
Για ένα ευρώ πούλησε τη θυγατρική της στη Ρωσία η Nissan Motor αναλαμβάνοντας ζημιές που αγγίζουν τα 687 εκατ. δολάρια.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα μεταβιβάσει τις μετοχές της στην ρωσική κρατική εταιρεία NAMI. Η πώληση θα περιλαμβάνει τις εγκαταστάσεις παραγωγής και έρευνας της Nissan στην Αγία Πετρούπολη, καθώς και το κέντρο πωλήσεων και μάρκετινγκ στη Μόσχα, όπως ανέφερε το υπουργείο Βιομηχανίας και Εμπορίου της Ρωσίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι συμφωνία προβλέπει το δικαίωμα της Nissan να εξαγοράσει την επιχείρηση εντός έξι ετών.
Διαβάστε επίσης: Renault: Αποχωρεί από τη ρωσική αγορά
Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε αναστείλει την παραγωγή στο εργοστάσιό της στην Αγία Πετρούπολη τον Μάρτιο λόγω διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα. Έκτοτε, η εταιρεία και η τοπική μονάδα της παρακολουθούσαν την κατάσταση, αλλά δεν υπήρξαν σημάδια που να δείχνουν «αλλαγή του εξωτερικού περιβάλλοντος», όπως ανέφερε η εταιρεία και αυτό οδήγησε στην απόφαση αποχώρησης.
Η Nissan είναι η τελευταία μεγάλη εταιρεία που εγκαταλείπει τη Ρωσία μετά την εισβολή στην Ουκρανία. Κινείται στο ίδιο πλαίσιο με την απόφαση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Renault,η οποία κατέχει το 43% της Nissan και η οποία πούλησε το πλειοψηφικό της μερίδιο στη ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία Avtovaz σε Ρώσο επενδυτή τον Μάιο.
Οι ζημιές σε Nissan και Renault
Η Nissan δήλωσε ότι αναμένει έκτακτη ζημία περίπου 100 δισ. γεν (687 εκατομμύρια δολάρια), αλλά διατήρησε την πρόβλεψη κερδών για το οικονομικό έτος που λήγει τον Μάρτιο.
Η Renault εκτίμησε ότι η απόφαση του Ιάπωνα εταίρου της θα οδηγήσει σε πλήγμα 331 εκατ. ευρώ στα καθαρά κέρδη της το δεύτερο εξάμηνο του 2022.
Η Mitsubishi Motors Corp, ο μικρότερος εταίρος της συμμαχίας, εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τη Ρωσία, ανέφερε η εφημερίδα Nikkei, όμως επίσημα η εταιρεία δηλώνει ότι δεν υπάρχει κάποια απόφαση.
Τα μελλοντικά σχέδια
Νissan και Renault σχεδιάζουν τα επόμενα βήματά τους για το μέλλον της συμμαχίας τους, με την Nissan να εξετάζει το ενδεχόμενο να επενδύσει στο νέο εγχείρημα της Renault για ηλεκτρικά οχήματα. Επίσης εξετάζεται το ενδεχόμενο η Renault να πουλήσει μέρος του πλειοψηφικού της πακέτου μετοχών στη Nissan, δήλωσαν στο Reuters δύο ανώνυμες πηγές.


Latest News

Πόσο κόστισε η επίθεση Τραμπ στην αμερικανική επιστήμη
Σαρωτικές περικοπές χρηματοδότησης απειλούν να υπονομεύσουν την καινοτομία που αποτελεί κεντρικό στοιχείο της οικονομικής ισχύος των ΗΠΑ εδώ και δεκαετίες

Η παγίδα των futures στην οποία έπεσαν οι σοκολατοβιομηχανίες - Τί συνέβη με τις τιμές του κακάο
Οι βιομηχανίες σοκολάτας ποντάρουν στο ότι η παρατεταμένη ανοδική πορεία στην αγορά κακάο φτάνει στο τέλος της

Η Kimberly-Clark μειώνει τις προοπτικές κερδών καθώς αυξάνεται το κόστος των δασμών Τραμπ
Ο Διευθύνων Σύμβουλος λέει ότι η Kimberly-Clark δεν σκοπεύει να μετακυλίσει το κόστος που προκαλούν οι δασμοί στους καταναλωτές με συνολικές αυξήσεις τιμών

Οι οικονομικές ανησυχίες βαραίνουν τα αποτελέσματα των αεροπορικών εταιρειών
Οι ευρωπαϊκές κρατήσεις μειώνονται και αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τα οικονομικά αποτελέσματα

Μεγαλώνει το χάσμα ανισοτήτων στην Αμερική - Τι λέει έρευνα της BofA
Τι αναφέρει η έρευνα της Bank of America (ΒοfΑ) για τις ΗΠΑ

Γιατί γερουσιαστές ζητούν από την Fed να παραδώσει αρχεία σχετικά με την αποτυχία της fintech Synapse
Η Fed κατηγορείται για εποπτική αμέλεια καθώς εκατομμύρια σε κεφάλαια πελατών εξακολουθούν να βρίσκονται χαμένα

Ποιος είναι ο «εγκέφαλος» πίσω από τον Αμερικανό Πρόεδρο
Ο Ράσελ Βόουτ θεωρείται δεύτερος μόνο από τον ίδιο τον Τραμπ

Πως ο Ρούμπιο μεταμορφώνει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ
Ο υπουργός εκθέτει σχέδια για περικοπή θέσεων και συρρίκνωση αυτού που ονόμασε διογκωμένη γραφειοκρατία στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ

Μετά τα τσιπ, οι φαρμακευτικές - Γιατί μπαίνουν στο στόχαστρο Τραμπ
Η έρευνα για τις εισαγωγές φαρμακευτικών προϊόντων - Οι επιπτώσεις και οι εκτιμήσεις σημειώματος της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Deutsche Bank: Κι όμως… οι αγορές δεν βλέπουν ακόμη ύφεση λόγω δασμών
Η ιστορία δείχνει ξεκάθαρα ότι αν τελικά υπάρξει ύφεση, τότε υπάρχει ακόμα πολύς χώρος για περαιτέρω πτώση στις αγορές, εξηγεί η Deutsche Bank