Ο αμερικανικός νηογνώμονας ABS, χορήγησε έγκριση επί της αρχής (Approval in Principle-AiP) στην εταιρεία Veer Corp, με έδρα τις Μπαχάμες, για το νέο project πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία θα διαθέτουν πανιά καθώς και πράσινους κινητήρες κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Όπως τονίστηκε δύο από αυτά τα πλοία, μήκους 100 μέτρων, θα κατασκευαστούν και θα βρίσκονται στο νερό μέχρι το 2024.
Διαβάστε επίσης: Volvo Penta και CMB ποντάρουν στο υδρογόνο
«Η λήψη της έγκρισης επί της αρχής από έναν αναγνωρισμένο οργανισμό όπως ο ABS κάνει την Veer να ξεχωρίζει», δήλωσε η Danielle Doggett, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Veer.
Ανάπτυξη της αιολική πρόωσης
Η Veer είπε ότι τώρα ανυπομονεί να εξετάσει τις προτάσεις από ναυπηγεία, με στόχο να έχει επιλέξει την εγκατάσταση μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Η αιολική πρόωση έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια, κερδίζοντας το ενδιαφέρον της βιομηχανίας. Η μετατροπή του ενδιαφέροντος σε επένδυση γίνεται τώρα με γρήγορους ρυθμούς, με τα μεγάλα εμπορικά πλοία που διαθέτουν αιολική πρόωση να ξεπερνούν πρόσφατα το όριο μεταφορικής ικανότητας του ενός 1 εκατ. dwt.
Υπάρχουν επί του παρόντος 21 μεγάλα πλοία με συστήματα αιολικής πρόωσης εγκατεστημένα επί του σκάφους και ο αριθμός αυτός πιθανότατα θα αυξηθεί στα 25 μέχρι το τέλος του 2022, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Windship (IWSA).
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»