Τις δυνάμεις του με τον κατασκευαστή κινητήρων της Volvo, ένωσε το τμήμα «πράσινης» τεχνολογίας της Compagnie Maritime Belge (CMB), με στόχο την ανάπτυξη λύσεων για κινητήρες διπλού καυσίμου υδρογόνου.
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται σε πιλοτικά έργα από το 2017, προσαρμόζοντας τους κινητήρες Volvo Penta ώστε να λειτουργούν ως λύση υδρογόνου και ντίζελ διπλού καυσίμου μέσω του κιτ μετατροπής που παρέχεται από την CMB. Η νέα συνεργασία θα έχει ως στόχο την καθιέρωση μιας τεχνολογίας υδρογόνου διπλού καυσίμου ως προσωρινή λύση χαμηλών εκπομπών άνθρακα, προτού καταστούν βιώσιμα τα κατάλληλα εναλλακτικά καύσιμα.
Ο σχεδιασμός και η δοκιμή του συστήματος έγχυσης υδρογόνου στους κινητήρες Volvo Penta θα πραγματοποιηθούν στο κέντρο τεχνολογίας και ανάπτυξης της CMB.TECH στο Μπρέντγουντ του Ηνωμένου Βασιλείου.
Διαβάστε επίσης: Στην κρουαζιέρα επεκτείνεται η μεθανόλη
Το πλεονέκτημα
Σύμφωνα με τους ειδικούς, το κύριο πλεονέκτημα της λύσης διπλού καυσίμου είναι ότι θα μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και, εάν δεν υπάρχει υδρογόνο, η εφαρμογή θα συνεχίσει να λειτουργεί με παραδοσιακό καύσιμο, διασφαλίζοντας έτσι την παραγωγικότητα.
«Η δυνατότητα απαλλαγής από τον άνθρακα με πράσινο υδρογόνο είναι τεράστια, αλλά πολλές εφαρμογές απαιτούν ένα εναλλακτικό σενάριο παραδοσιακού καυσίμου για τη διατήρηση μιας βιώσιμης επιχείρησης», δήλωσε ο Roy Campe, επικεφαλής τεχνολογίας της CMB.
Η συνεργασία της CMB με τη Volvo έρχεται ως συνέχεια της δημιουργίας σταθμού ανεφοδιασμού υδρογόνου στο λιμάνι της Στοκχόλμης, με την τοπική λιμενική αρχή και την CMB να επενδύουν από κοινού σε υποδομές και υπηρεσίες προς ναυτιλιακές εταιρείες και εταιρείες μεταφορών, με τον πρώτο τερματικό σταθμό με υδρογόνο να αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2023.
Latest News
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας
Τι θα συνέβαινε στην Αθήνα αν είχαμε το ίδιο καιρικό φαινόμενο με τη Βαλένθια
Όπως ανέφερε ο κ. Λέκκας «οι φυσικές διεργασίες, είναι φυσικές διεργασίες. Ό, τι και να κάνουμε εμείς, αυτές ακολουθούν τους δικούς τους νόμους
Πονοκέφαλος η έκρηξη των επενδύσεων στις ΑΠΕ - Με νέους κανόνες η πρόσβαση στο σύστημα ηλεκτρισμού
Πώς θα αποκατασταθεί το μπλακ άουτ στις επενδύσεις ΑΠΕ - Έρχονται νέοι κανόνες πρόσβασης στο ηλεκτρικό σύστημα σε συνθήκες κορεσμού
Τι προκάλεσε τις φονικές πλημμύρες στη Βαλένθια – Το μοτίβο που φοβίζει τους επιστήμονες στην Ελλάδα
Οι πλημμύρες όπως της Βαλένθια είναι εικόνα από το μέλλον προειδοποιούν οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν μέτρα για την κλιματική αλλαγή