
Ο μέσος όρος ηλικίας αυτών που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε πρόκειται για άνδρα είτε για γυναίκα, βρίσκεται κοντά στα 40 έτη, σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Savanta, η οποία παρέχει συμβουλές σε επιχειρήσεις.
Τα νέα στοιχεία έρχονται σε αντίθεση με παλαιότερη έρευνα (δείχνοντας ότι τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν) και η οποία διαπίστωνε πως ο μέσος αγοραστής EV premium ήταν άνδρας 50 ετών. Σε ερώτηση εάν θα εξέταζαν σοβαρά την αγορά ενός premium EV την επόμενη φορά που θα αγόραζαν όχημα, το 53% των ανδρών και το 51% των γυναικών απάντησαν ότι ήταν «πολύ πιθανό», δείχνοντας πως το ενδιαφέρον για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου μοιράζεται πλέον εξίσου στα δύο φύλα.
Ψηφιακή αγορά
Επίσης, η χρήση εφαρμογών ψηφιακής αγοράς βρίσκεται σε άνοδο, αλλά οι χώροι της αντιπροσωπείας κρίνονται ακόμη απαραίτητοι για την πώληση καινούριων αυτοκινήτων. Μέσα από αυτούς τους χώρους ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να ζήσει την εμπειρία των ψηφιακών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, πριν αποφασίσει να το αγοράσει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους ερευνητές της Savanta για την προώθηση του νέου μοντέλου της ιταλικής εταιρείας AEHRA που θέλει να δραστηριοποιηθεί στα πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στόχος της είναι η διάθεση των μοντέλων της το 2025.
Σημαντικά ευρήματα της μελέτης, έδειξαν ότι υπάρχουν επτά διαφορετικοί τύποι αγοραστών των premium EV. Είναι ο λάτρης του αυτοκινήτου, ηλικίας περίπου 42 ετών ο οποίος είναι επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας, αυτός που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και είναι λάτρης του αυτοκινήτου, επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας και πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι αυτός που επιδιώκει το γόητρο και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και θέλει πολυτελή μάρκα με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι ο 51χρονος που κάνει ειδική παραγγελία, είναι ο φιλόδοξος που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 42 ετών, είναι αυτός που αναζητά κλασικά αυτοκίνητα και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 56 ετών και έλκεται από τα EV και τέλος είναι ο παραδοσιακός 53χρονος λάτρης του αυτοκινήτου που θέλει να βάλει στη ζωή του το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων