Σε συμφωνία για συνεργασία με τον αστέρα του ΝΒΑ Λούκα Ντόντσιτς, ήρθε η Hasbro, μία εταιρεία κολοσσός στην παραγωγή και διανομή παιχνιδιών.

Η εταιρεία η οποία φιλοξενεί περισσότερες από 1.500 επωνυμίες όπως οι Nerf, My Little Pony, Transformers, Play-Doh και Monopoly, ανακοίνωσε την υπογραφή συμβολαίου διάρκειας δύο ετών με τον Σλοβένο μπασκετμπολίστα, ο οποίος θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο στην καμπάνια προώθησης των παιχνιδιών Nerf.

Διαβάστε επίσης: NBA: Ποια μασκότ κερδίζει 625.000 δολάρια τον χρόνο

Ο Ντόντσιτς θα εμφανιστεί στην καμπάνια της εταιρείας που θα ξεκινήσει το 2022. Συγκεκριμένα, η Nerf θα αποκαλύψει το «όπλο» Luka x Nerf Pro Gelfire Blaster ως μέρος της συνεργασίας τους το 2023. Η εταιρεία θα δωρίσει επίσης προϊόντα Nerf στο Ίδρυμα Luka Doncic, το οποίο εστιάζει στη σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών μέσω του παιχνιδιού.

Σε ένα δελτίο τύπου, η Hasbro σημείωσε ότι ο YouTuber MrBeast υπέγραψε επίσης συμφωνία με τη Nerf για την προώθηση των προϊόντων της.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση «η συνεργασία με τον MrBeast και τον Luka για να φέρουν τις εμβληματικές τους προσωπικότητες στο Nerf ήταν απίστευτα ικανοποιητική και ανυπομονούμε να τα δουν οι θαυμαστές. Είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με τον MrBeast και τον Luka γιατί θαυμάζουμε τον σκοπό που φέρνουν στον κόσμο ως φιλάνθρωποι και αξιοθαύμαστα πρότυπα για τα παιδιά και τις οικογένειες παντού».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης