Ο μέσος όρος ηλικίας αυτών που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε πρόκειται για άνδρα είτε για γυναίκα, βρίσκεται κοντά στα 40 έτη, σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Savanta, η οποία παρέχει συμβουλές σε επιχειρήσεις.
Τα νέα στοιχεία έρχονται σε αντίθεση με παλαιότερη έρευνα (δείχνοντας ότι τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν) και η οποία διαπίστωνε πως ο μέσος αγοραστής EV premium ήταν άνδρας 50 ετών. Σε ερώτηση εάν θα εξέταζαν σοβαρά την αγορά ενός premium EV την επόμενη φορά που θα αγόραζαν όχημα, το 53% των ανδρών και το 51% των γυναικών απάντησαν ότι ήταν «πολύ πιθανό», δείχνοντας πως το ενδιαφέρον για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου μοιράζεται πλέον εξίσου στα δύο φύλα.
Ψηφιακή αγορά
Επίσης, η χρήση εφαρμογών ψηφιακής αγοράς βρίσκεται σε άνοδο, αλλά οι χώροι της αντιπροσωπείας κρίνονται ακόμη απαραίτητοι για την πώληση καινούριων αυτοκινήτων. Μέσα από αυτούς τους χώρους ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να ζήσει την εμπειρία των ψηφιακών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, πριν αποφασίσει να το αγοράσει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους ερευνητές της Savanta για την προώθηση του νέου μοντέλου της ιταλικής εταιρείας AEHRA που θέλει να δραστηριοποιηθεί στα πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στόχος της είναι η διάθεση των μοντέλων της το 2025.
Σημαντικά ευρήματα της μελέτης, έδειξαν ότι υπάρχουν επτά διαφορετικοί τύποι αγοραστών των premium EV. Είναι ο λάτρης του αυτοκινήτου, ηλικίας περίπου 42 ετών ο οποίος είναι επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας, αυτός που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και είναι λάτρης του αυτοκινήτου, επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας και πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι αυτός που επιδιώκει το γόητρο και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και θέλει πολυτελή μάρκα με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι ο 51χρονος που κάνει ειδική παραγγελία, είναι ο φιλόδοξος που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 42 ετών, είναι αυτός που αναζητά κλασικά αυτοκίνητα και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 56 ετών και έλκεται από τα EV και τέλος είναι ο παραδοσιακός 53χρονος λάτρης του αυτοκινήτου που θέλει να βάλει στη ζωή του το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
COP29: Διάχυτη η απογοήτευση μετά τη διάσκεψη – «Καμία χώρα δεν πήρε αυτά που ήθελε»
Προβληματισμός επικρατεί μετά την ολοκλήρωση της διάσκεψης για το κλίμα COP29 που φιλεξονήθηκε στο Αζερμπαϊτζάν
Τι είπε η φον ντερ Λάιεν για τη συμφωνία στην COP29
Η απόφαση της COP29 «Θα οδηγήσει σε επενδύσεις στην καθαρή μετάβαση, μειώνοντας τις εκπομπές» είπε η πρόεδρος της Κομισιόν
Παγκόσμιος leader στα πράσινα ομόλογα η Ευρώπη - Έρχονται νέες εκδόσεις
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Κομισιόν, μέχρι στιγμής η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει εκδώσει πράσινα ομόλογα αξίας άνω των 65 δισεκατομμυρίων ευρώ
Πού είναι φθηνότερο να οδηγείς ηλεκτρικό όχημα - Η θέση της Ελλάδας [πίνακας]
Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο ελκυστικά στους αγοραστές λόγω του χαμηλού λειτουργικού κόστους και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια
Ένα γαλλικό σχέδιο δείχνει ζήτηση στη σωστή τιμή, αλλά τα προβλήματα αντίληψης και οι υποδομές εμποδίζουν την υιοθέτηση
COP29: «Πληρώστε ή βγάλτε τον σκασμό» λένε ακτιβιστές
Διαδηλωτές σε αίθουσα συνεδρίασης της COP29 ζητούν από τις πλουσιότερες χώρες να καταβάλουν το μερίδιο που τους αναλογεί.
Ποιος θα πληρώσει για την κλιματική αλλαγή; Σκληρές κόντρες στην COP29
Σκληρό πόκερ ανεπτυγμένων και αναπτυσσόμενων οικονομιών στη σύνοδο για το κλίμα
Η Coca-Cola αγοράζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Σε ποια χώρα παρήγγειλε EV
Η Coca-Cola έχει θέσει ως στόχο το Net Zero με ορόσημο το 2040
Εκατομμύρια περιβαλλοντικοί πρόσφυγες το 2023 - Οι επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή
Η κλιματική αλλαγή έχει οδηγήσει στην αύξηση κατά 51% τα τελευταία πέντε χρόνια στον αριθμό των εσωτερικά εκτοπισμένων ανθρώπων
Το πιο μεγάλο, καυτό καλοκαίρι στην Ελλάδα - Τι συνέβη στις θάλασσες το 2024
Αρνητικά νέα φέρνει έρευνα τριών ελληνικών πανεπιστημίων για τις θερμοκρασίες που «έπιασαν» οι θάλασσες το 2024 στην Ελλάδα