Σε συμφωνία για συνεργασία με τον αστέρα του ΝΒΑ Λούκα Ντόντσιτς, ήρθε η Hasbro, μία εταιρεία κολοσσός στην παραγωγή και διανομή παιχνιδιών.
Η εταιρεία η οποία φιλοξενεί περισσότερες από 1.500 επωνυμίες όπως οι Nerf, My Little Pony, Transformers, Play-Doh και Monopoly, ανακοίνωσε την υπογραφή συμβολαίου διάρκειας δύο ετών με τον Σλοβένο μπασκετμπολίστα, ο οποίος θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο στην καμπάνια προώθησης των παιχνιδιών Nerf.
Διαβάστε επίσης: NBA: Ποια μασκότ κερδίζει 625.000 δολάρια τον χρόνο
Ο Ντόντσιτς θα εμφανιστεί στην καμπάνια της εταιρείας που θα ξεκινήσει το 2022. Συγκεκριμένα, η Nerf θα αποκαλύψει το «όπλο» Luka x Nerf Pro Gelfire Blaster ως μέρος της συνεργασίας τους το 2023. Η εταιρεία θα δωρίσει επίσης προϊόντα Nerf στο Ίδρυμα Luka Doncic, το οποίο εστιάζει στη σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών μέσω του παιχνιδιού.
Σε ένα δελτίο τύπου, η Hasbro σημείωσε ότι ο YouTuber MrBeast υπέγραψε επίσης συμφωνία με τη Nerf για την προώθηση των προϊόντων της.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση «η συνεργασία με τον MrBeast και τον Luka για να φέρουν τις εμβληματικές τους προσωπικότητες στο Nerf ήταν απίστευτα ικανοποιητική και ανυπομονούμε να τα δουν οι θαυμαστές. Είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με τον MrBeast και τον Luka γιατί θαυμάζουμε τον σκοπό που φέρνουν στον κόσμο ως φιλάνθρωποι και αξιοθαύμαστα πρότυπα για τα παιδιά και τις οικογένειες παντού».
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου