεκόρ στις παραδόσεις νεότευκτων
Πιθανά τα 150.000 δολάρια
Πολλές πηγές αναφέρουν τώρα το ενδεχόμενο οι ναύλοι στα Car Carriers να ξεπεράσουν τα 120.000 δολάρια την ημέρα. «Με λίγα λόγια, γινόμαστε μάρτυρες της μεγαλύτερης ανοδικής πορείας στην ιστορία του κλάδου, η οποία δεν δείχνει εμφανή σημάδια χαλάρωσης», ανέφερε η VesselsValue.
Ενώ οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν αντίθετους ανέμους, η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα αυξάνεται στα ύψη και στο πλαίσιο αυτό VesselsValue προβλέπει ναύλους κατά μέσο όρο 125.000 δολάρια την ημέρα για τις εταιρείες μεταφοράς αυτοκινήτων το 2023, με υψηλά στα 150.000 δολάρια να θεωρούνται πιθανά.
Latest News
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών