
Mνημόνιο συνεργασίας (MoU) με την αμερικανική εταιρεία κρουαζιέρας Norwegian Cruise Line Holdings Ltd (NCLH), υπέγραψε η ΜAN Energy Solutions, βάσει του οποίου συμφωνήθηκε η μετασκευή ενός κινητήρα MAN 48/60, προκειμένου να καταναλώνει, εκτός από ντίζελ, και μεθανόλη ως καύσιμο.
Η υλοποίηση του έργου θα γίνει σε πολλαπλά στάδια, με το τρίτο και τελευταίο να περιλαμβάνει την πραγματοποίηση δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες και την παράδοση του κινητήρα στην Norwegian Cruise Line για εμπορική λειτουργία.
Διαβάστε επίσης: Η μεθανόλη στο στόχαστρο της Maersk

Δίοδος προς την απανθρακοποίηση
Ο επικεφαλής του τμήματος μετασκευών και αναβαθμίσεων της MAN PrimeServ, Bernd Siebert, ανέφερε σχετικά:«Στη MAN Energy Solutions κατανοούμε την ανάγκη για τη δημιουργία συμμαχιών στον δρόμο προς την απανθρακοποίηση. Η NCLH αποτελεί έναν μακροχρόνιο συνεργάτη μας, με τον οποίο έχουμε υλοποιήσει και άλλα έργα στο παρελθόν, ενώ στο πλαίσιο του εν λόγω σημαντικού εγχειρήματος αποτελεί την πρώτη εταιρεία από τον κλάδο της κρουαζιέρας με την οποία επιλέξαμε να συνεργαστούμε. Ως καύσιμο, η μεθανόλη εξελίσσεται γρήγορα σε μια καθαρή, αποδοτική και ασφαλή λύση, η οποία παρέχει μια δίοδο προς την απανθρακοποίηση, καθώς προσφέρει σημαντική μείωση των παραγόμενων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και ανθρακική ουδετερότητα όταν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Το νέο μνημόνιο υπογραμμίζει την αμοιβαία δέσμευσή μας για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας και έχει τη δυνατότητα να ανοίξει τον δρόμο για την επίτευξη της ανθρακικής ουδετερότητας όχι μόνο στον κλάδο της κρουαζιέρας, αλλά και σε ολόκληρο τον κλάδο των θαλάσσιων μεταφορών συνολικά».


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων