Τις δυνάμεις του με τον κατασκευαστή κινητήρων της Volvo, ένωσε το τμήμα «πράσινης» τεχνολογίας της Compagnie Maritime Belge (CMB), με στόχο την ανάπτυξη λύσεων για κινητήρες διπλού καυσίμου υδρογόνου.
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται σε πιλοτικά έργα από το 2017, προσαρμόζοντας τους κινητήρες Volvo Penta ώστε να λειτουργούν ως λύση υδρογόνου και ντίζελ διπλού καυσίμου μέσω του κιτ μετατροπής που παρέχεται από την CMB. Η νέα συνεργασία θα έχει ως στόχο την καθιέρωση μιας τεχνολογίας υδρογόνου διπλού καυσίμου ως προσωρινή λύση χαμηλών εκπομπών άνθρακα, προτού καταστούν βιώσιμα τα κατάλληλα εναλλακτικά καύσιμα.
Ο σχεδιασμός και η δοκιμή του συστήματος έγχυσης υδρογόνου στους κινητήρες Volvo Penta θα πραγματοποιηθούν στο κέντρο τεχνολογίας και ανάπτυξης της CMB.TECH στο Μπρέντγουντ του Ηνωμένου Βασιλείου.
Διαβάστε επίσης: Στην κρουαζιέρα επεκτείνεται η μεθανόλη
Το πλεονέκτημα
Σύμφωνα με τους ειδικούς, το κύριο πλεονέκτημα της λύσης διπλού καυσίμου είναι ότι θα μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και, εάν δεν υπάρχει υδρογόνο, η εφαρμογή θα συνεχίσει να λειτουργεί με παραδοσιακό καύσιμο, διασφαλίζοντας έτσι την παραγωγικότητα.
«Η δυνατότητα απαλλαγής από τον άνθρακα με πράσινο υδρογόνο είναι τεράστια, αλλά πολλές εφαρμογές απαιτούν ένα εναλλακτικό σενάριο παραδοσιακού καυσίμου για τη διατήρηση μιας βιώσιμης επιχείρησης», δήλωσε ο Roy Campe, επικεφαλής τεχνολογίας της CMB.
Η συνεργασία της CMB με τη Volvo έρχεται ως συνέχεια της δημιουργίας σταθμού ανεφοδιασμού υδρογόνου στο λιμάνι της Στοκχόλμης, με την τοπική λιμενική αρχή και την CMB να επενδύουν από κοινού σε υποδομές και υπηρεσίες προς ναυτιλιακές εταιρείες και εταιρείες μεταφορών, με τον πρώτο τερματικό σταθμό με υδρογόνο να αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2023.
Latest News
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Αναβαθμίζω το Σπίτι μου»: Ποιοι και πώς θα λάβουν άτοκα δάνεια 5.000 – 25.000 ευρώ
Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την πρεμιέρα του νέου προγράμματος «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου» με την επιλογή των δικαιούχων να γίνεται με βάση τη σειρά υποβολής των αιτήσεων
Μητσοτάκης για «Εξοικονομώ 2025»: «Βελτιώνει την ποιότητα ζωής και συμβάλει στην πράσινη ανάπτυξη»
Το πρόγραμμα, οι δικαιούχοι και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ 2025»
Ενεργειακή λύση αυτοπαραγωγής «πράσινης» ενέργειας με αποθήκευση από την Elpedison
Η συγκεκριμένη λύση της Elpedison δίνει τη δυνατότητα χωρίς καμία δέσμευση και κανένα κόστος επένδυσης
Πέντε μίνι - Εξοικονομώ 250 εκατ. για επιχειρήσεις, καταλύματα, δήμους, παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία
Οι ενδιαφερόμενοι για καθένα από αυτά, θα μπορούν να υποβάλουν, σταδιακά, τις αιτήσεις τους, καθώς υπεγράφησαν οι σχετικές προσκλήσεις