
Σε πρωταγωνίστρια των φετινών Peak Performance Marketing Awards αναδείχθηκε η SKY express, αποσπώντας 10 βραβεία ως «BRAND OF THE YEAR» με τέσσερα GOLD, τρία SILVER, ένα BRONZE, καθώς και το PLATINUM Award στην κατηγορία Growth & Innovation in Performance Marketing.
O θεσμός που επιβραβεύει την καινοτομία στο performance marketing διοργανώθηκε για έκτη χρονιά από την Boussias Communications με την υποστήριξη της Google, την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου.
Η στρατηγική της SKY express σε συνδυασμό με τις μεθόδους digital marketing που εφάρμοσε σε συνεργασία με την Media Cube οδήγησαν σε εντυπωσιακά και κυρίως μετρήσιμα αποτελέσματα που αγκαλιάστηκαν από το επιβατικό κοινό και αναγνωρίστηκαν από την αγορά. Αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες της τεχνολογίας και των ψηφιακών εργαλείων, η εταιρεία κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να ξεπεράσει τους αρχικούς στόχους της.
- Διαβάστε επίσης: SKY express: Στρατηγική συνεργασία με την Emirates
«Διεθνές case study»
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η βράβευση στα Peak Awards επιβεβαιώνει με τη σειρά της τους λόγους για τους οποίους η Google ανέδειξε πρόσφατα την SKY express ως διεθνές case study στην digital διαφήμιση. Αποτελεί επίσης μια έμπρακτη απόδειξη της δυναμικής πορείας που έχει πλέον εδραιώσει την εταιρεία στο χώρο των αερομεταφορών.»
Όπως δήλωσε σχετικά ο Digital Marketing & Sales Manager, Μάρκος Μαρκάκης, «η αναγνώριση σημαίνει πολλά για εμάς στην SKY express, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες στην Media Cube που μοιράζονται την ίδια φλόγα, το όραμά μας και το πάθος γι αυτό που κάνουμε. Από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας μας ακολουθούμε ένα διαφορετικό μοντέλο που στηρίζεται στην πρωτοπορία και τη διαρκή εξέλιξη και είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτό. Αναζητούμε διαρκώς καινοτομίες και νέες πρακτικές με σκοπό να προσφέρουμε μια ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία και φυσικά να συμβάλλουμε στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όλο τον χρόνο. Σύνθημα μας είναι το “κάθε μέρα μακρύτερα, κάθε μέρα ψηλότερα” και έτσι συνεχίζουμε.»
Τα βραβεία που απέσπασε η SKY express
• GOLD, Best International Campaign
• GOLD, Best Use of Technology
• GOLD, Best Performance in Travel & Tourism
• GOLD, Best Media Efficiency Strategy
• SILVER, Best Modern Search Campaign
• SILVER, Best Sales Campaign
• SILVER, Best Use of Video for Performance Purposes
• BRONZE, Most Innovative Campaign
• Platinum Award, Growth & Innovation in Performance Marketing.


Latest News

S&P Global: Υψηλές οι αποδόσεις των ελληνικών τραπεζών – Οδηγός τα υψηλά κεφάλαια και η μείωση του κινδύνου
Όπως εξηγεί η Tedeschi, οι τέσσερις μεγαλύτερες τράπεζες της Ελλάδας θα επιστρέψουν περισσότερα κεφάλαια στους επενδυτές το 2025

Δεσμεύσεις του υπουργείου Ανάπτυξης για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των ΒΙΠΕ
Δεσμεύσεις από το υπουργείο Ανάπτυξης μετα την κοινοβουλευτική ερώτηση των βουλευτών Λευτέρη Αυγενάκη και Γιώργου Κοτρωνιά

Κρι Κρι: Στα 256 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2024, αυξημένος κατά 18,5%
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΡΙ ΚΡΙ πρότεινε τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού 0,40 ευρώ ανά μετοχή

Alpha Trust Ανδρομέδα: Τη διανομή μερίσματος 0,32 ευρώ/ μετοχή ενέκρινε η ΓΣ
Η καταβολή θα αρχίσει την Παρασκευή 13.06.2025 και θα πραγματοποιηθεί μέσω της Τράπεζας Πειραιώς

ΔΕΗ: Κάτω του 5% έπεσε το ποσοστό της Helikon Long Short Equity Fund Master ICAV
Τι αναφέρει η επιχείρηση

Τεχνητή νοημοσύνη στη βιομηχανία και «έξυπνες» υποδομές, οι μοχλοί ανάπτυξης για τη Siemens
Για τον μετασχηματισμό της Siemens σε ηγέτιδα εταιρεία τεχνολογίας χάρη στην ισχυρή κουλτούρα καινοτομίας και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, μίλησε ο Βασίλης Χατζίκος, CEO Siemens Ελλάδας, στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

AS Company: Ρεκόρ πωλήσεων το 2024 – Μέρισμα 0,17 ευρώ/μετοχή
Ο όμιλος AS Company διατήρησε την ηγετική του θέση στην αγορά παιχνιδιών, ενισχύοντας περαιτέρω το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο με επιτυχημένα καινοτόμα προϊόντα που συνδυάζουν υψηλή ποιότητα και ανταγωνιστική τιμή.

IDEAL Holdings: Στην OHA το 15% μετά την πρώτη της επένδυση 61,5 εκατ.
Τι αναφέρει η εταιρεία

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Μύλοι Κεπενού: Στα 1,2 εκατ. τα κέρδη προ φόρων το 2024
Οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας Μύλοι Κεπενού διαμορφώθηκαν στα 57,91 εκατ.