Mνημόνιο συνεργασίας (MoU) με την αμερικανική εταιρεία κρουαζιέρας Norwegian Cruise Line Holdings Ltd (NCLH), υπέγραψε η ΜAN Energy Solutions, βάσει του οποίου συμφωνήθηκε η μετασκευή ενός κινητήρα MAN 48/60, προκειμένου να καταναλώνει, εκτός από ντίζελ, και μεθανόλη ως καύσιμο.

Η υλοποίηση του έργου θα γίνει σε πολλαπλά στάδια, με το τρίτο και τελευταίο να περιλαμβάνει την πραγματοποίηση δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες και την παράδοση του κινητήρα στην Norwegian Cruise Line για εμπορική λειτουργία.

Διαβάστε επίσης: Η μεθανόλη στο στόχαστρο της Maersk

Δίοδος προς την απανθρακοποίηση

Ο επικεφαλής του τμήματος μετασκευών και αναβαθμίσεων της MAN PrimeServ, Bernd Siebert, ανέφερε σχετικά:«Στη MAN Energy Solutions κατανοούμε την ανάγκη για τη δημιουργία συμμαχιών στον δρόμο προς την απανθρακοποίηση. Η NCLH αποτελεί έναν μακροχρόνιο συνεργάτη μας, με τον οποίο έχουμε υλοποιήσει και άλλα έργα στο παρελθόν, ενώ στο πλαίσιο του εν λόγω σημαντικού εγχειρήματος αποτελεί την πρώτη εταιρεία από τον κλάδο της κρουαζιέρας με την οποία επιλέξαμε να συνεργαστούμε. Ως καύσιμο, η μεθανόλη εξελίσσεται γρήγορα σε μια καθαρή, αποδοτική και ασφαλή λύση, η οποία παρέχει μια δίοδο προς την απανθρακοποίηση, καθώς προσφέρει σημαντική μείωση των παραγόμενων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και ανθρακική ουδετερότητα όταν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Το νέο μνημόνιο υπογραμμίζει την αμοιβαία δέσμευσή μας για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας και έχει τη δυνατότητα να ανοίξει τον δρόμο για την επίτευξη της ανθρακικής ουδετερότητας όχι μόνο στον κλάδο της κρουαζιέρας, αλλά και σε ολόκληρο τον κλάδο των θαλάσσιων μεταφορών συνολικά».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα