Ο αμερικανικός νηογνώμονας ABS, χορήγησε έγκριση επί της αρχής (Approval in Principle-AiP) στην εταιρεία Veer Corp, με έδρα τις Μπαχάμες, για το νέο project πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία θα διαθέτουν πανιά καθώς και πράσινους κινητήρες κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Όπως τονίστηκε δύο από αυτά τα πλοία, μήκους 100 μέτρων, θα κατασκευαστούν και θα βρίσκονται στο νερό μέχρι το 2024.

Διαβάστε επίσης: Volvo Penta και CMB ποντάρουν στο υδρογόνο

«Η λήψη της έγκρισης επί της αρχής από έναν αναγνωρισμένο οργανισμό όπως ο ABS κάνει την Veer να ξεχωρίζει», δήλωσε η Danielle Doggett, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Veer.

Ανάπτυξη της αιολική πρόωσης

Η Veer είπε ότι τώρα ανυπομονεί να εξετάσει τις προτάσεις από ναυπηγεία, με στόχο να έχει επιλέξει την εγκατάσταση μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η αιολική πρόωση έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια, κερδίζοντας το ενδιαφέρον της βιομηχανίας. Η μετατροπή του ενδιαφέροντος σε επένδυση γίνεται τώρα με γρήγορους ρυθμούς, με τα μεγάλα εμπορικά πλοία που διαθέτουν αιολική πρόωση να ξεπερνούν πρόσφατα το όριο μεταφορικής ικανότητας του ενός 1 εκατ. dwt.

Υπάρχουν επί του παρόντος 21 μεγάλα πλοία με συστήματα αιολικής πρόωσης εγκατεστημένα επί του σκάφους και ο αριθμός αυτός πιθανότατα θα αυξηθεί στα 25 μέχρι το τέλος του 2022, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Windship (IWSA).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Green |

Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή

Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας

Συνολάκης: Η χώρα μας μπορεί να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες
Green |

Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης

«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»