Σε απολύσεις σχεδιάζει να προβεί το λιμάνι του Λίβερπουλ πρόκειται να αναδιαρθρώσει το τμήμα εμπορευματοκιβωτίων, επικαλούμενο μια αξιοσημείωτη επιδείνωση του όγκου των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται από το λιμάνι, μετά τις πολυήμερες απεργιακές κινητοιποιήσεις.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος λιμενικός οργανισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Peel Ports, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή είναι «εξαιρετικά λυπηρή» αλλά αναπόφευκτη, λόγω του οικονομικού περιβάλλοντος που προκαλείται από την αυξανόμενη μείωση της διακίνησης φορτίου τους τελευταίους μήνες και την πρόσφατη απότομη πτώση στη ναυλαγορά των containerships.
Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών νέο απεργιακό «μπλόκο» σε βρετανικά λιμάνια
«Πρέπει να κάνουμε αναδιάρθρωση τώρα, προκειμένου να ελαχιστοποιήσουμε έναν πιθανά μεγαλύτερο αντίκτυπο που θα έχει η ύφεση των επιχειρήσεων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στις θέσεις εργασίας», ανέφερε η Peel Ports.
Νέες απεργίες
Η κίνηση έρχεται καθώς στο λιμάνι πραγματοποιήθηκαν απεργιακές κινητοποιήσεις τις τελευταίες εβδομάδες από μέλη του συνδικάτου Unite, τα οποία απέρριψαν αύξηση 10,2% στον βασικό μισθό και πρόκειται να πραγματοποιήσουν μια επιπλέον απεργία διάρκειας επτά ημερών στις 11 Οκτωβρίου.
Το συνδικάτο τόνισε ότι η επιβεβαίωση των σχεδίων αναδιάρθρωσης από την Peel Ports δεν θα αποτρέψει τους εργαζομένους που αναζητούν δίκαιες αμοιβές και ότι οι απεργίες στο λιμάνι του Λίβερπουλ θα αφορούν πλέον θέσεις εργασίας και αμοιβές.
«Η Peel Ports διαρρέει την είδηση για απολύσεις εδώ και μήνες, επομένως αυτή η ανακοίνωση δεν είναι κάτι το νέο», δήλωσε ο Robert Morton, αξιωματούχος της Unite, προσθέτοντας ότι «αυτά τα σχέδια επιβεβαιώνουν ότι η εταιρεία δεν επρόκειτο ποτέ να συζητήσει καλή τη πίστη για τις αμοιβές».
Latest News
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου