
Την όλο και μεγαλύτερη είσοδο των νέων τεχνολογιών και υπηρεσιών στη ζωή των πολιτών που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας θέλει να πετύχει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Έτσι, στόχος είναι να μην χρειάζεται οι επιβάτες να εκδίδουν χάρτινα εισιτήρια αν έχουν στην κατοχή τους τραπεζική κάρτα ή εφαρμογή ebanking στο κινητό τους, αλλά να πληρώνουν απευθείας.
Πρότυπα
Ειδικότερα, ακολουθώντας τα πρότυπα των μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων, το αρμόδιο υπουργείο ανέφερε ότι έχει ξεκινήσει συνεργασία, ώστε το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να «ανοίξει» μέσα από συνεργασία με τράπεζες.
Πηγές του υπουργείου Μεταφορών ανέφεραν ότι «η τραπεζική κάρτα θα μπορεί να χρησιμοποιείται στο μετρό, στα λεωφορεία και σε όλα τα ΜΜΜ», υπογραμμίζοντας ότι «εργαζόμαστε σε αυτήν την κατεύθυνση, ώστε να μπορέσουμε να συμβασιοποιήσουμε μια τέτοια αλλαγή στο σύστημα που έχουμε δομήσει, είναι ένας τρόπος για να ανοίξουν κι άλλες συνεργασίες».
Τα οφέλη από τη μη χρήση χάρτινων εισιτηρίων
Τα οφέλη για τον επιβάτη είναι αρκετά, ενώ οφελημένος θα βγει και ο ΟΑΣΑ, καθώς θα περιοριστεί η χρήση των «παραδοσιακών» χάρτινων εισιτηρίων, που είναι και ιδιαίτερα κοστοβόρα –καθώς περιλαμβάνουν αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, προκειμένου να μην πλαστογραφούνται.
Τα χάρτινα εισιτήρια καταργούνται πλέον στο μετρό του Παρισιού, έπειτα από 120 χρόνια μεταφέροντας τον υπόγειο της γαλλικής πρωτεύουσας σε ένα ανέπαφο μέλλον.
Η IDFM προωθεί τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό, περιλαμβανομένης της χρήσης smartphones στα μηχανήματα εισόδου των επιβατών με τα κινητά που διαθέτουν λειτουργικό σύστημα Android να μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός εβδομάδων και τα Apple το 2023.
Η μετάβαση του Παρισιού στο μέλλον γίνεται 20 χρόνια μετά την κατάργηση των νομισμάτων από τον υπόγειο της Νέας Υόρκης και πάνω από μια δεκαετία αφότου ο υπόγειος του Λονδίνου κατήργησε σχεδόν πλήρως οτιδήποτε χάρτινο. Κάποιοι, ωστόσο, χαίρονται που το Παρίσι το καθυστέρησε.


Latest News

Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο – Ποια «δημοφιλή» πιστοποιητικά καταργούνται
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Πρέπει να ανησυχεί η Ελλάδα μετά τον σεισμό στην Κωνσταντινούπολη; - Τι απαντούν σεισμολόγοι
Ο σεισμός στην Κωνσταντινούπολη προκάλεσε πανικό, ενώ ξύπνησε άσχημες αναμνήσεις – Σεισμολόγοι απαντούν για το εάν θα επηρεαστεί η Ελλάδα

Παραμένουν τα 25άρια - Πού θα σημειωθούν καταιγίδες
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού

Σύρος – Blue Star: Τι συνέβη με το χάος των υπεράριθμων από Ικαρία – Πώς έφτασαν στον Πειραιά
Από το αδιαχώρητο στη Σύρο, στην έκτακτη δρομολόγηση του Blue Star Paros - Τι λένε οι επιβάτες από την Ικαρία

O Πάπας Φραγκίσκος είχε επιλέξει το κονκλάβιο που θα εκλέξει τον διάδοχό του
Ο Πάπας Φραγκίσκος είχε επιλέξει καρδινάλιους που μοιράζονταν την ίδια κοσμοθεωρία και άλλους με κριτήριο τη γεωγραφική ποικιλομορφία του κονκλάβιου

Επιστρέφει ο δακτύλιος: Μονά - ζυγά από σήμερα στην Αθήνα
Ο δακτύλιος είχε σταματήσει για τις ημέρες του Πάσχα - Για ποιους δρόμους ισχύουν οι απαγορεύσεις

Αφρικανική σκόνη και 25άρια - Σε ποιες περιοχές θα βρέξει
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού

Στην τελική ευθεία για τις πανελλαδικές – Πότε χτυπά το τελευταίο κουδούνι στα σχολεία
Πλησιάζουν οι ημερομηνίες για τη λήξη των μαθημάτων στα γυμνάσια και λύκεια της επικράτειας

Τι ισχύει στα μέσα μεταφοράς Δευτέρα και Τρίτη του Πάσχα - Πότε επιστρέφει ο δακτύλιος
Σε εφαρμογή πρόγραμμα Σαββατοκύριακου και αργιών στα μέσα μαζικής μεταφοράς

Σε κυκλοφορία στα τέλη του 2026 ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Δυτικής Αττικής
O Προαστιακός Δυτικής Αττικής εκτός απο τις περιοχές με πληθυσμό που απασχολείται σε βιομηχανίες της ευρύτερης περιοχής, θα εξυπηρετεί και μεγάλο αριθμό logistics centers που υπάρχουν